Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 FL ALL ] 3.2 FSI

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

[D3 FL ALL ] 3.2 FSI

Post autor: dice111 » 28 gru 2015, 15:36

Interesują mnie opinię o w/w silniku w budzie D3.
Ktoś u nas coś takiego ujeżdża ?
Silnik na łańcuchu, ale podobno jest opcja by nie wyrzucać go z budy przy wymianie.
Po 08r wyeliminowano podobno problem napinaczy.
Dobry olej, żadne LL i w sumie nie powinien nastarczać problemów.
Ktoś zna jeszcze jakieś ew. mankamenty ? Jak to jedzie w tej budzie w porównaniu np do 4.2 w D2 ?
Dywagacje o samej technologii bezpośredniego wtrysku proszę pominąć.
Black Cars Matters

Gość

Post autor: Gość » 28 gru 2015, 15:43

Oglądałem kiedyś taką z bardzo małym przebiegiem wersja USA(przybyła poobcierana do PL) Kilkunastokilometrowa przejażdżka dała nawet pozytywne wrażenia jak na ten nieduży silniczek, tamta miała rzekomo 50tys mil, po zwagowaniu wykryłem lekko przestawiający się już rozrząd co ponoć jest wynikiem stosowania Castrola LL do czego się sam właściciel przyznał.

Zrezygnowalismy jedynie z powodu ciężkiej opcji zagazowania tego...

Więc jeśli nie jest przeszkodą FSI to o ile zdrowy dla niewymagającego kierowcy wystarczy.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 28 gru 2015, 15:51

Kolega ma w c6 takowy wynalazek. Niestety już z drugim motorem (nie tani był bo 9tyś zapłacił za sam słupek 2 lata temu)
W starym motorze przytarły się cylindry i klekotał rozrząd. Oprócz syfu w kolektorze miał jeszcze przeboje z cewkami.
Co do rozrządu to są magicy którzy wymieniają rozrząd bez demontażu silnika z budy.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 gru 2015, 18:03

dice111 pisze:ilnik na łańcuchu, ale podobno jest opcja by nie wyrzucać go z budy przy wymianie.
No jest taka możliwość by zostawić silnik ale ...skrzynię trzeba wytargać ;)

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 28 gru 2015, 21:32

Niestety miałem do czynienia z tymi silnikami w a6 c6 spadek mocy przez nagar łańcuch rozrządu i nie wiem czemu ale chodzą te silniki jak Tico dziwna kultura pracy tych v6 fsi
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

Gość

Post autor: Gość » 28 gru 2015, 21:47

To pewnie miałeś do czynienia z kapciami co miały na LongLifie najechane już z wiele setek. A to wtedy no tak jest z FSI. Jak Niemiec oszczedza na waszce i leje bioshity E10 i E5 to bardzo szybko łapia nagary.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 gru 2015, 22:12

Ostatnio w pracy mamy coraz częściej problemy z silnikami FSI, układy wtryskowe, zapchane kolektory, rozrządy, czujniki spalin i NOx ...normalnie tragedia to badziewie diagnozować <boisie>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl