części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lut 2019, 18:25

ja w scorpio mam bez dysz i jest ok :P
ale ty czepliwy jesteś wykręcaj
Barracuda bez dyszy to tak hana zielona

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 25 lut 2019, 18:38

Nie czepliwy tylko prubuje się czegoś nauczyć, odpowiedzi w stylu w prawo czy w lewo nie przemawiają do mnie, tylko konkrety :P
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lut 2019, 20:28

lepiej zawsze wybierać prosto <bezradny>

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 25 lut 2019, 21:52

pb41ns pisze:No już zaczynam pojmowac, czyli mnożnik powinien być jak najbardziej zbliżony do 1 tak?
Patrzyłem na dane wtrysku 115 nl, producent podaję że bez dysz przy ciśnieniu 1,2 bar obsłuży 45km, czyli jak wykrece dysze które teraz mam i ustawie ok 1,1 bar to powinno to zadziałać?
Jak wyjdziesz z tego to będzie jeździć. Potem sobie będziesz obserwował "mapy" i tworzył krzywą mnożnika tak by się pokrywały. Pewnie będzie oscylował w okolicach 1, zwykle jakieś +30% przy niskich czasach/ wysokich podciśnieniach w kolektorze i -14% przy długich czasach i gazie do dechy. Krzywa ma być monotoniczna opadająca wraz ze wazrostem czasu czy spadkiem podciśnienia, łagodna bez garbów

Nie wiedzieć czemu mnożnik defaultowo ustala się w zależności od czasu wtrysku - gdzie fizyczne zmiany wydajności masy gazu wtryskiwanej zależą od podciśnienia w kolektorze. A właściwie to od bezwzględnego ciśnienia na wlocie wtrysku zakładając, że reduktor spadek ciśnienia ustala na jednym poziomie. Ja np. w agisie zrezygnowałem zupełnie z map od czasu a całkowitą korekcję mam zrobioną na mapach od podciśnienia. Ale to taka teoretyczna dygresja o tym o czym chyba prócz mnie to się nikt nie zastanawiał ;-)
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lut 2019, 07:04

no zagmatwałeś jak tylko można maruda następny <boisie>
W agisie jest tak że jak zrobisz wolne to poprawka wskazuje nam czy trafiliśmy z dyszami i ciśnieniem kolo 1,0 jest najlepiej bo sterownik ma z czego zebrać w razie potrzeby .
Lecz podobno ta poprawka jest nie ważna ale ja się jej trzymam .
A dalej moźna nic nie ustawiać samo się ustawi ;) w agisie
Zaraz się zacznie strojenie takie o dupę potłucz tylko afr itp

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 26 lut 2019, 08:02

A tam maruda :P Próbuję tylko zrozumieć dlaczego konstruktor tak zrobił a nie inaczej.
Bo czasem korekcja od ciśnienia kiepska, korekcja od temperatury gazu kiepska, wtryski kiepskie a to wszystko zaleczone zygzakowatą krzywą korekcji okraszoną górzystą mapą autokalibracji.
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lut 2019, 08:08

wiesz jak to jest na prawdę dobry reduktor który jest ok ciśnieniowo i termicznie i dobre wtryskiwacze i komp leży i odpoczywa na bahamach albo jak powyżej nie spełnione to napindala jak mały kazio i nadrabia ale nie każdy komp się i tak wyrobi <bezradny>

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 26 lut 2019, 09:30

Ale zakręcili jak szydlo w oswiecimiu :P
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 26 lut 2019, 22:11

Pepi, lubię w Agisie to, że nie ma magic\nych suwaków i pozwala robić korekcje po podciśnieniu. :-) W sumie jak go trochę przeklinałem to teraz go chwalę.
Kot też jest Quattro

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 28 lut 2019, 14:44

Agis ma fajne w sobie to, ze dla ukladow typu V możesz sobie ustawić dla każdej V-ki inny przebieg mnożnika w całym zakresie obrotow. Moja włoszczyzna takiej fajnej opcji nie ma :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 28 lut 2019, 15:45

Tak patrze na ustawianie tych waszych instalacji i aż się cieszę że w mojej audi siedzi Prins :D raz ustawione i spokój cały czas .

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lut 2019, 20:28

z czego się cieszysz ? bo nie rozumiem daj foto twej instalki to się pocieszymy razem z ciebie :P
Na poważnie to ty jesteś bardzo nie świadomy tego co masz i jak działa :P

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 02 mar 2019, 18:19

a więc, dysze wykręciłem , ustawiłem ciśnienie na 1bar, zrobiłem kalibracje, i teraz pytanie odnośnie mapek, ciężko jest na drodze jechać w tych samych warunkach, czy po paru dniowej jeżdzie te mapki będą sie jakoś same korygowały, ustawiały??
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 mar 2019, 18:31

a pokryły się ?

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 02 mar 2019, 18:38

kilka razy je robiłem , był moment że praktycznie sie pokryły tzn na dole wykresu gazowy wykres był troche wyżej a od 2/3 kreska w kreske. obniżyłem troch te kropeczki skasowałem mape gazu i znowu, teraz troszke sie rozbiegają, wynika to pewno z tego że warunki jazdy są inne, i z tąd moje pytanie , czy po dłuższej jeżdzie mapki będą sie same korygować by można je było znów porównać??
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl