Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 97 LPG ] Sporadycznie kopci, pali olej 1l/1000km

Gość

Post autor: Gość » 25 kwie 2016, 19:22

Za 2-3 tys to se same głowice zrobisz :) może tak 5-7tyś co? :]

Mój tez miał kompresje,obecny ma także i co z tego jak czasami se spija coś

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 25 kwie 2016, 20:05

Zrob plukanke silnika srodkami do tegto przeznaczonymi i wlej dobry olej.Castrol to olej na poziomie maszyn z lat 30 ubieglego wieku.
U siebie mam wlanego Valvoline 5W-40 w czerwonym opakowaniu. I tego oleju praktycznie do wymiany nie dolewamPoprzednie inne pil jak chcial.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 25 kwie 2016, 21:46

ja miałem valvoline w czerwonym - brał :) teraz mam valvoline w białym opakowaniu - na początku nie brał, ale znowu bierze jak zawsze :P

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 26 kwie 2016, 21:28

Ciekwai mnie przez co te silniki tak piją? Uszczelniacze czy pierścienie? Może jakaś fabryczna niedoróbka?

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 27 kwie 2016, 11:09

Piją olej, bo mają przeloty po 500 tysiecy (co z tego na zegarach 180-250). Przy tych przebiegach zawsze wypierdzielaja sie prowadnice wydechowe (traca wymiary bo zawory wydechowe sa dużo bardziej gorące niż ssące). Jak prowadnica traci wymiar to zawór zaczyna w niej chodzić na boki i wypierdziela uszczelniacz zaworowy. Nawet jak uszczelniacz wymienisz to na dlugo nie pomoże bo ten latajacy w prowadnicy zawór znowu go rozbije i dalej bedzie chlac olej. To jest główna przyczyna. Do tego dochodzą pierścienie olejowe (często zapieczone przez castrola i nagar ktory w pierscieniu na spreżynce sie osadza skutecznie ograniczajac jej prace) i jest pozamiatane.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ernesto

Post autor: ernesto » 30 kwie 2016, 07:41

Bugalon pisze:Piją olej, bo mają przeloty po 500 tysiecy
+
Bugalon pisze:Jak prowadnica traci wymiar to zawór zaczyna w niej chodzić na boki i wypierdziela uszczelniacz zaworowy. Nawet jak uszczelniacz wymienisz to na dlugo nie pomoże bo ten latajacy w prowadnicy zawór znowu go rozbije i dalej bedzie chlac ole
Z tym, że niektórzy wymieniają same gumki i jest "remont głowic" zrobiony :D
Bugalon pisze:często zapieczone przez castrola i nagar ktory w pierscieniu na spreżynce sie osadza skutecznie ograniczajac jej prace
U mnie na nowym silniku było podobnie na siódmym z tym, że silnik był zastany. Kąpiel w nafcie załatwiła sprawę i z 7 podniósł się na 12.5

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 kwie 2016, 21:21

panowie grupa przewagi dzięki technice może mieć nawet 50 tys i pobierać olej w sporych ilościach czyli jedno zero mniej .
Taki urok tych aut .
Hondy też potrafią brać :] tak dla otuchy <hihi>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl