części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Instalka LPG do 4.2 BFM

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

[D3 04 4.2MPI ] Instalka LPG do 4.2 BFM

Post autor: pebo » 03 maja 2015, 19:12

Witam. Zastanawiam się nad instalacją LPG do A8 D3 - silnik 4,2 BFM, przebieg 106 kkm, wersja USA. Czy ktoś z forumowiczów parających się tym tematem może mi coś doradzić i zamontować/wyregulować taką instalację? Najlepiej z rejonu województwa podlaskiego.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2015, 05:39 przez pebo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bądź dobry jak chleb.

bartlomiej181
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2015, 18:45
Lokalizacja: siedlce

Post autor: bartlomiej181 » 03 maja 2015, 21:16

Witam.
mam u siebie w takim samym landirenzo.jest koło siedlec szpec od tej instalacji

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 maja 2015, 21:17

W linku znajdziesz polecane warsztaty:

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... IC2L-6Xbks

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 03 maja 2015, 22:39

Witam!

Jesli chcesz cokolwiek zrobic z tym autem to znajdz cos co dziala na odczytach w czasie rzeczywistym bo inaczej to bedzie kupa.


Stefan.

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 04 maja 2015, 09:33

No i zapewne zolwia masz w bagazniku...

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 04 maja 2015, 20:20

bartlomiej181 pisze:Witam.
mam u siebie w takim samym landirenzo.jest koło siedlec szpec od tej instalacji
Dzięki Bartku. Właśnie zależy mi na opinii kogoś, kto się zna na tym, a najlepiej, jeśli sam w D3 taką instalację montował.
danishow pisze:W linku znajdziesz polecane warsztaty:

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... IC2L-6Xbks
Danielu, znam ten link i oglądałem już polecane warsztaty, nawet w Białymstoku jest kilka i jeden w Hajnówce. Tylko pytanie, ile z nich robiło D3? Jak sam znasz forum, nie raz prowadzona była dyskusja nad różnymi instalacjami i osobie nie będącej specjalistą w tym zakresie naprawdę trudno podjąć decyzję. Tym bardziej, że nie chcę oszpecić auta, a widziałem już na forum różne zdjęcia.
majkaistefan pisze:Witam!

Jesli chcesz cokolwiek zrobic z tym autem to znajdz cos co dziala na odczytach w czasie rzeczywistym bo inaczej to bedzie kupa.


Stefan.
Stefanie, dokładnie jak wyżej. Tylko co wybrać? Może i skłaniałbym się ku STAG, ale nie jestem do końca przekonany.
aro51 pisze:No i zapewne zolwia masz w bagazniku...
Tak, ale chciałbym zachować zapas, bo co najmniej raz w roku przebijam jedno koło i na zapasie normalnie wraca się do domu. Poza tym to wersja Long, więc bagażnika mi wystarczy. Chciałbym walec za tylne siedzenia, tylko tak zamontowany, aby w razie potrzeby go odłączyć by dojść do pomp paliwa.
Bądź dobry jak chleb.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 maja 2015, 20:34

nie montuj każdej typu landi czy brc :)

Gość

Post autor: Gość » 04 maja 2015, 20:35

pepi pisze:nie montuj każdej typu landi czy brc :)
A czemu??

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 maja 2015, 21:00

Apophis pisze:A czemu??
A bo np.: drogi serwis pogwarancyjny, słaba sieć warsztatów, coraz to gorsze i nie ustawne komponenty, słaby soft sterowników (czytaj uboooogi) itd.

Gość

Post autor: Gość » 04 maja 2015, 21:01

Bzdury waść pleciesz.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 maja 2015, 21:07

pebo pisze:Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
Zapewne niewielu. pebo, skontaktuj się z użytkownikiem "Sołtys" z lpg-forum. Wiem, że chłopak się stara i indywidualnie podchodzi do każdego auta, dobierze odpowiednie graty i nie schrzani roboty.
Jeżeli chodzi o "graty" to osobiście polecam jako sterownik KME Nevo Pro lub LPGTech do tego reduktor KME Twin i wtryski Barracuda 115 bez dysz.
Apophis pisze:Bzdury waść pleciesz.
Chyba jednak nie :P

Gość

Post autor: Gość » 04 maja 2015, 22:33

danishow pisze:Chyba jednak nie :P
Jak ktoś chce budżetowe landi czy brc to niech nie mówi że ma ówno bo nawet srag jakos podziała ale na najlepszych czytaj najdrozszych komponentach :P Wsio w temacie. Nigdy nie dam złego słowa powiedziec o włoskich BRC czy o landi bo wiele ludzi z tym smiga nawet niespecjalnie dbając :]

Chyba jednak tak :]

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 04 maja 2015, 22:44

Witam!
pebo pisze: skłaniałbym się ku STAG
-a to moge odsprzedac sterownik wraz z okablowaniem... :)

Moja rada: nie zakladaj tej kupy pod zadna postacia!
pebo pisze:Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
- Powinienes troche inaczej postawic pytanie.Ilu zrobilo to DOBRZE.
W twojej okolicy jest ktos kto sadze ze moglby to zrobic na tyle DOBRZE ze moge polecic bez obawy ze nie bedziemy przyjaciolmi.

Stefan.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 05 maja 2015, 21:59

danishow pisze:
pebo pisze:Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
Zapewne niewielu. pebo, skontaktuj się z użytkownikiem "Sołtys" z lpg-forum. Wiem, że chłopak się stara i indywidualnie podchodzi do każdego auta, dobierze odpowiednie graty i nie schrzani roboty.
Jeżeli chodzi o "graty" to osobiście polecam jako sterownik KME Nevo Pro lub LPGTech do tego reduktor KME Twin i wtryski Barracuda 115 bez dysz.
Dzięki Daniel. Zerknę na to forum, mam nadzieję że ten człowiek zna się na rzeczy.
Apophis pisze:Jak ktoś chce budżetowe landi czy brc to niech nie mówi że ma ówno bo nawet srag jakos podziała ale na najlepszych czytaj najdrozszych komponentach :P Wsio w temacie. Nigdy nie dam złego słowa powiedziec o włoskich BRC czy o landi bo wiele ludzi z tym smiga nawet niespecjalnie dbając :]
Mam świadomość, że instalka nie będzie tania. Auto jest nafaszerowane elektroniką więc łatwo nie będzie. Dlatego też chcę, aby to był ktoś, kto to już montował w D3, a najlepiej, jeśli sam ma D3 z założoną przez siebie instalacją.
majkaistefan pisze: (..) Moja rada: nie zakladaj tej kupy pod zadna postacia!Stefan.
Oki, ale co założyć? Nie znam się na instalacjach LPG na tyle, aby to samemu zakładać, nawet do końca nie wiem co wybrać.
majkaistefan pisze: (..)
pebo pisze:Tylko pytanie, ile z nich robiło D3?
- Powinienes troche inaczej postawic pytanie.Ilu zrobilo to DOBRZE.
W twojej okolicy jest ktos kto sadze ze moglby to zrobic na tyle DOBRZE ze moge polecic bez obawy ze nie bedziemy przyjaciolmi. Stefan.
Stefanie, czytasz mi w myślach. Wbrew pozorom i temu co widać na mapie LPG, nie ma u nas tego wiele w regionie i w większości przypadków to D3 jest rarytasem w takim warsztacie. A z wiadomych powodów, nie chciałbym, aby ktoś uczył się na moim pojeździe. Dlaczego STAG? Robią to w Białymstoku, brat ma taką instalację w A6 C5 więc docelowo np. zanabyłbym jakiś interfejs do podglądu czasami parametrów.
Bądź dobry jak chleb.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 05 maja 2015, 22:21

Witam!

mialem ze STAGiem doswiadczenia. Doskonale nadaje sie do "dupowzu klasy wyzszej" uzywanego do lansowania sie po mniejszych miejscowosciach bo o sportowym charakterze auta mozna zapomniec.Teraz mam zalozony inny sterownik i pomimo innych jeszcze mankamentow ktore zostana naprawione w najblizszym czasie auto nareszcie jedzie tak jak powinno!

Stefan.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 06:19 przez majkaistefan, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl