Interesują mnie opinię o w/w silniku w budzie D3.
Ktoś u nas coś takiego ujeżdża ?
Silnik na łańcuchu, ale podobno jest opcja by nie wyrzucać go z budy przy wymianie.
Po 08r wyeliminowano podobno problem napinaczy.
Dobry olej, żadne LL i w sumie nie powinien nastarczać problemów.
Ktoś zna jeszcze jakieś ew. mankamenty ? Jak to jedzie w tej budzie w porównaniu np do 4.2 w D2 ?
Dywagacje o samej technologii bezpośredniego wtrysku proszę pominąć.
![]() |
![]() |
[D3 FL ALL ] 3.2 FSI
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
[D3 FL ALL ] 3.2 FSI
Black Cars Matters
Oglądałem kiedyś taką z bardzo małym przebiegiem wersja USA(przybyła poobcierana do PL) Kilkunastokilometrowa przejażdżka dała nawet pozytywne wrażenia jak na ten nieduży silniczek, tamta miała rzekomo 50tys mil, po zwagowaniu wykryłem lekko przestawiający się już rozrząd co ponoć jest wynikiem stosowania Castrola LL do czego się sam właściciel przyznał.
Zrezygnowalismy jedynie z powodu ciężkiej opcji zagazowania tego...
Więc jeśli nie jest przeszkodą FSI to o ile zdrowy dla niewymagającego kierowcy wystarczy.
Zrezygnowalismy jedynie z powodu ciężkiej opcji zagazowania tego...
Więc jeśli nie jest przeszkodą FSI to o ile zdrowy dla niewymagającego kierowcy wystarczy.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Kolega ma w c6 takowy wynalazek. Niestety już z drugim motorem (nie tani był bo 9tyś zapłacił za sam słupek 2 lata temu)
W starym motorze przytarły się cylindry i klekotał rozrząd. Oprócz syfu w kolektorze miał jeszcze przeboje z cewkami.
Co do rozrządu to są magicy którzy wymieniają rozrząd bez demontażu silnika z budy.
W starym motorze przytarły się cylindry i klekotał rozrząd. Oprócz syfu w kolektorze miał jeszcze przeboje z cewkami.
Co do rozrządu to są magicy którzy wymieniają rozrząd bez demontażu silnika z budy.
Niestety miałem do czynienia z tymi silnikami w a6 c6 spadek mocy przez nagar łańcuch rozrządu i nie wiem czemu ale chodzą te silniki jak Tico dziwna kultura pracy tych v6 fsi
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6