części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[S8 D2 97 LPG ] Świece Beru Ultra vs Bosch - co do gazu

sempu8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 01 gru 2009, 15:05
Lokalizacja: Rzeszow

[S8 D2 97 LPG ] Świece Beru Ultra vs Bosch - co do gazu

Post autor: sempu8 » 07 sty 2011, 14:37

Czy z tymi swiecami pojezdzi na gazie?? czy lepsze beda Bosch-a, wiem ze Beru zakladaja w oryginalach, tylko ponoc kiepsko dzialaja na gazie/?? jakies sugestie?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez sempu8, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 07 sty 2011, 17:04

Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 07 sty 2011, 18:00

Kolego do silnika 340km NGK BUR6EFSZ
Sam na nich śmigam i jest bajeczka
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 07 sty 2011, 23:33

Peter-s8 pisze:Kolego do silnika 340km NGK BUR6EFSZ
Sam na nich śmigam i jest bajeczka
ja tez mam NGK i nie mam zastrzeżeń. Bosche były jak kupiłem auto i patrząc po książce serwisowej, to wyszło, że po 20kkm były do wymiany-skorodowały elektrody.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 08 sty 2011, 00:07

szoszon1983 pisze:i patrząc po książce serwisowej
ja bym nie brał tego za wyznacznik, tym bardziej, że jak piszesz :
szoszon1983 pisze:jak kupiłem auto
zasada jest taka:
na dzień dzisiejszy świece są niezwykle mało zawodnym elementem jeśli zbytnio nie przedłużamy ich żywota, jak zwykłe to 15-20 tys i do kosza, jak platyny to 40 i do kosza i naprawdę czy to będą Beru NGK, Championy czy BOSCH to każda to spokojnie wytrzyma bez żadnej awarii
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 08 sty 2011, 00:17

ciekawe co piszecie. co 40 tys km ? w przypadku benzyny tez ?

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 08 sty 2011, 00:40

colln, ja auto kupiłem w UK i wpisy potwierdziło mi aso. 8 miesięcy prze zakupem auto było na serwisie i były wymieniony też świece. Jak je kupiłem, to po 2 miesiącach zaczął wyskakiwać mi błąd-wypadające zapłony. Winne były właśnie świece-bosch. Od tamtej pory mam platynowe NGK i nie mam prblemów. To samo miałem w starej astrze, gdzie świece NGK wytrzymywały po 70-80kkm na LPG.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 08 sty 2011, 18:45

szoszon1983 pisze:8 miesięcy prze zakupem auto było na serwisie i były wymieniony też świece.
no chyba nie powiesz mi że masz wpis w książce ze świece wymienili :shock: :shock: :shock: :shock: , owszem na serwisie to mogło i być ale nie masz absolutnie żadnego potwierdzenie, ze w ogóle ktoś ruszał świece ;-)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 08 sty 2011, 23:46

colln pisze:
szoszon1983 pisze:8 miesięcy prze zakupem auto było na serwisie i były wymieniony też świece.
no chyba nie powiesz mi że masz wpis w książce ze świece wymienili :shock: :shock: :shock: :shock: , owszem na serwisie to mogło i być ale nie masz absolutnie żadnego potwierdzenie, ze w ogóle ktoś ruszał świece ;-)
Jak kupiłem auto, to ostatni wpis był nie podbity żadną pieczątką, sprzedawca wyjaśnił, że w aucie nie było książki i dla tego nikt jej nie podbił, tylko potem wpisali, że był na przeglądzie. Ja osobiście pofatygowałem się do warsztatu (nie aso, ale robią tylko audi) i tam po podaniu VIN podano mi listę co dokładnie było zrobione i ile kosztowało-przegląd za niemal 3000GBP :shock: Świece były na liście, no ale jeszcze pozostaje ryzyko, że może komuś się nie chciało ich ruszać, a przecież właściciel a8 sam tego nie rozbierze, żeby sprawdzić. Możliwe, że miałem pecha i trafiłem lipną świecę (bo problem zapłony wypadały na jednym cylindrze, choć reszta wcale dobrze nie wyglądała)...
Z NGK nigdy nie miałem problemu i dla tego je polecam.

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 08 sty 2011, 23:52

polecam NGK BUR6EFSZ, niemiaszek takie miał wmontowane i takie wmontowałem - i jest dalej OK

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 08 sty 2011, 23:53

Ja jak zakładałem gaz do auta to od razu wymieniłem świece (pomimo że na poprzednich chodziło normalnie).
Były NGK więc takie włożono ponownie. Nie mam z nimi żadnych problemów, a jeżdżę już na nich prawie 2 lata.
W żony aucie były Boscha i auto po założeniu gazu zaczęło kuleć, wymieniłem świece i przewody na NGK i jak ręką odjął.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 09 sty 2011, 01:20

W Mercedesie wsadziłem 12 sztuk, do Volvo 6, do Audi 6 z tym, że wszystkie Platyny Made In Germany i nigdy nie było problemu owszem jak do ręki wziąć BOSCH zwykłe to już nie są Made In Germany :-)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

jaano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 03 lut 2010, 22:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: jaano » 13 sty 2011, 00:17

uuuupss, to ja juz machnalem chyba z 50-55tys na komplecie Beru bez jakichs wiekszych problemow, wiec chyba czas na jakas wymiane...

pozdrav!
Obrazek

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 14 sty 2011, 00:28

bez obaw w motorach V te przebiegi 40 tys dla platyny to jako minimalne gwarantowane a nie maksymalne, zresztą dzisiejsze świece wytrzymują sporo ponad to, a okres ich wymiany nie oznacza, że świeca się przepaliła czy coś a jedynie to, że wskutek iskrzenia wypala się elektroda co zmienia przerwę czyli w konsekwencji dopuszczalne parametry, w takim wypadku wystarczy świecę wykręcić szczelinomierz w nią i można ponownie ustawić wartość nominalną. Kiedyś tak się robiło i było dobrze ale czasy inne były, dziś na zachodzie nikt nie potrafiłby praktycznie tego zrobić zresztą tyle modeli aut i przerwy mogą być różne, jeden ustawiłby 0.9 inny 1,1 a jeszcze inny miałby wyregulowałby jeden komplet od 0.7 do 1.2 i głównie o to tu chodzi - przychodzi czas idą do kosza i nowe z fabrycznie ustawioną szczeliną ot i ju :-D

jaano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 03 lut 2010, 22:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: jaano » 17 sty 2011, 14:29

na wszelki wypadek zamowilem komplet boscha.. na allegro byla wyprzedaz z serwisu boscha w krakowie wiec skorzystalem - 7zl - smieszna cena o polowe taniej niz normalnie..
zobacze czy bedzie poprawa czy tylko moja psychika sie podreperuje :D)))
pozdro
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl