[D3 04 4.2MPI ] wyciek oleju rzuca na laczeniu skrzyni z s
[D3 04 4.2MPI ] wyciek oleju rzuca na laczeniu skrzyni z s
Witam wszystkich forumowiczów mam problemik z cieknącym olejem po postoju w garażu pojawia sie plamka oleju silnikowego wygląda to tak jakby leciało na łaczeniu skrzyni z silnikiem wymienilem silikon na misce olejowej miska też była trochę zaoliwiona bo mechanik mówił ze moze to rzucać ale nic to nie pomoglo moze ktoś miał podobny problem
keliotan
Wielu miało podobny problem i jedyna rada to najpierw porządnie umyć cały silnik ciepłą wodą z jakims detergentem do mycia silnikow, przejechac kilkadziesiat kilometrow i szukac z ktorego miejsca leci, bo to ze kapie i widac kropelke na samym dole dzwonu skrzyni (najniższy punkt) nie oznacza ze to z łączenia skrzyni z silnikiem wylecialo. Moze sie okazac ze leci gdzies z góry, z boku, z jakiegos czujnika czy diabli wiedzą skąd.
Jak juz sie okaze ze leci na łączeniu (a tak sie zdarzyc może) to trzeba rwać skrzynię a to juz niewesoła robota
Jak juz sie okaze ze leci na łączeniu (a tak sie zdarzyc może) to trzeba rwać skrzynię a to juz niewesoła robota
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Nie oszukujmy się panowie. Większość jeździ tu autami z przedziału 10-20 lat. Tu się po prostu może już zdarzyć wszystko w tym wieku.Gunner pisze:W tych samochodach wszystko to jest częsty motyw
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Aby było ti top to trzeba jeszcze dokupić uszczelkę pokrywy i potrzeba jeszcze troszkę sylikonu na dolna część miski. Niestety do zwalenia skrzynia jak piszesz ALE jak ktoś zdziera skrzynię albo oddaje do remontu i tego nie zrobi.. Brak słów..beyer28 pisze:irwonkas, uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8, gumka za 50zł do której skrzynię trzeba zwalać
napewno poci sie lewy dekiel bo jest mokry i prawa gumowa rura odmy tez na dole sie poci wiec chce wymienic komplet odmy to znaczy rury i nie wiem do konca co kupic w kape z lewej strony w chodzi rura plastikowa jest tam oring dlatego moje pytanie czy kupywac w raz z ta rura plastkikowa cxzy tylko rury olejowe
ps gdzie znajduje sie zaslepka
ps gdzie znajduje sie zaslepka
keliotan
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jedna z przodu po lewej a druga z tyło na prawej głowicy. Są jeszcze uszczelki pod nastawnikami.
Najlepiej wyczyścić rowek pokrywy i gniazda śrub, następnie wpasować dokładnie uszczelkę w każdy zakamarek i ma równo wejść. Potem tylko delikatnie przesmarować palcem olejem uszczelkę i montować śrubki na krzyż po 10nm. Nie ma bata aby podciekało.
24 śrubki po 25zł/sztraftor pisze:lub wymiana na nowe z gumowymi uszczelkami śrub.
Najlepiej wyczyścić rowek pokrywy i gniazda śrub, następnie wpasować dokładnie uszczelkę w każdy zakamarek i ma równo wejść. Potem tylko delikatnie przesmarować palcem olejem uszczelkę i montować śrubki na krzyż po 10nm. Nie ma bata aby podciekało.