części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 07 cze 2015, 00:01

danishow, ooo rety, jak się te przewody zmieściły w tym gumowym rękawie? Ledwiusieńko tam palca wcisnę a przewodów od groma trzeba upchać. Będzie trzeba koszulki pościągać i tyle.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 cze 2015, 00:25

Krzysiek, było ciasnawo ale jak widzisz ...da się. Nie obejdzie się oczywiście bez obcięcia wtyczek ale w sumie to nie problem bo wiązka jest za długa i trzeba skracać <okok>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 07 cze 2015, 00:28

Ok, w takim razie od 8.oo zaczynamy zabawę z tym dziadostwem. Jakby nie można było prądu na wi fi zrobić...

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 cze 2015, 00:31

krzychu22.p1i pisze:Jakby nie można było prądu na wi fi zrobić...
Przy takich kabelkowych pracach coraz częściej nad tym ubolewam <onie>

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 07 cze 2015, 11:31

Może doczekamy się kiedyś LPG na światłowodach :D

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 cze 2015, 12:16

karol208, to jest myśl ...jeden przewód zamiast kilkudziesięciu <hmm>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 07 cze 2015, 13:51

Dostałem się z puchy ECU do puszki w nogach pasażera i grodzi silnika. Masakra, ale się dało.. Warunki do roboty nie bardzo, 36° przy aucie daje popalić..

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 cze 2015, 09:54

Już teraz mozna to zrobic, od tego właśnie jest szyna can. Dwa przewody mogące obsłużyć kilkadziesiąt urzadzeń :)
danishow pisze:karol208, to jest myśl ...jeden przewód zamiast kilkudziesięciu <hmm>
Pytania dodatkowe:

1. Zmieniłem umieszczenie elektrozaworu jak daniel sugerowal. Mam ten OMB - jedno wejście, dwa wyjścia. Pytanie czy długośc przewodów FARO pomiędzy wyjściami elektrozaworu a wejściami fazy ciekłej do reduktora (tych dwóch połówek) musi być jednakowa?
2. Gdzie dajecie filtry fazy lotnej? Bo między reduktorem a głowica mi sie nie zmieści (za mało miejsca) a pod osłoną jak dam taki 2x2 wyjscia to nie mieszczą mi się przewody :(
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 cze 2015, 21:54

Bugalon pisze:Dwa przewody mogące obsłużyć kilkadziesiąt urzadzeń
No tak ale zapomniałeś, że każde te urządzenie ma jeszcze masę innych kabelków z różnych czujników itp. <fujarka>
Bugalon pisze:czy długośc przewodów FARO pomiędzy wyjściami elektrozaworu a wejściami fazy ciekłej do reduktora (tych dwóch połówek) musi być jednakowa?
Nie, o ile nie będzie metra różnicy ;).
Bugalon pisze:Gdzie dajecie filtry fazy lotnej?
Tam gdzie jest miejsce, ja ma u siebie zamontowane między reduktorem a przednią lampą ...2 pojedyncze filtry (jedno wejście i wyjście).

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 01 sie 2015, 15:01

a ja mam pytanie. zakupiłem wtryski barracuda o przepływie 115, jakie dysze zastosować?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 sie 2015, 16:09

bez dysz
na ciśnieniu około 1,2 plus minus

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 01 sie 2015, 21:47

u mnie na cisnieniu 1,1 ciągną do końca obrotomierza przy delikatnie podniesionym mnozniku (bez dysz oczywiscie), wrzucę do tego tematu jeszcze foty instalki ale dopiero za tydzien lub dwa, mam porobione wszystko elegancko tylko listwy jeszcze musze wymienic.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 01 sie 2015, 23:23

a czemu listwy wymienić musisz?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 02 sie 2015, 00:38

bo rozdzielacze mają żenujący rozstaw i powoduje to masę wężykologii pod maską której nie toleruję.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 sie 2015, 08:15

chyba zdajesz sobie sprawę że w 4.2 tylko pojedyncze wtryski wchodzą w grę ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl