Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 97 LPG ] Pompa oleju, ciśnienie, panewki prawda czy

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

[S8 D2 97 LPG ] Pompa oleju, ciśnienie, panewki prawda czy

Post autor: nosmaster » 23 maja 2016, 21:43

Wyczytałem w internetach coś co mnie przeraziło tzn. podobno w Vkach w S8 prelift i polift występują jakieś problemy z panewkami. Rozumiem że są to głównie problemy z ciśnieniem oleju? Jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju na wolnych obr i powiedzmy 2tys? Czy da się zaradzić tym problemom i czy w ogóle takie coś występuje czy to tylko mit?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 maja 2016, 22:09

Poszukaj bo nie raz bylo pisane o ciśnieniu oleju w pre fl i fl.. Dla ułatwienia to np. temat o nastawnikach i parę innych..

Gość

Post autor: Gość » 23 maja 2016, 23:07

nosmaster, te problemy mają ci co pałuja S8 jak gokarta na każdym kroku. usportowiona limuzyna to nie WRC...

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 23 maja 2016, 23:59

osobiscie widziałem 2 szt 4.2 którym korba wyszła bokiem. Oba to poliftowe modele i oba AQH czyli z S8.
moim zdaniem akurat silniki montowane w D2 sa odporne na katowanie.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Gość

Post autor: Gość » 24 maja 2016, 11:39

Na forum się tez kilka takich przewineło :)

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 24 maja 2016, 11:56

Są to stare samochody, niejednokrotnie katowane przez kilka lat więc nie ma co się dziwić że coś się wysra w końcu.
xyz

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 24 maja 2016, 20:05

Czyli niezniszczalność 4.2 to jest raczej mit? Wyczytałem coś o jakimś odkręcaniu sie pompy olejowej. Czy to jest problemem? Jakie silniki są najbardziej podatne na padnięcie?

Gość

Post autor: Gość » 24 maja 2016, 20:07

Nie że mit tylko nie sa to maszyny idioto odporne. Jakies problemy z pompa wystepują w V8 40V ale nie sa to czeste przypadki.
Auta swoje juz naloty mają a nic wieczne nie jest tym bardziej jak wcześniej ktos niespecjalnie dbał.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 25 maja 2016, 11:57

Nie odkręcają się tylko się rozkręcają. Pompy oleju w przedliftach się rozkręcają, pompa traci szczelnosc i gubi cisnienie zabijając motor. Ja swoją pompę oczywiście skręciłem przy remoncie na nowo z użyciem locktite, co by mi czasem jaj jakichs nie zrobila.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 25 maja 2016, 12:19

Wojtek w przedlifcie tak,zdarza się ale w lifcie masz zupełnie inaczej zrobiona pompe. I tez ma swoje chimerki.

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 26 maja 2016, 10:51

Gdzie w przedlifcie jest pompa? Jakie jest do niej dojście? Zrobiłbym tak jak kolega tzn skręciłbym ją na klej, żeby nie zrobiła mi jakichś jaj... A co do ciśnienia to niby było ale jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć... Więc jeśli ktoś pamięta jakie powinno być to byłoby miło.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 26 maja 2016, 11:41

no jak gdzie jest pompa - nad miska olejowa przykrecona do bloku, napędana jest paskiem rozrzadu wiec rozrzad do rozpiecia zeby to wyjac i zrobic jak nalezy.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 26 maja 2016, 12:54

nosmaster pisze:co do ciśnienia to niby było ale jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć.
http://www.a8team.pl/s8-d2-98-glosna-pr ... htm#160234

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl