-troszkę za wysoko :-DMarecki pisze:900obr/min po rozgrzaniu na N
![]() |
![]() |
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(
Dobra Panowie, wracamy do tematu bo troche odbiegliscie 
Dzisiaj manometr nie dotarl a ze nie chcialem zmarnowac dnia zrobilem co nastepuje. Wyciagnalem filtr paliwa zeby zobaczyc czy on nie blokuje aby (wymienialem ale na zamiennik), filtr drozny ale pojawia sie pytanie czy on jest z zaworkiem blokujacym cofanie paliwa czy nie? Bo w moim moge dmuchnac w obie strony. Sprawdzilem droznosc przewodu od listwy do filtra - drozny. Od kosza do filtra tez.
Zakrecilem przewod zasilajacy na koszu i do fury, przekrecam na zaplon a tu nic, nie leje. Na rozruszniku poszlo ale taka struzka opadajaca z weza a nie bryzgajaca po calym podwoziu czego raczej oczekiwalem. Czy mozna stwierdzic ze to jednak pompa czy zlozyc jutro do kupy i zmiezyc manometrem?

Dzisiaj manometr nie dotarl a ze nie chcialem zmarnowac dnia zrobilem co nastepuje. Wyciagnalem filtr paliwa zeby zobaczyc czy on nie blokuje aby (wymienialem ale na zamiennik), filtr drozny ale pojawia sie pytanie czy on jest z zaworkiem blokujacym cofanie paliwa czy nie? Bo w moim moge dmuchnac w obie strony. Sprawdzilem droznosc przewodu od listwy do filtra - drozny. Od kosza do filtra tez.
Zakrecilem przewod zasilajacy na koszu i do fury, przekrecam na zaplon a tu nic, nie leje. Na rozruszniku poszlo ale taka struzka opadajaca z weza a nie bryzgajaca po calym podwoziu czego raczej oczekiwalem. Czy mozna stwierdzic ze to jednak pompa czy zlozyc jutro do kupy i zmiezyc manometrem?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Czegoś tu nie rozumiem ,ktoś podchodzi do tego problemu jak pies do jeż :-/ a .Pompę słychać w bagażniku czy nie.Jak nie słychać ,to po kolei ,bezpiecznik ,przekaźnik, odpiąć kostkę w bagażniku podać + i - we wtyczkę i jeżeli nic nie usłyszysz to pompa do wymiany.zasilanie pompy to te dwa grubsze przewody,cienkie są od czujnika poziomu paliwa i pompa sprawdzona .Jeżeli ją słychać to w ostateczności przecinasz przewód zasilający listwę wtryskową w byle jakim sklepie z np.częściami lpg kupujesz trójnik plastikowy fi 8 i 50 cm wężyka do paliwa i manometr w sklepie hydraulicznym do 6 bar i praktycznie wszystko wiesz .w sklepie z pneumatyką złączkę np z kwasówki ,wywalasz trójnik i przewód prawie jak nowy ;-)
=
=
-no tak tylko audi a8 ma taki fajny układ paliwowyMarcin1981 pisze:Czegoś tu nie rozumiem ,ktoś podchodzi do tego problemu jak pies do jeż :-/ a .Pompę słychać w bagażniku czy nie.Jak nie słychać ,to po kolei ,bezpiecznik ,przekaźnik, odpiąć kostkę w bagażniku podać + i - we wtyczkę i jeżeli nic nie usłyszysz to pompa do wymiany.zasilanie pompy to te dwa grubsze przewody,cienkie są od czujnika poziomu paliwa i pompa sprawdzona .Jeżeli ją słychać to w ostateczności przecinasz przewód zasilający listwę wtryskową w byle jakim sklepie z np.częściami lpg kupujesz trójnik plastikowy fi 8 i 50 cm wężyka do paliwa i manometr w sklepie hydraulicznym do 6 bar i praktycznie wszystko wiesz .w sklepie z pneumatyką złączkę np z kwasówki ,wywalasz trójnik i przewód prawie jak nowy ;-)
=

że jak to ktoś tak pomyślał że tak jakby brał coś i to bardzo mocnego :mrgreen:
moim zdaniem to jest wada fabryczna
a to że słychać pompę to nic nie znaczy bo ona ma pompować 8 bar a normalne pompy 3-4
i te przelewy i uszczelki też swoje robią
śmiem twierdzić że na forum średnio jedna pompa na tydzień
ile osób leje ponad połowę baku :-P
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
może ta być że pompa już niema szczotek i coś ta się ruszy i trochę paliwa podrzuci do listwy i staje ,jeżeli przewody masz podpięte do listwy wtryskowej to ty patrz na te przewody a ktoś niech przekręci kluczyk na zapłon jeżeli się nie napręży przewód zasilający to nawet manometr nie potrzebny .Bezpiecznik od pompy sprawdzony
[ Dodano: 2013-12-05, 22:38 ]
Pepi moja była a8 miała straszny problem z pompą ,podejrzewam że pamiętasz co nieco co pisałem .Już jej nie mam i nawet się bardzo cieszę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Ale w końcu poskładałem ten kosz że nie było problemu z odpalaniem i wyciąganiem do rezerwy i teraz jak bym wymieniał pompę to pierwsze co bym zrobił to zamówił wszystkie uszczelki bo bez tego niema praktycznie szans żeby to poprawnie działało .Jestem tak zrażony do tej pompy że w świeżym nabytku butla od lpg w koło :-P .W tamtej miałem walec 90l :evil:
[ Dodano: 2013-12-05, 22:38 ]
Pepi moja była a8 miała straszny problem z pompą ,podejrzewam że pamiętasz co nieco co pisałem .Już jej nie mam i nawet się bardzo cieszę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Ale w końcu poskładałem ten kosz że nie było problemu z odpalaniem i wyciąganiem do rezerwy i teraz jak bym wymieniał pompę to pierwsze co bym zrobił to zamówił wszystkie uszczelki bo bez tego niema praktycznie szans żeby to poprawnie działało .Jestem tak zrażony do tej pompy że w świeżym nabytku butla od lpg w koło :-P .W tamtej miałem walec 90l :evil:
-
- Super Klubowicz
- Posty: 309
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 2001
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: WLKP
po każdym przekręceniu kluczyka pompa dobija cisnienie na listwe:)SKORO kolega już sprawdzil i tylko zlecialo parę kropelek to pewne jak w banku ze pompa umarła.Tym bardziej na gazie auto chodźi a jak przełącza na bene to gaśnie
[ Dodano: 2013-12-05, 23:58 ]
Przekaznik może świrować:)sprawdz zanim weźmiesz się za demontaż pompy.Przekaznik najlepiej podmień z innego auta albo kup nowy:)
[ Dodano: 2013-12-05, 23:58 ]
Przekaznik może świrować:)sprawdz zanim weźmiesz się za demontaż pompy.Przekaznik najlepiej podmień z innego auta albo kup nowy:)
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Co do pompy paliwa to ja u siebie mam zamiennik za 200zł (oczywiście 2 króćce) sam wymieniałem, co prawda wymiana skomplikowana bo musiałem wytaskać butle gazową bo mam walec. ale sama wymiana prosta (tylko trzeba z głową i nie na siłę.
Co do stanu paliwa ostatnio zapaliła mi się rezerwa więc jest dobrze bo auto hula na benzynie jak trzeba. Może miałem po prostu szczescie i udało mi się.
Co do stanu paliwa ostatnio zapaliła mi się rezerwa więc jest dobrze bo auto hula na benzynie jak trzeba. Może miałem po prostu szczescie i udało mi się.