![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.0TDI ] Splanowanie głowicy
[D3 04 4.0TDI ] Splanowanie głowicy
Witam,
O ile mi wiadomo to blok jest aluminiowy. Czy przy zdejmowaniu głowicy powinienem splanować głowicę i blok czy tylko głowicę wystarczy?
O ile mi wiadomo to blok jest aluminiowy. Czy przy zdejmowaniu głowicy powinienem splanować głowicę i blok czy tylko głowicę wystarczy?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Teoretycznie głowice i blok ale tego raczej nikt nie praktykuje ze względu na koszty co do głowicy nie wyobrażam sobie aby jej nie planować a mając ją ściągniętą nie zrobić pełnej regeneraci z gniazdami i prowadnicami i uszczelniaczami 2 lata temu robiłem kapitalny remont góry w v12 bmw i silnik pracuje jak mażenie 0 zużycia oleju i spalanie pb też znacząco
spadło
spadło
Czy fakt, że nic się z nią nie dzieje i nie ma objaw żadnych uszkodzenia nie jest wystarczający? Tzn pytam bo nie wiem czy w takim przypadku ma to znaczenie. Głowicy nei ściągałem jeszcze w żadnym aucie
I co z blokiem w takim wypadku, też się planuje?
Może zaworów nie planowałem ale uszczelnienia tak. Włąśnie dlatego zastanawiam się co z taką głowicą

Może zaworów nie planowałem ale uszczelnienia tak. Włąśnie dlatego zastanawiam się co z taką głowicą

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Bo będę miał na wierzchu i pomyślałem, że zrobienie uszczelnienia to dobry pomysł. Niby mi ją sprawdzili jakimś przyżadem i zawory są szczelne (było ryzyko spotkania się tłoka z zaworem przy obecnej awarii) ale myślę, że nie zaszkodziłoby bo nie jest aż tak drogo a mam mam trochę więcej wolnej gotówki na graty niż myślałem, że będę miał
A wymieniane będę miał dźwigienki i napinacze hydrauliczne. Wałki rozrządu i tak muszę zdemontować.

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Czyli jak rozumiem małe kuku z rozrządem jeżeli był ślad zetkniecia z cylindrem to niekórzy zalecają wymiane tego zaworu nawet jak jest prosty zdażają sie sytuacje pękniecia takiego zaworu w późniejszym czasie Koszty pełnej regenaraci głowicy w a8 chyba 4 zawory na cylinder to ok 800zł za szt czyli po koleji szczelność gniazda prowadnice i uszczelniacze wydaje mi sie że przy kosztach całej imprezy to koszt do przeżycia.A blok musiabyś cały motor rozbebeszyć by go zplanować ,
Ostatnio zmieniony 11 lut 2018, 00:07 przez Kruger, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozrząd jest cały i nie przeskoczył. Rozleciała się dźwigienka jedna.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- gregor_wroc
- Forum Audi A8
- Posty: 81
- Rejestracja: 23 lip 2014, 18:57
- Lokalizacja: DW
O drugiej nie myślałem narazie, chociaż cały czas chodzi mo po głowie aby zrobić obie. Ale drugiej nie mam potrzeby rozbierać więc dlatego nie jestem pewien 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Tak sie absutnie nie robi chyba że na szybko do sprzedaży i podłożenia miny
Jeżeli splanujesz głowice osoba która ją obrabia informuje cie o ilości zebranego materiału i wskazuje na zastosowanie odpowiedni dobranej uszczelki pod głowice jeżeli głowica była w miare prosta i wymagała tylko tzw.zabielenia to możesz zastosować nominalną uszczelkę ALE zawsze istnieje ryzyko minimalnych różnic ciśnienia na głowicach dlatego nie robi sie pojedynczo głowic w układach v i w
Jeżeli splanujesz głowice osoba która ją obrabia informuje cie o ilości zebranego materiału i wskazuje na zastosowanie odpowiedni dobranej uszczelki pod głowice jeżeli głowica była w miare prosta i wymagała tylko tzw.zabielenia to możesz zastosować nominalną uszczelkę ALE zawsze istnieje ryzyko minimalnych różnic ciśnienia na głowicach dlatego nie robi sie pojedynczo głowic w układach v i w
To zawsze jakaś kolejna informacja.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG