![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 99 LPG ] jaka uszczelka pod kolektor ssący
[S8 D2 99 LPG ] jaka uszczelka pod kolektor ssący
Witam. Czy ktoś mógłby powiedzieć jaką uszczelkę termiczną można zastosować do 4.2?
xyz
Napisz do Michał Wruszak on ci dobierze
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
Jemu chodzi o separator termiczny a nie fabryczną uszczelkę o ile dobrze zrozumialem (chociaz autor powinien lepiej precyzowac swoje mysli a nie ze musimy sie tu domyslac o co mu biega). Z separatorem według mnie będzie problem bo kazde pół centymetra wcisniete miedzy głowice a kolektor spowoduje brak mozliwosci sensownego zamontowania samego kolektora. Kolektor jest montowany między głowicami więc wstawianie jakichs dodatkowych elementów między te głowice powoduje brak mozliwosci zamontowania kolektora (po prostu kolektor się nie zmiesci lub nie będzie pasował otworami)
Reasumując - można dać z tekaformu albo jakiegos bakelitu ale bez zmian w kolektorze (przespawaniu flansz) nie da się kolektora zamontowac.
Reasumując - można dać z tekaformu albo jakiegos bakelitu ale bez zmian w kolektorze (przespawaniu flansz) nie da się kolektora zamontowac.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Taki patent jest stosowany w silnikach 1.8T , tak jak Wojtek napisał w silniku V8 może to być konstrukcyjnie później trudne do zamontowania .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Dokładnie, chodzi mi o to czy ktoś montował u siebie i mógłby coś polecić jakąś uszczelkę bądż podkładkę termiczną pod kolektor. Jednak jak napisał michalwruszak nie jest to takie proste bo z jednej strony podnosi delikatnie kolektor i druga sprawa do tego wszystkiego potrzeba jeszcze dłuższych śrub z materiału, który nie przenosi ciepła do kolektora. Muszę napisać do jhm jak to dokładnie wygląda.
xyz
żeby nie przenosić ciepła z silnika do kolektora ssącego
https://jhmotorsports.com/shop/catalog/ ... _56_61_240
https://jhmotorsports.com/shop/catalog/ ... _56_61_240
xyz
Poniekąd masz racje tylko, że podczas upałów temperatura w dolocie sięga 70-80 stopni przez co silnik może tracić nawet 50 km. Zresztą czuć różnicę jak jest w przyspieszaniu i reakcji na gaz podczas gdy silnik jest zimny a gdy sie rozgrzeje. Oprócz tych uszczelek należy jeszcze odizolować cały układ dolotowy, puszkę filtra do przepustnicy. Czytałem na jakimś forum jak to koleś opisywał jak to zrobił to osiągną temp w dolocie niemalże taką samą jak na dworze.
xyz
Wysoka temperatura kolektora w przedlifcie wynika z tego, że wali z odmy bezposrednio w dolot. Oznacza to, że opary lecące prosto na przepustnice bardzo podnoszą temperaturę w dolocie. W polifcie jest separator z membraną więc wygląda to zupelnie inaczej. Generalnie to zamiast kombinowac z przekładkami lepiej jest puscic odmę do catch tanka i zaslepic dolot (aby w dolot nie szły opary oleju). Od razu sie kolektor wystudzi 

Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"