[S8 D2 98 ] Prawidłowa praca gruszek podciśnieniowych
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 sty 2018, 20:34
- Lokalizacja: Lublin
[S8 D2 98 ] Prawidłowa praca gruszek podciśnieniowych
Proszę o pomoc.
Mechanik twierdzi że naprawił gruszkę podciśnienia. Jak stała tak stoi. Od włączenia zapłonu do końca obrotów nawet nie drgnie. Jak to ma działać?? Na silniku mam dwa takie ustrojstwa. Jedną przy przepustnicy a druga z przodu kolektora dolotowego. HELP. Już nie mówię o filmie ale chociaż opis.
Mechanik twierdzi że naprawił gruszkę podciśnienia. Jak stała tak stoi. Od włączenia zapłonu do końca obrotów nawet nie drgnie. Jak to ma działać?? Na silniku mam dwa takie ustrojstwa. Jedną przy przepustnicy a druga z przodu kolektora dolotowego. HELP. Już nie mówię o filmie ale chociaż opis.
Tylko ESSA , tylko kłattro. MTM
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 sty 2018, 20:34
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 sty 2018, 20:34
- Lokalizacja: Lublin
sam moment włączenia zapłonu i odpalenia żeby zobaczyć że to powinno się zassać. Obie stoją, ale to nie mój problem już bo mechanik wziął za to kasę twierdząc że działają. Jak będę miał film jak to chodzi będę mógł skuć ryj frajerowi za naciąganie klienta.
EDIT:
Grucha się zasysa ale dopiero przy 5 tyś obr..... to jak to ma w końcu działać??
EDIT:
Grucha się zasysa ale dopiero przy 5 tyś obr..... to jak to ma w końcu działać??
Tylko ESSA , tylko kłattro. MTM
Zanim kogoś zlinczujecie to sprawdźcie jakie macie silniki bo przedlift- polift jest inaczej to rozwiązane
Przedlift- 2 gruszki- 1 od tempomatu przy przepustnicy 2-przy klapach z przodu silnika
Ma się zaciągać przy 5 tys gdzieś. U mnie w ABZ tak właśnie działa
Polift - też 2 gruszki tyle że przy samych klapach w dolocie - tempomat tam jest obsługiwany przez przepustnice poprzez ecu
Przy odpaleniu obie mają się zaciągnąć i odpuszczają też przy około 5 tyś .
Z tego co masz w profilu to wychodzi że mechanik raczej nie kłamał.
Przedlift- 2 gruszki- 1 od tempomatu przy przepustnicy 2-przy klapach z przodu silnika
Ma się zaciągać przy 5 tys gdzieś. U mnie w ABZ tak właśnie działa
Polift - też 2 gruszki tyle że przy samych klapach w dolocie - tempomat tam jest obsługiwany przez przepustnice poprzez ecu
Przy odpaleniu obie mają się zaciągnąć i odpuszczają też przy około 5 tyś .
Z tego co masz w profilu to wychodzi że mechanik raczej nie kłamał.
w A8 FL tak, natomiast w S8 FL jest chyba troche inaczej rozwiazane - tzn tez sa dwie gruszki przy kolektorze - ale obslugiwane przez tylko jeden zawor elektomagnetyczny, sam kolektor tez jest inny - inne osadzenie gruszekdanishow pisze:W FL jedna odpuszcza przy ok. 3000 rpm, druga natomiast przy ok. 5000 rpmmachul333 pisze:Przy odpaleniu obie mają się zaciągnąć i odpuszczają też przy około 5 tyś .
BrylantLBN, pisał że ma 1 gruszkę przy kolektorze z przodu
Ta gruszka jest w spoczynku do ok 4tyś obrotów powyżej zasysa ją
Rysunek przedlift
Tutaj Dobrze widać pracę gruszki
Rysunek Polift
Ta gruszka jest w spoczynku do ok 4tyś obrotów powyżej zasysa ją
Rysunek przedlift
Tutaj Dobrze widać pracę gruszki
Rysunek Polift
Ostatnio zmieniony 10 sie 2018, 07:25 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.