części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 07 4.2TDI ] Problem po usunieciu dpf i egr.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 12 paź 2015, 19:22

Lakier pisze:Apophis napisał/a:
A czemu nie wypada?? Po kiego ten eco shit w aucie?? usunac i się cieszyć "uwolnionym" silnikiem ale...


Oby teraz przed tobą jeździły same diesel z wyciętym DPF i wyłączonym EGR'em. Smacznego :)
Lakier jestem identycznego zdania <okok> - ostatnio jechałem za jakąś toyotą avensis i co przyśpieszała to kłęby sadzy waliły takie, że musiałem zamknąć obieg bo bym nie wyrobił
i teraz jedziesz sobie za taką ładną D3 a ona wali kłębami jak stary Jelcz... pomyłka totalna.... a po trasie (400-500km) nie dotkniesz się do klapy bo cały tył masz zawalony sadzą
DPF to bardzo użyteczny wynalazek a jak ktoś dużo śmiga w "koło komina" to od czasu do czasu traska lub podjechać do kogoś kto by wykonał wypalanie kompem i po temacie

Gość

Post autor: Gość » 12 paź 2015, 20:33

panton, Ty masz 15 lat czy ile? Nie jeździłes 10lat temu gdy o tym shicie zwanym DPF jeszcze nikt nie słyszał w PL? Ja miałem zdrowiutki silniczek w omedze-klekot-wyobraź se i w automacie i jak się domyslamy dawał bąki ale po 1000km na klapie żadnej sadzy nie było! A bąki dawał tylko jak mu wsadziłem w podłoge i to trwało w zasadzie jakies chwile.

DPF ci tylko tymczasowo zamaskuje niedomagania silnika! Bo zaraz po tym się zapcha i bedzie wołał wielotysięcznej naprawy.

Ponoc sie bujasz po świecie to może widujesz czasem odpalane godzine w roku staaare zabytkowe pojazdy rolnicze(dotyczy Niemiec itp) One na voll gazie rzadko bąki puszczają-tak jak i moje zadbane ex diesle(omega,fiesta)

A dla upartych.. niektóre nowoczesne smierdzace klekoty z filtrami maja swoje tryby wypalania-miał ktos przyjemnośc sunac za Sklasa która zostawia za soba kłeby siwego dymu w tym czasie?
Do tego sadza zbierac sie bedzie w każdym wydechu i nie raz widze jak nagle depnięty diesel puszcza syf bo dostał cisnienia spalin.

Auta które pozbawiałem DPF/FAP ople,VAgi,PSA Miały zdrowe silniczki i nie kopciły po usunięciu a jedynie wywalały sadze która sie nagromadziła(jest to chwilowe)
Filtry wywalane były z powodu ich rozmaitych awarii :]

Krecąc kilometry po trasach europy srodkowej wyłaczam zawsze nawiew gdy cisnie przedemna zakajdaniony nowoczesny diesel albo zdychajacy stary rzępol(nie ważne czym zasilany) :)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 12 paź 2015, 23:13

Apophis, miałem nowego paska z 2.0TDI 140KM i po trasie tył był zakopcony... a jak się tym dynamicznie jeździło to zostawiał niezłe chmury za sobą... auto nowe z salonu PL i tam też serwisowane... po 2 latach z przebiegiem niecałe 60k sprzedałem i od tamtej pory miałem tylko benzyny (2.0TFSI, 3.0TFSI) aż do momentu D3 gdzie wybór padł na 4.2TDI.... więc dużego doświadczenia z dizzlami to nie mam ale takie mam doświadczenia z TDI bez DPFa
Bardzo możliwe, że duża część z tych mocno dymiących TDI jest niesprawna ale mój 2.0 140KM PD był sprawny a silnik dymił i po trasie można było pisać na tylnej klapie i zderzaku (totalne syf ten 2.0TDI)

Gość

Post autor: Gość » 12 paź 2015, 23:34

Łukaszu...2.0 tdi to nie silnik a kupa złomu więc szkoda że nie miałeś wczesniej czegos co mozna nazwac silnikiem jak np 2.0 2,5 czy 3.0 D z merca 124-to były prawdziwe motory. Ale obecny nie jest tez zły mimo że nalezy do nowszych. Ot udało im się cos zrobić :)

Sasiada syn ma tu takie 2.0 i niedawno jedna czepialska sie doczepiła mojej że jej WM w nexii jest za głosny-szkoda że nie słuchała sąsiada jak odpala swoje 2.0tdi. Hałasuje więcej jak nexia z WMem,smrodzi o wiele więcej (nexia ma wciaz ori kata)

No ale młodziutki on jest,nie zna sie a auto stary kupił na 18stke..

aj1974
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 02 paź 2015, 22:50
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: aj1974 » 15 paź 2015, 13:50

Witam ponownie wszystkich forumowiczów. Pragnę poinformować że moje Audi nareszcie jeździ poprawnie. Dla zainteresowanych....problem tkwił w sumie kontrolnej, z wypowiedzi Fachowców którzy zajmowali się moim samochodem wynika,że sumę kontrolną liczą kalkulatory skąd oni je wzięli nie mam pojęcia, jednak finalnie udało im się poprawną sumę wprowadzić i znowu mam swój samochód z powrotem. Bardzo dziękuję Wszystkim którzy próbowali mi pomóc oraz tym którzy hejtowali mnie za usunięcie DPFÓW. Na koniec info o firmie która podjęła się tej operacji nazwy nie podam ale dla zainteresowanych podpowiem ze mieszczą się Rumi k.Gdyni na ul. Zapolskiej.
Audi A8 D3 4.2tdi - odjazd!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl