Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 gru 2013, 16:42

Marecki pisze:900obr/min po rozgrzaniu na N
-troszkę za wysoko :-D

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: tomek808 » 05 gru 2013, 17:55

prawidłowe obroty to 600 na biegu jałowym .

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 05 gru 2013, 19:58

Dokladnie. @Marecki sprawdz podciśnienia :)
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 05 gru 2013, 20:53

Dobra Panowie, wracamy do tematu bo troche odbiegliscie :P

Dzisiaj manometr nie dotarl a ze nie chcialem zmarnowac dnia zrobilem co nastepuje. Wyciagnalem filtr paliwa zeby zobaczyc czy on nie blokuje aby (wymienialem ale na zamiennik), filtr drozny ale pojawia sie pytanie czy on jest z zaworkiem blokujacym cofanie paliwa czy nie? Bo w moim moge dmuchnac w obie strony. Sprawdzilem droznosc przewodu od listwy do filtra - drozny. Od kosza do filtra tez.

Zakrecilem przewod zasilajacy na koszu i do fury, przekrecam na zaplon a tu nic, nie leje. Na rozruszniku poszlo ale taka struzka opadajaca z weza a nie bryzgajaca po calym podwoziu czego raczej oczekiwalem. Czy mozna stwierdzic ze to jednak pompa czy zlozyc jutro do kupy i zmiezyc manometrem?

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 05 gru 2013, 21:29

kolego pompa do wymiany.zobacz jeszcze Przekaznik i Bezpiecznik pompy paliwa.oznaczenie 372.znajduje się pod nogami pasażera.

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 05 gru 2013, 21:41

A w jaki sposob go sprawdzic?

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 05 gru 2013, 22:03

Czegoś tu nie rozumiem ,ktoś podchodzi do tego problemu jak pies do jeż :-/ a .Pompę słychać w bagażniku czy nie.Jak nie słychać ,to po kolei ,bezpiecznik ,przekaźnik, odpiąć kostkę w bagażniku podać + i - we wtyczkę i jeżeli nic nie usłyszysz to pompa do wymiany.zasilanie pompy to te dwa grubsze przewody,cienkie są od czujnika poziomu paliwa i pompa sprawdzona .Jeżeli ją słychać to w ostateczności przecinasz przewód zasilający listwę wtryskową w byle jakim sklepie z np.częściami lpg kupujesz trójnik plastikowy fi 8 i 50 cm wężyka do paliwa i manometr w sklepie hydraulicznym do 6 bar i praktycznie wszystko wiesz .w sklepie z pneumatyką złączkę np z kwasówki ,wywalasz trójnik i przewód prawie jak nowy ;-)

=

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 05 gru 2013, 22:14

Nie bede przewodow cial, jutro przyjdzie manometr do tego przeznaczony ale mysle ze to tylko formalnosc. Na rozruszniku puscila cos benzyny ale jakims anemicznym sikiem, wiec prad dostaje. Tylko czemu na samym zaplonie nie podpompowala?

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 05 gru 2013, 22:20

jutro sprawdze czy i ile psiuka w butelke na właczonej stacyjce bo ma akurat rozebranego lifta. Rozrusznikiem nie zakrece bo rozrządu,nastawnika, chłodniczki oleju brak :shock:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 gru 2013, 22:24

Marcin1981 pisze:Czegoś tu nie rozumiem ,ktoś podchodzi do tego problemu jak pies do jeż :-/ a .Pompę słychać w bagażniku czy nie.Jak nie słychać ,to po kolei ,bezpiecznik ,przekaźnik, odpiąć kostkę w bagażniku podać + i - we wtyczkę i jeżeli nic nie usłyszysz to pompa do wymiany.zasilanie pompy to te dwa grubsze przewody,cienkie są od czujnika poziomu paliwa i pompa sprawdzona .Jeżeli ją słychać to w ostateczności przecinasz przewód zasilający listwę wtryskową w byle jakim sklepie z np.częściami lpg kupujesz trójnik plastikowy fi 8 i 50 cm wężyka do paliwa i manometr w sklepie hydraulicznym do 6 bar i praktycznie wszystko wiesz .w sklepie z pneumatyką złączkę np z kwasówki ,wywalasz trójnik i przewód prawie jak nowy ;-)

=
-no tak tylko audi a8 ma taki fajny układ paliwowy :/
że jak to ktoś tak pomyślał że tak jakby brał coś i to bardzo mocnego :mrgreen:
moim zdaniem to jest wada fabryczna
a to że słychać pompę to nic nie znaczy bo ona ma pompować 8 bar a normalne pompy 3-4
i te przelewy i uszczelki też swoje robią
śmiem twierdzić że na forum średnio jedna pompa na tydzień
ile osób leje ponad połowę baku :-P

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 05 gru 2013, 22:24

może ta być że pompa już niema szczotek i coś ta się ruszy i trochę paliwa podrzuci do listwy i staje ,jeżeli przewody masz podpięte do listwy wtryskowej to ty patrz na te przewody a ktoś niech przekręci kluczyk na zapłon jeżeli się nie napręży przewód zasilający to nawet manometr nie potrzebny .Bezpiecznik od pompy sprawdzony

[ Dodano: 2013-12-05, 22:38 ]
Pepi moja była a8 miała straszny problem z pompą ,podejrzewam że pamiętasz co nieco co pisałem .Już jej nie mam i nawet się bardzo cieszę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Ale w końcu poskładałem ten kosz że nie było problemu z odpalaniem i wyciąganiem do rezerwy i teraz jak bym wymieniał pompę to pierwsze co bym zrobił to zamówił wszystkie uszczelki bo bez tego niema praktycznie szans żeby to poprawnie działało .Jestem tak zrażony do tej pompy że w świeżym nabytku butla od lpg w koło :-P .W tamtej miałem walec 90l :evil:

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 05 gru 2013, 23:15

po każdym przekręceniu kluczyka pompa dobija cisnienie na listwe:)SKORO kolega już sprawdzil i tylko zlecialo parę kropelek to pewne jak w banku ze pompa umarła.Tym bardziej na gazie auto chodźi a jak przełącza na bene to gaśnie

[ Dodano: 2013-12-05, 23:58 ]
Przekaznik może świrować:)sprawdz zanim weźmiesz się za demontaż pompy.Przekaznik najlepiej podmień z innego auta albo kup nowy:)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 06 gru 2013, 08:14

Po co ma szukać przekaźnika, a tym bardziej kupowac, jak moze wziąć miernik i sprawdzić napięcie na pompie? I będzie jasne, czy przekaźnik, wiazki, kostki itp sprawne? Kolejne wymienianie bez sensu.
Elektronika samochodowa.

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 06 gru 2013, 10:03

masz rację.też tak może zrobic sprawdzajac napięcie:)jak kolega ma takowe urządzenie;)Ale jak miałby na podmianke to też można tak sprawdzic....

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 06 gru 2013, 10:21

Co do pompy paliwa to ja u siebie mam zamiennik za 200zł (oczywiście 2 króćce) sam wymieniałem, co prawda wymiana skomplikowana bo musiałem wytaskać butle gazową bo mam walec. ale sama wymiana prosta (tylko trzeba z głową i nie na siłę.
Co do stanu paliwa ostatnio zapaliła mi się rezerwa więc jest dobrze bo auto hula na benzynie jak trzeba. Może miałem po prostu szczescie i udało mi się.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl