
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Mój tez miał kompresje,obecny ma także i co z tego jak czasami se spija coś
![]() |
![]() |
![]() |
+Bugalon pisze:Piją olej, bo mają przeloty po 500 tysiecy
Z tym, że niektórzy wymieniają same gumki i jest "remont głowic" zrobionyBugalon pisze:Jak prowadnica traci wymiar to zawór zaczyna w niej chodzić na boki i wypierdziela uszczelniacz zaworowy. Nawet jak uszczelniacz wymienisz to na dlugo nie pomoże bo ten latajacy w prowadnicy zawór znowu go rozbije i dalej bedzie chlac ole
U mnie na nowym silniku było podobnie na siódmym z tym, że silnik był zastany. Kąpiel w nafcie załatwiła sprawę i z 7 podniósł się na 12.5Bugalon pisze:często zapieczone przez castrola i nagar ktory w pierscieniu na spreżynce sie osadza skutecznie ograniczajac jej prace