[D3 04 4.2MPI ] Instalka LPG do 4.2 BFM
[D3 04 4.2MPI ] Instalka LPG do 4.2 BFM
Witam. Zastanawiam się nad instalacją LPG do A8 D3 - silnik 4,2 BFM, przebieg 106 kkm, wersja USA. Czy ktoś z forumowiczów parających się tym tematem może mi coś doradzić i zamontować/wyregulować taką instalację? Najlepiej z rejonu województwa podlaskiego.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2015, 05:39 przez pebo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 maja 2015, 18:45
- Lokalizacja: siedlce
Dzięki Bartku. Właśnie zależy mi na opinii kogoś, kto się zna na tym, a najlepiej, jeśli sam w D3 taką instalację montował.bartlomiej181 pisze:Witam.
mam u siebie w takim samym landirenzo.jest koło siedlec szpec od tej instalacji
Danielu, znam ten link i oglądałem już polecane warsztaty, nawet w Białymstoku jest kilka i jeden w Hajnówce. Tylko pytanie, ile z nich robiło D3? Jak sam znasz forum, nie raz prowadzona była dyskusja nad różnymi instalacjami i osobie nie będącej specjalistą w tym zakresie naprawdę trudno podjąć decyzję. Tym bardziej, że nie chcę oszpecić auta, a widziałem już na forum różne zdjęcia.danishow pisze:W linku znajdziesz polecane warsztaty:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... IC2L-6Xbks
Stefanie, dokładnie jak wyżej. Tylko co wybrać? Może i skłaniałbym się ku STAG, ale nie jestem do końca przekonany.majkaistefan pisze:Witam!
Jesli chcesz cokolwiek zrobic z tym autem to znajdz cos co dziala na odczytach w czasie rzeczywistym bo inaczej to bedzie kupa.
Stefan.
Tak, ale chciałbym zachować zapas, bo co najmniej raz w roku przebijam jedno koło i na zapasie normalnie wraca się do domu. Poza tym to wersja Long, więc bagażnika mi wystarczy. Chciałbym walec za tylne siedzenia, tylko tak zamontowany, aby w razie potrzeby go odłączyć by dojść do pomp paliwa.aro51 pisze:No i zapewne zolwia masz w bagazniku...
Bądź dobry jak chleb.
Zapewne niewielu. pebo, skontaktuj się z użytkownikiem "Sołtys" z lpg-forum. Wiem, że chłopak się stara i indywidualnie podchodzi do każdego auta, dobierze odpowiednie graty i nie schrzani roboty.pebo pisze:Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
Jeżeli chodzi o "graty" to osobiście polecam jako sterownik KME Nevo Pro lub LPGTech do tego reduktor KME Twin i wtryski Barracuda 115 bez dysz.
Chyba jednak nieApophis pisze:Bzdury waść pleciesz.
Jak ktoś chce budżetowe landi czy brc to niech nie mówi że ma ówno bo nawet srag jakos podziała ale na najlepszych czytaj najdrozszych komponentach Wsio w temacie. Nigdy nie dam złego słowa powiedziec o włoskich BRC czy o landi bo wiele ludzi z tym smiga nawet niespecjalnie dbającdanishow pisze:Chyba jednak nie
Chyba jednak tak
Witam!
Moja rada: nie zakladaj tej kupy pod zadna postacia!
W twojej okolicy jest ktos kto sadze ze moglby to zrobic na tyle DOBRZE ze moge polecic bez obawy ze nie bedziemy przyjaciolmi.
Stefan.
-a to moge odsprzedac sterownik wraz z okablowaniem...pebo pisze: skłaniałbym się ku STAG
Moja rada: nie zakladaj tej kupy pod zadna postacia!
- Powinienes troche inaczej postawic pytanie.Ilu zrobilo to DOBRZE.pebo pisze:Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
W twojej okolicy jest ktos kto sadze ze moglby to zrobic na tyle DOBRZE ze moge polecic bez obawy ze nie bedziemy przyjaciolmi.
Stefan.
Dzięki Daniel. Zerknę na to forum, mam nadzieję że ten człowiek zna się na rzeczy.danishow pisze:Zapewne niewielu. pebo, skontaktuj się z użytkownikiem "Sołtys" z lpg-forum. Wiem, że chłopak się stara i indywidualnie podchodzi do każdego auta, dobierze odpowiednie graty i nie schrzani roboty.pebo pisze:Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
Jeżeli chodzi o "graty" to osobiście polecam jako sterownik KME Nevo Pro lub LPGTech do tego reduktor KME Twin i wtryski Barracuda 115 bez dysz.
Mam świadomość, że instalka nie będzie tania. Auto jest nafaszerowane elektroniką więc łatwo nie będzie. Dlatego też chcę, aby to był ktoś, kto to już montował w D3, a najlepiej, jeśli sam ma D3 z założoną przez siebie instalacją.Apophis pisze:Jak ktoś chce budżetowe landi czy brc to niech nie mówi że ma ówno bo nawet srag jakos podziała ale na najlepszych czytaj najdrozszych komponentach Wsio w temacie. Nigdy nie dam złego słowa powiedziec o włoskich BRC czy o landi bo wiele ludzi z tym smiga nawet niespecjalnie dbając
Oki, ale co założyć? Nie znam się na instalacjach LPG na tyle, aby to samemu zakładać, nawet do końca nie wiem co wybrać.majkaistefan pisze: (..) Moja rada: nie zakladaj tej kupy pod zadna postacia!Stefan.
Stefanie, czytasz mi w myślach. Wbrew pozorom i temu co widać na mapie LPG, nie ma u nas tego wiele w regionie i w większości przypadków to D3 jest rarytasem w takim warsztacie. A z wiadomych powodów, nie chciałbym, aby ktoś uczył się na moim pojeździe. Dlaczego STAG? Robią to w Białymstoku, brat ma taką instalację w A6 C5 więc docelowo np. zanabyłbym jakiś interfejs do podglądu czasami parametrów.majkaistefan pisze: (..)- Powinienes troche inaczej postawic pytanie.Ilu zrobilo to DOBRZE.pebo pisze:Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
W twojej okolicy jest ktos kto sadze ze moglby to zrobic na tyle DOBRZE ze moge polecic bez obawy ze nie bedziemy przyjaciolmi. Stefan.
Bądź dobry jak chleb.
Witam!
mialem ze STAGiem doswiadczenia. Doskonale nadaje sie do "dupowzu klasy wyzszej" uzywanego do lansowania sie po mniejszych miejscowosciach bo o sportowym charakterze auta mozna zapomniec.Teraz mam zalozony inny sterownik i pomimo innych jeszcze mankamentow ktore zostana naprawione w najblizszym czasie auto nareszcie jedzie tak jak powinno!
Stefan.
mialem ze STAGiem doswiadczenia. Doskonale nadaje sie do "dupowzu klasy wyzszej" uzywanego do lansowania sie po mniejszych miejscowosciach bo o sportowym charakterze auta mozna zapomniec.Teraz mam zalozony inny sterownik i pomimo innych jeszcze mankamentow ktore zostana naprawione w najblizszym czasie auto nareszcie jedzie tak jak powinno!
Stefan.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 06:19 przez majkaistefan, łącznie zmieniany 1 raz.