części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 4.2MPI ] Gruszki podciśnienia

Awatar użytkownika
djdemon_pl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 173
Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: djdemon_pl » 13 paź 2012, 16:10

Na razie - wiem, że brzydko ale - zdrutowałem te ciągadła.
Muszę stwierdzić, ze nadal nie odczuwam różnicy ;/

W poniedziałek podjadę do mechanika, niech rzuci okiem :)
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 14 paź 2012, 20:20

notik pisze:Odczujesz jak lepiej będzie ci się wkrecal na obroty powyżej 3-4tys. jak już to uruchomisz. W moim poprzednim aucie Opel Frontera 3.2 v6 było podobne rozwiazanie i po tym jak zrobiłem odetkany wydech odczulem spora różnice właśnie po przełączeniu klap powyżej 3,5tys. Zalaczalo się to podobnie jak w hondach v-tec. Auto nagle dostawało kopniaka i zmieniał się dźwięk na bardziej rasowy. W audi jest podobnie tylko mniej to słychać.
Po części jest tak jak pisze kolega notik, jeśli nie kręcisz silnika wyżej (o ile pamiętam to ponad 3 tys. obr/min.) to nie odczuwasz różnicy, gdyż przy niskich obrotach silnika pracuje krótszy obieg, a dopiero na wyższych klapy otwierają się skracając długość kolektora dolotowego. Po złożeniu proponuję zresetować dotychczasowe ustawienia silnika (apdaptacja) bo zapamiętał nieprawidłowe ustawienia.

Pozdro.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
Robson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:06
Lokalizacja: UK

Post autor: Robson » 14 paź 2012, 23:51


Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 paź 2012, 01:22

Oj Paweł, trza było zadzwonić a wszystko bym Ci powiedział ;-)

Mechanicy którzy mają marne o tym pojęcie pewnie będą mówić, że nie ma sensu tego robić... noi nie będą pewnie chcieli tego ruszyć bo klejenie nie starcza na długo.
A zrobić warto to jak najszybciej dopóki klapy jeszcze dają się poruszyć... o ile jeszcze się ruszają... bo nieruchome lubią zapiekać się na amen i później trzeba się sporo namęczyć aby to ruszyć... w najgorszym wypadku kolektor dolotowy do demontażu.

A te cięgna to olej jakieś używane... u mnie dostaniesz nowy gotowy zestaw naprawczy z metalowymi cięgnami - podobny jak koledzy wstawiali zdjęcia powyżej tyle że konkretnie pod silnik BFM (w różnych silnikach 4.2V8 są różne układy gruszek i różne długości tych ciegien).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 15 paź 2012, 15:17

FOSS a masz tego wiecej? Bo też bym potrzebował taki jeden zestaw .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 paź 2012, 20:10

pioter pisze:FOSS a masz tego wiecej? Bo też bym potrzebował taki jeden zestaw .
A i owszem, posiadam więcej takich zestawów... info podeślę na PW ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 20 paź 2012, 10:08

Kiedy można spdziewać jakiegoś info odnośnie zestawu ?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 13 lis 2012, 09:58

FOSS miał byś taki zestaw dla mnie :?: bo i u mnie się połamały cięgna :-/ a niedawno jeszcze były na swoim miejscu :-( co najśmieszniejsze też nie odczuwam żadnej różnicy , auto jezdzi tak samo :shock:

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 13 lis 2012, 12:35

Ja założyłem zestawik i wszystko działa jak powinno , podziękowania dla Damiana .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 lis 2012, 16:39

pioter pisze:Ja założyłem zestawik i wszystko działa jak powinno , podziękowania dla Damiana .
Cieszę się że wszystko pasuje i przepraszam za długi czas oczekiwania - ostatnio miałem zbyt dużo na głowie i nie dawałem rady wszystkiego ogarnąć :-x
badyl pisze:FOSS miał byś taki zestaw dla mnie :?: bo i u mnie się połamały cięgna :-/
Tak, będę miał... info na PW.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

nexuss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 2012, 22:11
Lokalizacja: Cardiff

Post autor: nexuss » 18 lis 2012, 12:59

Panowie, potrzeba matką wynalazku. Ja rozwiązałem problem kupując w Poundland-zie (5PLN) zestaw metalowych opasek zaciskowych. Miałem jakieś nawet w domu, ale one były pełne przez co dużo twardsze. Polecam kupić własnie takie z otworkami na gwint. I jeszcze jedna rzecz, trzeba tak je ustawić żeby śrubka do ściskania nigdzie nie wadziła. Efekt widoczny na zdjęciu.
Jeżeli coś jest niemożliwe do zrobienia, trzeba znaleźć kogoś kto o tym nie wie, przyjdzie i to zrobi! :)
Przesiadka z A6C5 na A8LD3

JIMM

Post autor: JIMM » 18 lis 2012, 15:51

nexuss ,nie obraź się ale to takie "druciarstwo" ,że nie chce mi się więcej pisać....zobacz jak to Damian zrobił ;-)....lub zaadoptuj sobie końcówki z amortyzatorów gazowych maski/klapy jakiegoś samochodu , są odkręcane...i można coś sensownego skonstruować :roll:
Ostatnio zmieniony 18 lis 2012, 16:01 przez JIMM, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 18 lis 2012, 15:54

JIMM ja bym to nazwał opaskarstwo ;-)

nexuss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 26 lut 2012, 22:11
Lokalizacja: Cardiff

Post autor: nexuss » 18 lis 2012, 17:42

Tak myślałem że estetom się to nie spodoba. I pewnie mają racje, ale w tamtym czasie niedość że nie miałem kompletnie czasu, to na dodatek lało chyba ze dwa tygodnie non stop (mieszkam w Walii). Założyłem te opaski w 15min i po problemie, działa wysmienicie. Zgadzam się z tym w 100% że wygląda to jak u Rumuna w Dacce, i wierzcie mi że daleki jestem od stosowania półśrodków. Jest to jednak metoda na szybkie rozwiązanie problemu w momencie kiedy nie ma się odpowiednich części, czasu, chęci. I myśle że lepiej skręcić to drutem, niż doprowadzić do zapieczenia tych osi. ;-)
Jeżeli coś jest niemożliwe do zrobienia, trzeba znaleźć kogoś kto o tym nie wie, przyjdzie i to zrobi! :)
Przesiadka z A6C5 na A8LD3

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 lis 2012, 14:21

nexuss pisze:Panowie, potrzeba matką wynalazku. Ja rozwiązałem problem kupując w Poundland-zie (5PLN) zestaw metalowych opasek zaciskowych...
Ufffffffffff... patrzę i oczom nie wierzę :shock:

Kolego nexuss nie wiem ile może kosztować przesyłka na wyspy ale jeśli nie chcesz kupować używanych lub nowych oryginalnych gruszek z cięgnami (w oryginale występuje to tylko razem) i nie potrafisz tego jakoś samemu ogarnąć to mam takie cięgna nowe, aluminiowe, gotowe do zamontowania - moje może nie są idealne bo nie jest to gotowy produkt z jakiejś fabryki ale w porównaniu do tych opasek (z całym szacunkiem dla umiejętności działania w potrzebie) to tak jak byś postawił po-liftowe A8L D3 W12 obok czegoś takiego jak ZiŁ-115 ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl