części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 ] Prawidłowa praca gruszek podciśnieniowych

BrylantLBN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 08 sty 2018, 20:34
Lokalizacja: Lublin

[S8 D2 98 ] Prawidłowa praca gruszek podciśnieniowych

Post autor: BrylantLBN » 07 sie 2018, 08:40

Proszę o pomoc.
Mechanik twierdzi że naprawił gruszkę podciśnienia. Jak stała tak stoi. Od włączenia zapłonu do końca obrotów nawet nie drgnie. Jak to ma działać?? Na silniku mam dwa takie ustrojstwa. Jedną przy przepustnicy a druga z przodu kolektora dolotowego. HELP. Już nie mówię o filmie ale chociaż opis.
Tylko ESSA , tylko kłattro. MTM

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 07 sie 2018, 17:25

Ta przy przepustnicy odpowiada za tempomat a ta przy chłodnicach od klap w kolektorze dolotowym, jak odpalisz powinna się natychmiast wciągnąć,
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

BrylantLBN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 08 sty 2018, 20:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: BrylantLBN » 07 sie 2018, 21:27

Jesteś pewny?? Bo na tej podstawie pojadę obić gościowi ryj. Widzę że masz ten sam model mógł byś mi to nagrać??
Tylko ESSA , tylko kłattro. MTM

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 sie 2018, 22:19

logiczne jest że mają jakoś działać a jeśli nie działają .....to bij może się nauczy <hihi>

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 08 sie 2018, 05:32

Będę miał to ciężko nagrać, ta gruszka z przodu auta dopiero odpuszcza przy chyba 5000 tys obrotów, a może masz gdzieś nieszczelności w układzie podcisnienia bądź klapa ci stoi? A tempomat ci działa?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

BrylantLBN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 08 sty 2018, 20:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: BrylantLBN » 08 sie 2018, 07:49

sam moment włączenia zapłonu i odpalenia żeby zobaczyć że to powinno się zassać. Obie stoją, ale to nie mój problem już bo mechanik wziął za to kasę twierdząc że działają. Jak będę miał film jak to chodzi będę mógł skuć ryj frajerowi za naciąganie klienta.

EDIT:

Grucha się zasysa ale dopiero przy 5 tyś obr..... to jak to ma w końcu działać??
Tylko ESSA , tylko kłattro. MTM

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 08 sie 2018, 12:00

U mnie Odrazu wciąga, a może to ja mam coś nie tak, <bezradny> muszę to obczaić bo przed samą gruszka jest elektro zawór, muszę zobaczyć czy przy dodaniu gazu u mnie gruszka puszcza
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 08 sie 2018, 13:24

Zanim kogoś zlinczujecie to sprawdźcie jakie macie silniki bo przedlift- polift jest inaczej to rozwiązane

Przedlift- 2 gruszki- 1 od tempomatu przy przepustnicy 2-przy klapach z przodu silnika
Ma się zaciągać przy 5 tys gdzieś. U mnie w ABZ tak właśnie działa

Polift - też 2 gruszki tyle że przy samych klapach w dolocie - tempomat tam jest obsługiwany przez przepustnice poprzez ecu

Przy odpaleniu obie mają się zaciągnąć i odpuszczają też przy około 5 tyś .

Z tego co masz w profilu to wychodzi że mechanik raczej nie kłamał.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 sie 2018, 18:33

machul333 pisze:Przy odpaleniu obie mają się zaciągnąć i odpuszczają też przy około 5 tyś .
W FL jedna odpuszcza przy ok. 3000 rpm, druga natomiast przy ok. 5000 rpm ;)

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 08 sie 2018, 18:54

A ja dziś spojrzałem to u mnie ta z przodu Odrazu się zaciąga przy odpaleniu, kurcze to widzę że u mnie cis nie halo jest
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 08 sie 2018, 19:11

Sprawdź czy ktoś nie pomylił kabli , szczególnie jak miałeś je spraciale i były wymieniane łatwo tam o pomyłkę jeśli ktoś robił z pamięci

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 08 sie 2018, 20:24

O jakich ty kablach mówisz.?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 08 sie 2018, 20:34

Sorry -przewody podciśnienia

tx-didi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:34
Lokalizacja: Krakow

Post autor: tx-didi » 08 sie 2018, 22:39

danishow pisze:
machul333 pisze:Przy odpaleniu obie mają się zaciągnąć i odpuszczają też przy około 5 tyś .
W FL jedna odpuszcza przy ok. 3000 rpm, druga natomiast przy ok. 5000 rpm ;)
w A8 FL tak, natomiast w S8 FL jest chyba troche inaczej rozwiazane - tzn tez sa dwie gruszki przy kolektorze - ale obslugiwane przez tylko jeden zawor elektomagnetyczny, sam kolektor tez jest inny - inne osadzenie gruszek

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 09 sie 2018, 07:24

BrylantLBN, pisał że ma 1 gruszkę przy kolektorze z przodu
Ta gruszka jest w spoczynku do ok 4tyś obrotów powyżej zasysa ją
Rysunek przedlift
Obrazek

Tutaj Dobrze widać pracę gruszki



Rysunek Polift
Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 sie 2018, 07:25 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl