części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju

RA__________

Post autor: RA__________ » 09 gru 2014, 13:26

WIec kończy sie konwertor...

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 09 gru 2014, 13:45

To mnie pocieszyłeś :(
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Motostacja

Post autor: Motostacja » 09 gru 2014, 15:20

Konczy sie ale jest opcja ze pojezdzi jeszcze 50-100tys bo i takie przypadki znam , kup sobie assistance ew jak chcesz to wymieniaj go ale trzepnie Cie to okolo 5 tys po portfelu

RA__________

Post autor: RA__________ » 09 gru 2014, 15:39

Chłopak ma D3 i jeszcze diesla a tam niutonów więcej i na pewno szybciej to wykończy niż delikatniejsza benzynka. Bedzie jeździł to wkońcu trzepnie cała skrzynia i nie bedzie 5 a 2xtyle tysiaków do wydania.

Wybór nalezy do właściciela jednak.

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 09 gru 2014, 16:02

Widzę tu same czarne scenariusze to nie wróży niczym dobrym, a kilka ładnych lat temu jak pozbyłem sie swojej d2 a wcześniej zrobiłem 2x skrzynie powiedziałem nigdy wiecej automata ale z zamiłowania do A8 jakieś licho mnie podkusiło i znów wpakowałem sie w automata . Konwenter mozna wymienić ale po d2 do regenerowanych konwenterów mam średnie podejście wiec lepiej juz chyba kupić nowy choć cena trochę zabija. Zastanawia mnie tylko jedno konwenter jest powiedzmy juz walnięty ale jak to sie ma to problemów które opisałem wyżej a pojawiły sie dopiero po wymianie oleju , wczesniej może nie chodziła idealnie ale o niebo lepiej .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Motostacja

Post autor: Motostacja » 09 gru 2014, 17:00

Napewno 650 niuta uwala szybciej skrzynie , ale jak kleknie konwerter a zazwyczaj siada lock to nie powinno nic wielkiego sie stac po za brakiem jazdy na sztywno wtedy laweta i dopiero remont nowy konwerter i ew tarczki ale one sa tanie, albo wrzucanie uzywki

Nie przesadzaj ze 10 kola kosztuje remont nie ma opcji , kolega z forum pisal , popekane kosze itp itd dosc mocno uszkodzona skrzynia w mid parts 7800 zl calosc konwerter regenerowany

Wymiana konwertera na nowy to prawie 5 tys i nie wiem czy ktos w tej cenie skrzynie rozbierze i zobaczy jak ona wyglada

Ja powiem tak sam bym zrobil remont za 7800 zl ale gwar na 0.5 roku to dla mnie kpina , znam osobiscie 2 przypadki gdzie skrzynia po remoncie siadala po przebiegu 30 k i co wtedy znowu 7 patykow ? <tjaa> Gwar powinna byc na 3 lata albo 150 k przebiegu

Rozmawialem z kilkoma zakladami od skrzyn i nie polecaja do zf6 hp regenerowanego konwertera

Wiadomo kazdy robi jak uwaza :)

Gość

Post autor: Gość » 09 gru 2014, 17:03

raftor pisze:Nie przesadzaj ze 10 kola kosztuje remont nie ma opcji , kolega z forum pisal , popekane kosze itp itd dosc mocno uszkodzona skrzynia w mid parts 7800 zl calosc konwerter regenerowany
Tyle to do D2 kosztuje. Nie pamiętam dokładnie ale chyba koryś z moderatorów robił niedawno remont w MIdparts i tam o 13tyś słyszałem.

Jak padnie lockup to sie zagotuje oliwa. W tej chwili dzieje sie niewiele ale co dalej to nikt nie wie. Ja tez olewałem locka i szybko reszta kichła.

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 09 gru 2014, 19:41

Zna ktoś nr konwentera, konwenter idzie jeden do wszystkich typów silników w A8 D3 czy jest parę rodzai ? Jaka cena nowego w ASO ?
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Motostacja

Post autor: Motostacja » 09 gru 2014, 21:39

zaraz sprawdze to Ci powiem

cena okolo 4 k

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 09 gru 2014, 21:46

Nie wiem kolego skąd taka cena - nowy z ASO to koszt 7800zl w detalu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 09 gru 2014, 21:52

7800 to chyba ich powaliło może to ze złota &#128516;
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 09 gru 2014, 21:55

Występują 4 rodzaje konwerterów - inne dla rożnych numerów skrzyni - cena taka sama za wszystkie , nie widze nawet nowych po regeneracji z ASO
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Motostacja

Post autor: Motostacja » 09 gru 2014, 22:16

według etki

5585,28 zł brutto do 4.0 tdi

09E 323 571 nr

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 09 gru 2014, 22:21

5500 ts to tez niezła cena
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 gru 2014, 09:19

raftor pisze:według etki

5585,28 zł brutto do 4.0 tdi

09E 323 571 nr
Nie wiem z jakiej ETKI korzystasz ale twoje informacje są lekko nieprecyzyjne....
numer części 09E323571B a cena nowego w ASO to tak jak Michał pisał jakieś 7800pln
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl