Drodzy klubowicze, jak większość pewnie zauważyła nastąpiły dość znaczne zmiany na forum, konta (nicki) które mieliście przed zmianami zostały, należy tylko użyć funkcji przypomnij hasło (kliknij) aby wygenerowało nowe hasło na email.
Ps: Jeśli jest jakikolwiek problem z forum po migracji zgłaszajcie do mnie bo migracja zawsze niesie za sobą jakieś niedoskonałości które nie zawsze szybko się wychwyci. Nasz temat - kliknij.
shultz pisze:Pepi tutaj już zaczynamy wchodzić na dość chybotliwy temat, czy gość, który zakłada lpg powinien być jednocześnie diagnostą Twojego samochodu.. myślę, że zdania mogą być podzielone.
-bo wam to druciarze zakładają
napiszę jeszcze raz auto ma być sprawdzone i jeśli jest be to albo wymieniamy tak aby dało się zamontować lub odmawiamy usługi proste co nie .
Podstawa to w dobrej kondycji motor bez baboli w ecu a jak są to jak ma być dobrze
Mam taką samą instalacje 2x reduktor genius 1500 żółte wtryski.
Jadąc w zimowych warunkach mam wypadanie zaplonow na gazie. Gazownik za bardzo nie umie SB z tym poradzić nie wie czy dobrze podpiął instalacje wodna.
Sprawdzałem sam zasilanie podział pod nagrzewnice powrót też.
Waz do reduktorów goracy reduktory tak samo a gaz zamarza i listwa lód. Jakieś pomysły ?
Instalacja ma rok a warsztat który montował nie umie SB poradzić. Czakram po telefonie oznajmił że jeśli wyjadą błędy montażowe to sam mam za to zapłacić a nie w ramach gwarancji mimo że jest to w ich serwisie partnerskim nr. 023
-myślałem że to wina termostatu jednak (wymieniony trzyma 90oC
-gdy było cieplej obstawiałem cewki/świece cewki idealne świece wymieniłem na NGK takie same jakie były w samochodzie
-gdy było cieplej samochód czasem przełanczał się z gazu na benzyne przy mocnym butowaniu
- w ciepłe dni i przy bucie komp w samochodzie pokazywał ubogą mieszankę (tylko na gazie)
-po odwiedzinach warsztatu gdzie zakładano instalację (poprzedni właściciel) diagnoza - wypadanie zapłonów spowodowane zamarzaniem gazu
- co zauważyłem sam przy bucie, lub stałej jeździe 140km/h silnik 90 stopni po kilku kilometrach gaz zamarzniety
-wąż do reduktora gorący
Co do podlączenia reduktorów
- dolny wlot reduktora podłączony do lewego węża od nagrzewnic ( patrz zdjęcie ) trójnik został założony zaraz za zakończeniem tej metalowej wygiętej rurki, drugi wąż górny w reduktorze obiega cały silnik (przodem od zderzaka) i idzie w dół jak do skrzyni na wysokości wychodzących węży od nagrzewnic do komory silnika - nie wiem gdzie jest podlączony
Teraz meritum zakład sam nie wie czy po pierwsze dobrze podłączył instalację do czego się przyznał. Podobno montowali gazy w wielu a8 ale w tej podobno układ jest całkiem inny
Przed hejtami to wcześniejszy właściciel zakładał gaz - ja wybrąłbym innego gazownika. Jakaś pomoc sugestie Panowie ??
kolego nie za bardzo wiem co masz za reduktory bo takie cegły które ja widuję w autach to są kwadratowe a u ciebie jakiś inny nie wiem do jakiej mocy te reduktory
Z czego co piszesz to ja bym powiedział że ktoś namieszał z wpięciem się w układ wodny
bezpiecznie jest dać bez trójniki z nagrzewnicy
lub jeden trójnik w zasilenie w nagrzewnice i drugi dajesz w powrót z zbiorniczka wyrównawczego bez trójnik .
Jakoś montażu tego co masz pod maską jest dość niska .
pepi pisze:nie za bardzo wiem co masz za reduktory bo takie cegły które ja widuję w autach to są kwadratowe
To takie małe gówienka BRC z wydajnością do maks. 150 KM, ogólnie jakość montażu nie należy do niskiej a tragicznej!
Wygląda to jakby ktoś wyrzucił komponenty z kartonu pod maskę
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.
czyli wydajność też cupa
nie ma miedzy nami jednego pana który tak bronił tego brc
to teraz sobie pozwolę .
Dlaczego wy sobie dajecie kaleczyć te swoje auta takim czymś ?
W imię czego ?
Brc nie jest sama z siebie zła ale psują ją kowale którzy to zakładają i jest jak jest .
Może samemu to popraw jak masz troszkę zdolności manualnych
ze 5cm da się spokojnie zejść z przewodami listwa korektor przymocować listwy inaczej zasilić listwy zmienić ogrzewanie reduktorów lub nawet wywalić je zapodać jeden inny .
Wymaga to troszkę pracy i wkłady finansowego ale jak kowal nie umie to dalej nie będzie umiał
Tu popieram pepi, bo ja się tego Braku Regulacji Czegokolwiek tez pozbylem nie dlatego ze to zla instalacja (bo jest bdb) ale dlatego ze nikt nie byl w stanie jej prawidlowo ustawić a jeździć pol Polski do fachowców się mi nie widzi.
Te dwa mini roduktorki nadają się do jakiejś V6stki co najwyżej a nie do ponad 330 konnej v8
Tu jeśli co to dwie cegly by sobie poradzily.
Normalnie jeśli za klad w którym to montowales nie potrafi sobie z tym poradzić to niech Czakram to poprawi a rachunek wystawi tym "specjalistom"
Według opisu teoretycznie jeden do 190km czyli powinno obsłużyć 380 w teorii.
Panowie tak jak mówiłem nie ja zakładałem te instalacje. Gdybym ja ją zakładał to za to co jest pod maksa bym chyba powiesił a napewno nie zapłacił.
Czyli jak myślicie reduktory za słabe czy podpięcie ciulowe.
Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu)
gwiktor02 pisze:Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu
Dokładnie tak, od lewej w kierunku jazdy
A reduktory to teoretycznie do 190KM, praktycznie 150 i tu nawet mają problem. Więcej na temat tych reduktorów poczytasz na lpg-forum.
gwiktor02 pisze:Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu
Dokładnie tak, od lewej w kierunku jazdy
A reduktory to teoretycznie do 190KM, praktycznie 150 i tu nawet mają problem. Więcej na temat tych reduktorów poczytasz na lpg-forum.
Kurde zglupisałem na ostatnim zdjęciu są węże od nagrzewnicy na środku wiązka.
Lewy zgodnie z kierunkiem jazdy to masz na myśli ten drugi od prawego koła waz czy pierwszy???
Bo może tutaj jest problem bo mam wpięty w pierwszy waż patrząc zgodnie z kierunkiem jazdy od prawego koła.
Reduktory jak przyjdzie mi kasa z ubezpieczenia to chciałbym zmienić na 2 x cegła tylko czy zamiast tych 2 cegieł z brc ok 1tys jedna mogę zamontować 2x kme gold gt ???)