Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 07 mar 2014, 23:49

Witam!

Zapowiada sie happy end.Nareszcie mam TÜV !

Majka.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 11 mar 2014, 00:08

Witam!
Auto jezdzi wspaniale i sadze ze tak juz bedzie.Nadszedl jednak czas refleksji.
Wbrew temu co pisali koledzy o firmie AC bedacej wyłącznym dystrybutorem STAG-a na Polske trudno mieć dobre zdanie. Tata nie mogąc nic wskorac u "GAZOWNIKA" homologoweanego przez te firme II/16 GAZ-TECH Mrozewski Marek 70-814 SZCZECIN ul. Władysława Nehringa 11A który totalnie spartaczyl robote rozmawial tam z nastepujacymi pracownikami:
Marek Bezubik

Specjalista ds. Technicznych
tel. +48 85 743 81 54
tel. kom.+48 669 999 458
fax +48 85 653 86 49
marek.bezubik@ac.com.pl
woj. zachodniopomorskie, woj. lubuskie (cz. północna)
kom. +48 669 991 433
mariusz.jezierski@ac.com.pl
oraz jeszcze jeden pracownik zastepujacy(?) Pana Marek Gryko
Kierownik Działu Szkoleń i Wsparcia Technicznego
tel. +48 85 743 81 54
Pomimo zapewnien i obietnic zero reakcji i odzewu.
Wyglada na to ze naczelna dewiza tej firmy jest "kasa w kieszeni a klient w d...."albo "klient z dala niech ....."
Z całym uznaniem natomiast mogę polecić firme "Femitec" w Manheim.
Z relacji Taty :Ludzie niesamowicie mili i kompetentni (szczegolnie Pani Kasia). To z czym nie mogli poradzić sobie w Polsce o przez bez mala cztery miesiące załatwili w ciagu jednego dnia.Jakosc montazu instalacji określili jako skandaliczna.Podobna opinie wyrazil TÜV Reinland ktorego dokumentami się posluguja.Radze zatem dobrze przemyslec decyzje o zalozeniu instalacji w takiej firmie i u takich ludzi.

Majka

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 mar 2014, 07:11

A powiedzieli co było bo domniemam że już ok ?

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 11 mar 2014, 12:39

Pepi pod maska wygladalo średnio.Zdjecia sa w watku "Stag 300". Problem tkwil pod izolacja w przewodach laczonych na skretke(Tata zrobil zdjecie) nieodpowiednim podlaczeniu co moglo się skonczyc spaleniem sterownika silnika.Zamocowanie przewodow gazowych a wlasciwie ich brak tak ze polos z czasem by przetarla i samego zbiornika który przy uderzeniu poleciałby w kosmos.Lista jest dość dluga.Teraz to ja temu Panu wspolczuje.Sadze ze za jego pieniądze adwokaci cos ladnego sobie kupia. :)

Majka.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 11 mar 2014, 19:42

majkaistefan, jak będzie możliwość to zamieść fotki połączeń.
Rozumiem że zapewne dla dobra sprawy fotki dajesz na wstrzymanie.
Jak się wszystko już zakończy to zamieść fotki.

Zrób sobie zapis ustawień lpg gdzieś w pliku na kompie.
Tak jak przypuszczałem złe połączenia stąd te szpilki i spadki napięcia.
Niektórych rzeczy przez internet nie da się zrobić.
Ważne że już wszystko OK.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl