Mój tez miał kompresje,obecny ma także i co z tego jak czasami se spija coś
![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 97 LPG ] Sporadycznie kopci, pali olej 1l/1000km
-
Gość
-
SenatorS8
- Super Klubowicz

- Posty: 378
- Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Bugalon
- Super Klubowicz

- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Piją olej, bo mają przeloty po 500 tysiecy (co z tego na zegarach 180-250). Przy tych przebiegach zawsze wypierdzielaja sie prowadnice wydechowe (traca wymiary bo zawory wydechowe sa dużo bardziej gorące niż ssące). Jak prowadnica traci wymiar to zawór zaczyna w niej chodzić na boki i wypierdziela uszczelniacz zaworowy. Nawet jak uszczelniacz wymienisz to na dlugo nie pomoże bo ten latajacy w prowadnicy zawór znowu go rozbije i dalej bedzie chlac olej. To jest główna przyczyna. Do tego dochodzą pierścienie olejowe (często zapieczone przez castrola i nagar ktory w pierscieniu na spreżynce sie osadza skutecznie ograniczajac jej prace) i jest pozamiatane.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
ernesto
+Bugalon pisze:Piją olej, bo mają przeloty po 500 tysiecy
Z tym, że niektórzy wymieniają same gumki i jest "remont głowic" zrobionyBugalon pisze:Jak prowadnica traci wymiar to zawór zaczyna w niej chodzić na boki i wypierdziela uszczelniacz zaworowy. Nawet jak uszczelniacz wymienisz to na dlugo nie pomoże bo ten latajacy w prowadnicy zawór znowu go rozbije i dalej bedzie chlac ole
U mnie na nowym silniku było podobnie na siódmym z tym, że silnik był zastany. Kąpiel w nafcie załatwiła sprawę i z 7 podniósł się na 12.5Bugalon pisze:często zapieczone przez castrola i nagar ktory w pierscieniu na spreżynce sie osadza skutecznie ograniczajac jej prace







