Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Gdzie podłączyć wodę do reduktora?

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 20 lut 2015, 10:32

Wszystko ładnie teraz pięknie hula. Odpaliłem 5min na postoju 2km przejechane i jedzie już na LPG


Dzięki <kocham>
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 20 lut 2015, 12:05

Witam!

Nie wiem czy to co zamierzasz jest takie dobre poniewaz przewod idacy do nagrzewnic ma zmienna srednice.
Ja w swoim aucie bede to niedlugo przerabial i wlasnie bardzo interesuje mnie to zagadnienie.
Czy ma moze ktos zdjecia rozmontowanego zaworu sterujacego nagrzewnicami ?


Stefan.

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 20 lut 2015, 13:22

Robiłem wczoraj test zanim rozciąłem przewodu, jeśli ustawisz nawiewy na LO do zaworu który masz wyżej na foto i tak idzie ciepła woda i wychodzi, bo jak sądzę elektrozawór się zamyka i nie wpuszcza wody do nagrzewnicy tylko robi obieg do zwrotnego przewodu.
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 20 lut 2015, 13:32

Witam!
xluqas pisze:sądzę elektrozawór się zamyka i nie wpuszcza wody do nagrzewnicy tylko robi obieg do zwrotnego przewodu.
- to bardzo cenna wskazowka.Wynika z tego ze nalezy sie wlaczyc blizej glowicy.

Stefan.

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 20 lut 2015, 13:40

Stefan zrób sobie test u siebie. Rozgrzej auto i sprawdź sobie główne przewody do elektrozaworu i za elektrozaworem ( klimatronic ustaw na HI powinny być gorące przed i za elektrozaworem ) potem ustaw na LO i sprawdź temp przewodów za elektrozaworem(powinny być letnio zimne a przed elektrozaworem nadal gorące) tak też chyba powinno to działać.

Ja podpiąłem się pod przepustnicą dlatego że mam na zewnątrz parowniki, jakbym miał tam gdzie komputer filtr kabinowy wpiąłbym się tuż przed elektrozaworem.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 20 lut 2015, 13:43

Witam!
xluqas pisze:Ja podpiąłem się pod przepustnicą
- moim zdaniem to jedyne sluszne miejsce.Jaki trojnik wlozyles?

Stefan.

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 20 lut 2015, 14:17

19/16/19 x2 tylko żeby to zrobić trzeba zdjąć rurę przepustnicy, zwróć uwagę że jest tam ciasno.

Gdzie masz parowniki ?
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 20 lut 2015, 15:02

Witam!
Jesli masz mozliwosc zmien na 22/16/22 . U mnie to jeszcze jak w cyrku wiec nie ma sie na czym wzorowac.Dwa reduktory SZEREGOWO pod filtrem pow.

Stefan.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lut 2015, 15:36

majkaistefan pisze:Dwa reduktory SZEREGOWO
-bo tak mają być ale równolegle do układu ;)

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 20 lut 2015, 16:34

Nic już nie zmieniam, 19 weszły idealnie, grzeje idealnie i LPG idealnie się włącza i chodzi.

Jest dobrze więc po co poprawiać :P
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

ernesto

Post autor: ernesto » 20 lut 2015, 18:15

xluqas, super że temat zalatwiony

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 20 lut 2015, 19:47

Super się Cieszę znów coś nowego wiem o a8 d3 i instalacji LPG :)
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lut 2015, 22:07

tak na prawdę to a8 4.2 jest mało wymagającym autem do zagazowania :)
a ci co zakładają tak psują ludziom auta :P

McBoss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 11 mar 2012, 22:16
Lokalizacja: KO

Post autor: McBoss » 09 maja 2017, 17:16

Pytanie mam takie - jak wpiąć dwa reduktory pod układ chłodzenia??

Z każdego jednego przeciecia dać trojnik na oba czy jak??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 maja 2017, 18:24

dwa reduktory dajesz w szereg a bez trójniki zasilanie do nich

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl