[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju
Widzę tu same czarne scenariusze to nie wróży niczym dobrym, a kilka ładnych lat temu jak pozbyłem sie swojej d2 a wcześniej zrobiłem 2x skrzynie powiedziałem nigdy wiecej automata ale z zamiłowania do A8 jakieś licho mnie podkusiło i znów wpakowałem sie w automata . Konwenter mozna wymienić ale po d2 do regenerowanych konwenterów mam średnie podejście wiec lepiej juz chyba kupić nowy choć cena trochę zabija. Zastanawia mnie tylko jedno konwenter jest powiedzmy juz walnięty ale jak to sie ma to problemów które opisałem wyżej a pojawiły sie dopiero po wymianie oleju , wczesniej może nie chodziła idealnie ale o niebo lepiej .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Napewno 650 niuta uwala szybciej skrzynie , ale jak kleknie konwerter a zazwyczaj siada lock to nie powinno nic wielkiego sie stac po za brakiem jazdy na sztywno wtedy laweta i dopiero remont nowy konwerter i ew tarczki ale one sa tanie, albo wrzucanie uzywki
Nie przesadzaj ze 10 kola kosztuje remont nie ma opcji , kolega z forum pisal , popekane kosze itp itd dosc mocno uszkodzona skrzynia w mid parts 7800 zl calosc konwerter regenerowany
Wymiana konwertera na nowy to prawie 5 tys i nie wiem czy ktos w tej cenie skrzynie rozbierze i zobaczy jak ona wyglada
Ja powiem tak sam bym zrobil remont za 7800 zl ale gwar na 0.5 roku to dla mnie kpina , znam osobiscie 2 przypadki gdzie skrzynia po remoncie siadala po przebiegu 30 k i co wtedy znowu 7 patykow ? <tjaa> Gwar powinna byc na 3 lata albo 150 k przebiegu
Rozmawialem z kilkoma zakladami od skrzyn i nie polecaja do zf6 hp regenerowanego konwertera
Wiadomo kazdy robi jak uwaza
Nie przesadzaj ze 10 kola kosztuje remont nie ma opcji , kolega z forum pisal , popekane kosze itp itd dosc mocno uszkodzona skrzynia w mid parts 7800 zl calosc konwerter regenerowany
Wymiana konwertera na nowy to prawie 5 tys i nie wiem czy ktos w tej cenie skrzynie rozbierze i zobaczy jak ona wyglada
Ja powiem tak sam bym zrobil remont za 7800 zl ale gwar na 0.5 roku to dla mnie kpina , znam osobiscie 2 przypadki gdzie skrzynia po remoncie siadala po przebiegu 30 k i co wtedy znowu 7 patykow ? <tjaa> Gwar powinna byc na 3 lata albo 150 k przebiegu
Rozmawialem z kilkoma zakladami od skrzyn i nie polecaja do zf6 hp regenerowanego konwertera
Wiadomo kazdy robi jak uwaza
Tyle to do D2 kosztuje. Nie pamiętam dokładnie ale chyba koryś z moderatorów robił niedawno remont w MIdparts i tam o 13tyś słyszałem.raftor pisze:Nie przesadzaj ze 10 kola kosztuje remont nie ma opcji , kolega z forum pisal , popekane kosze itp itd dosc mocno uszkodzona skrzynia w mid parts 7800 zl calosc konwerter regenerowany
Jak padnie lockup to sie zagotuje oliwa. W tej chwili dzieje sie niewiele ale co dalej to nikt nie wie. Ja tez olewałem locka i szybko reszta kichła.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nie wiem kolego skąd taka cena - nowy z ASO to koszt 7800zl w detalu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Występują 4 rodzaje konwerterów - inne dla rożnych numerów skrzyni - cena taka sama za wszystkie , nie widze nawet nowych po regeneracji z ASO
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Nie wiem z jakiej ETKI korzystasz ale twoje informacje są lekko nieprecyzyjne....raftor pisze:według etki
5585,28 zł brutto do 4.0 tdi
09E 323 571 nr
numer części 09E323571B a cena nowego w ASO to tak jak Michał pisał jakieś 7800pln
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-