części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 lut 2015, 17:38

shultz pisze:Pepi tutaj już zaczynamy wchodzić na dość chybotliwy temat, czy gość, który zakłada lpg powinien być jednocześnie diagnostą Twojego samochodu.. myślę, że zdania mogą być podzielone.
-bo wam to druciarze zakładają :)
napiszę jeszcze raz auto ma być sprawdzone i jeśli jest be to albo wymieniamy tak aby dało się zamontować lub odmawiamy usługi proste co nie .
Podstawa to w dobrej kondycji motor bez baboli w ecu a jak są to jak ma być dobrze ;)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 13 lut 2015, 17:48

pepi, dobrze prawi.

shultz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 58
Rejestracja: 19 lip 2014, 11:48
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: shultz » 13 lut 2015, 19:32

druciarze nam zakładali powiadasz...hmm:)
niech kolega działa, moze coś znajdzie i podzieli się dla potomności

gwiktor02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2016, 20:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gwiktor02 » 31 gru 2016, 17:21

Odgrzeje kotleta.

Mam taką samą instalacje 2x reduktor genius 1500 żółte wtryski.

Jadąc w zimowych warunkach mam wypadanie zaplonow na gazie. Gazownik za bardzo nie umie SB z tym poradzić nie wie czy dobrze podpiął instalacje wodna.

Sprawdzałem sam zasilanie podział pod nagrzewnice powrót też.

Waz do reduktorów goracy reduktory tak samo a gaz zamarza i listwa lód. Jakieś pomysły ?

Instalacja ma rok a warsztat który montował nie umie SB poradzić. Czakram po telefonie oznajmił że jeśli wyjadą błędy montażowe to sam mam za to zapłacić a nie w ramach gwarancji mimo że jest to w ich serwisie partnerskim nr. 023

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 gru 2016, 18:21

kolega daj foto bo inaczej co można stwierdzić
szklanej kuli tu nikt nie ma

gwiktor02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2016, 20:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gwiktor02 » 31 gru 2016, 22:24

Jeśli w czymś pomogą to oczywiście:

Dodam kilka szczegółów:

-myślałem że to wina termostatu jednak (wymieniony trzyma 90oC
-gdy było cieplej obstawiałem cewki/świece cewki idealne świece wymieniłem na NGK takie same jakie były w samochodzie
-gdy było cieplej samochód czasem przełanczał się z gazu na benzyne przy mocnym butowaniu
- w ciepłe dni i przy bucie komp w samochodzie pokazywał ubogą mieszankę (tylko na gazie)
-po odwiedzinach warsztatu gdzie zakładano instalację (poprzedni właściciel) diagnoza - wypadanie zapłonów spowodowane zamarzaniem gazu
- co zauważyłem sam przy bucie, lub stałej jeździe 140km/h silnik 90 stopni po kilku kilometrach gaz zamarzniety
-wąż do reduktora gorący

Co do podlączenia reduktorów
- dolny wlot reduktora podłączony do lewego węża od nagrzewnic ( patrz zdjęcie ) trójnik został założony zaraz za zakończeniem tej metalowej wygiętej rurki, drugi wąż górny w reduktorze obiega cały silnik (przodem od zderzaka) i idzie w dół jak do skrzyni na wysokości wychodzących węży od nagrzewnic do komory silnika - nie wiem gdzie jest podlączony

Teraz meritum zakład sam nie wie czy po pierwsze dobrze podłączył instalację do czego się przyznał. Podobno montowali gazy w wielu a8 ale w tej podobno układ jest całkiem inny

Przed hejtami to wcześniejszy właściciel zakładał gaz - ja wybrąłbym innego gazownika. Jakaś pomoc sugestie Panowie ??

Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 31 gru 2016, 22:33

Jaka średnica przewodu od butli do reduktora i czy jest wielozawór ekstra w butli ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

gwiktor02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2016, 20:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gwiktor02 » 31 gru 2016, 23:22

W butli powiem szczerze nie wiem, pod maską jest ten:

et98 my07 max

dodam że przy bardzo spokojnej jeździe do powiedzmy 100km na godzinę problemu nie ma.

Przewody mam zmierzyć pod maską czy w bagażniku przy butli ??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 sty 2017, 12:44

kolego nie za bardzo wiem co masz za reduktory bo takie cegły które ja widuję w autach to są kwadratowe a u ciebie jakiś inny nie wiem do jakiej mocy te reduktory
Z czego co piszesz to ja bym powiedział że ktoś namieszał z wpięciem się w układ wodny
bezpiecznie jest dać bez trójniki z nagrzewnicy
lub jeden trójnik w zasilenie w nagrzewnice i drugi dajesz w powrót z zbiorniczka wyrównawczego bez trójnik .
Jakoś montażu tego co masz pod maską jest dość niska .

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 sty 2017, 13:24

pepi pisze:nie za bardzo wiem co masz za reduktory bo takie cegły które ja widuję w autach to są kwadratowe
To takie małe gówienka BRC z wydajnością do maks. 150 KM, ogólnie jakość montażu nie należy do niskiej a tragicznej!
Wygląda to jakby ktoś wyrzucił komponenty z kartonu pod maskę <boisie>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 sty 2017, 13:34

czyli wydajność też cupa :]
nie ma miedzy nami jednego pana który tak bronił tego brc
to teraz sobie pozwolę .
Dlaczego wy sobie dajecie kaleczyć te swoje auta takim czymś ?
W imię czego ?
Brc nie jest sama z siebie zła ale psują ją kowale którzy to zakładają i jest jak jest .
Może samemu to popraw jak masz troszkę zdolności manualnych
ze 5cm da się spokojnie zejść z przewodami listwa korektor przymocować listwy inaczej zasilić listwy zmienić ogrzewanie reduktorów lub nawet wywalić je zapodać jeden inny .
Wymaga to troszkę pracy i wkłady finansowego ale jak kowal nie umie to dalej nie będzie umiał

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 sty 2017, 14:34

Tu popieram pepi, bo ja się tego Braku Regulacji Czegokolwiek tez pozbylem nie dlatego ze to zla instalacja (bo jest bdb) ale dlatego ze nikt nie byl w stanie jej prawidlowo ustawić a jeździć pol Polski do fachowców się mi nie widzi.

Te dwa mini roduktorki nadają się do jakiejś V6stki co najwyżej a nie do ponad 330 konnej v8 <bezradny>

Tu jeśli co to dwie cegly by sobie poradzily.

Normalnie jeśli za klad w którym to montowales nie potrafi sobie z tym poradzić to niech Czakram to poprawi a rachunek wystawi tym "specjalistom"
to nie jest zwykły napęd...to

gwiktor02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2016, 20:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gwiktor02 » 01 sty 2017, 14:54

Te dwa mini reduktory miał kolega z pierwszego postu

To dokładnie te: http://lpg.sklep.pl/reduktor-brc-genius ... p-507.html nie chce nic reklamować

Według opisu teoretycznie jeden do 190km czyli powinno obsłużyć 380 w teorii.

Panowie tak jak mówiłem nie ja zakładałem te instalacje. Gdybym ja ją zakładał to za to co jest pod maksa bym chyba powiesił a napewno nie zapłacił.

Czyli jak myślicie reduktory za słabe czy podpięcie ciulowe.

Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 sty 2017, 15:55

gwiktor02 pisze:Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu
Dokładnie tak, od lewej w kierunku jazdy ;)

A reduktory to teoretycznie do 190KM, praktycznie 150 i tu nawet mają problem. Więcej na temat tych reduktorów poczytasz na lpg-forum.

gwiktor02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2016, 20:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gwiktor02 » 01 sty 2017, 18:20

danishow pisze:
gwiktor02 pisze:Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu
Dokładnie tak, od lewej w kierunku jazdy ;)

A reduktory to teoretycznie do 190KM, praktycznie 150 i tu nawet mają problem. Więcej na temat tych reduktorów poczytasz na lpg-forum.
Kurde zglupisałem na ostatnim zdjęciu są węże od nagrzewnicy na środku wiązka.

Lewy zgodnie z kierunkiem jazdy to masz na myśli ten drugi od prawego koła waz czy pierwszy???


Bo może tutaj jest problem bo mam wpięty w pierwszy waż patrząc zgodnie z kierunkiem jazdy od prawego koła.


Reduktory jak przyjdzie mi kasa z ubezpieczenia to chciałbym zmienić na 2 x cegła tylko czy zamiast tych 2 cegieł z brc ok 1tys jedna mogę zamontować 2x kme gold gt ???)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl