części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI ] A8 D3 4.2 MPI Uszczelnienie Wału

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 24 mar 2016, 22:15

weź odpalaj silnik w dwie osoby , jedna kreci kluczykiem a druga przystawia ucho do głowicy tam gdzie sa nastawniki , nie klepia Ci popychacze tylko nastawniki nadal a Olej zmieniłes filtry itp itd ? jakie nastawniki kupiłes?? ile kosztowały ?? nowe czy uzywane ?
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 24 mar 2016, 22:22

Jak mozna zakładac uzywane nastawniki?? <boisie>

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 24 mar 2016, 22:22

Moge Ci tez strzelac przez zaworki spustowe Olejowe pod Kolektorem sa dwa w serwisie 240 zł za dwa , ja je wymieniałem, oringi miały spekana i przepuszczały , i grzechotały od czasu do czasu nastawniki, a jak zminiłem to juz raz na ruski rok coś chrobotneło przez ułamek sekundy ;)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 24 mar 2016, 22:25

Apophis , normalnie dwa nowe z robotą to 5 tys spokojnie , wole motor za 6 kupić sam go wywalić i mieć to ogarniete za nic tak naprawde:)
a na czesci BFm sie sprzedają :) uwierz:) i to całkiem dobrze:)
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 24 mar 2016, 22:28

Adrianplock pisze:Moge Ci tez strzelac przez zaworki spustowe Olejowe pod Kolektorem sa dwa w serwisie 240 zł za dwa ,
jeszcze kogoś zastrzelisz <boisie>
Adrianplock pisze:Apophis , normalnie dwa nowe z robotą to 5 tys spokojnie , wole motor za 6 kupić sam go wywalić i mieć to ogarniete za nic tak naprawde:)
a na czesci BFm sie sprzedają uwierz:) i to całkiem dobrze:)
5k to w ASO :]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 mar 2016, 22:28

Adrianplock pisze:Apophis , normalnie dwa nowe z robotą to 5 tys spokojnie , wole motor za 6 kupić sam go wywalić i mieć to ogarniete za nic tak naprawde:)
A ten używany motor to w jakim stanie będzie miał te nastawniki??...
żeby się nie okazało, że za chwilę w tym drugim będzie trzeba je robić :)
Apophis pisze:5k to w ASO :]
No ale z Obory będzie zdecydowanie taniej :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Voytazz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 29 lis 2015, 12:18
Lokalizacja: Płock

Post autor: Voytazz » 24 mar 2016, 22:31

kupiłem zamienniki nie wiem co to. W każdym razie sprawdzone. Znajomy co pracuje w VW je zaklada, a polecone tez przez znajomego z Autka z Przemyłowej żadnych reklamacji. Z używanych nastawnikow szybko sie wymiksowalem drugi raz nie chcialo by mi sie z tym szarpać. U mni popychacze wydawały mi sie miekkie ale wczesniej nie stukaly wiec zostawilem, zastanawiam sie czy nie wywalic ich na nowebo przodu jeszcze nie zlozylem. Adrian tak z ciekawosci ile Cie kosztowaly używki ??
Ostatnio zmieniony 24 mar 2016, 22:36 przez Voytazz, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 24 mar 2016, 22:34

FOSS pisze:No ale z Obory będzie zdecydowanie taniej
Tak z Obory Lubińskiej sa po "sześ stuf" :D

Voytazz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 29 lis 2015, 12:18
Lokalizacja: Płock

Post autor: Voytazz » 24 mar 2016, 22:40

ja z obory lubińskiej miałem zawory sterujace nastawnikami bo jeszcze naklejki ponaklejali ale to pamiatka po poprzednim wlascicielu. Tylko nie wiem ile jeszcze kasy pochłoną te pamiątki.

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 24 mar 2016, 22:45

foss jak sie ma bardzo dobrego kolege ze stacji demontarzu pojazdów u ktorego stoi jakies 60 a8 :) niektóre z motorkami stoja po kilka tygodni nie rozbierane bo inaczej nikt sinika nie chce jak go nie odpali na aucie

ostatnio podchodze angol a8 z 2003 rok 4.2 motor, padł aku nawet sie nie otworzyła już , ładowanie chwile z kabli jakies 15 minut , pytam sie go ile stoi , a on na to , ze około miesiaca moze dwóch , czemu nie rozbierasz, bo nie miałem czasu, podładowałem zakrecił na raz zero grzechotu stukotu :)
przebieg lekko ponad 130 tyś km :) i uszodzony tył auta:)

wiec jesli ktoś ma taką mozliwość to bierze z pewnej reki a jesli ktos tego nie ma to gada bzdury ze uzywka to szrot :) to po co uzywane a8 kupujecie nie lepiej nowe :)?
TYLKO V8

Gość

Post autor: Gość » 24 mar 2016, 22:49

Adrianplock, Ueee no panie nie pogadasz-z takim eldorado u siebie to już bym dawno silnik przerzucił a nie szrota naprawiał :)

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 24 mar 2016, 22:54

moj motor ma oryginalny przebieg 173 tyś km tylko jakiś frajer poprzedni własciciel był tak pusty jak bemben i powiedział mi a własciwie pokazał przed wyjazdem do domu przyniosł olej jakiś no name 0w30 i wlał pytam go co to a on ze nie wiem ale chyba mu matka w markecie kupiła ;)
zaglucony motor był syfem ale juz czysty ,
ciagnie do przodu jak glupi zero dymka czysty delikatny zapch przepalonej benzyny :) zamyka 280 na zegarze ma 5.7 do setki na gps zmierzone :)
to chyba zdrowy motor mam :)
tylko jakiś osioł go kiedyś pokaleczył olejem i fachowiec od rozrzadu jakiś mietek z warsztatem na kolkach zeby mi rozrzad o 3 zeby przekosić :(
TYLKO V8

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 mar 2016, 22:55

Adrianplock pisze:foss jak sie ma bardzo dobrego kolege ze stacji demontarzu pojazdów u ktorego stoi jakies 60 a8 :)
Zrób foto bo chcę uwierzyć :)
Adrianplock pisze:ostatnio podchodze angol a8 z 2003 rok 4.2 motor, padł aku nawet sie nie otworzyła już , ładowanie chwile z kabli jakies 15 minut , pytam sie go ile stoi , a on na to , ze około miesiaca moze dwóch , czemu nie rozbierasz, bo nie miałem czasu, podładowałem zakrecił na raz zero grzechotu stukotu :)
przebieg lekko ponad 130 tyś km :) i uszodzony tył auta:)
Daj namiary gdzie to stoi - dokładnie takie auto jest potrzebne jednemu koledze tutaj co ma uszkodzony przód.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 24 mar 2016, 22:59

2002 rok,23tyś dałes i z przebiegiem 173tys to chłopie dostałes prezent od losu! <brawo>

adrian949

Post autor: adrian949 » 24 mar 2016, 22:59

Adrianplock pisze:moj motor ma oryginalny przebieg 173 tyś km tylko jakiś frajer poprzedni własciciel był tak pusty jak bemben i powiedział mi a własciwie pokazał przed wyjazdem do domu przyniosł olej jakiś no name 0w30 i wlał pytam go co to a on ze nie wiem ale chyba mu matka w markecie kupiła ;)
zaglucony motor był syfem ale juz czysty ,
ciagnie do przodu jak glupi zero dymka czysty delikatny zapch przepalonej benzyny :) zamyka 280 na zegarze ma 5.7 do setki na gps zmierzone :)
to chyba zdrowy motor mam :)
tylko jakiś osioł go kiedyś pokaleczył olejem i fachowiec od rozrzadu jakiś mietek z warsztatem na kolkach zeby mi rozrzad o 3 zeby przekosić :(
Jak ma 5.7 do 100 to idzie lepiej niż fabryka. Wrzuć jakiś filmik jak przyśpiesza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl