![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 97 LPG ] Pompa oleju, ciśnienie, panewki prawda czy
[S8 D2 97 LPG ] Pompa oleju, ciśnienie, panewki prawda czy
Wyczytałem w internetach coś co mnie przeraziło tzn. podobno w Vkach w S8 prelift i polift występują jakieś problemy z panewkami. Rozumiem że są to głównie problemy z ciśnieniem oleju? Jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju na wolnych obr i powiedzmy 2tys? Czy da się zaradzić tym problemom i czy w ogóle takie coś występuje czy to tylko mit?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Nie odkręcają się tylko się rozkręcają. Pompy oleju w przedliftach się rozkręcają, pompa traci szczelnosc i gubi cisnienie zabijając motor. Ja swoją pompę oczywiście skręciłem przy remoncie na nowo z użyciem locktite, co by mi czasem jaj jakichs nie zrobila.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
http://www.a8team.pl/s8-d2-98-glosna-pr ... htm#160234nosmaster pisze:co do ciśnienia to niby było ale jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć.