Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[ - ] Roznice w silnikach w12 a8 d2 AZC a w12 a8 d3 BHT

Gość

Post autor: Gość » 23 mar 2015, 21:22

Nie mi ale zaczeły klepać panewki i skrzywił się wał 0,03mm bicia miał.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 23 mar 2015, 21:54

W d2 czy d3 te panewki padly? Jakie byly jeszcze zniszcenia czy silnik odrazu trafil do huty bez dalszego zaglebiania?

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 23 mar 2015, 22:11

Z moich informacji pierwsze silniki W12 stosowane w d2 czyli z suchą miską olejową miały "tendencję" do przycierania się na panewkach .
Główną przyczyną takiego stanu było zastosowanie suchej miski olejowej z pompą zew. i nietypowego układu smarowania .
Dalsze rozwinięcia silnika W12 stosowane w D3 , D4, zostały pozbawione w/w wad poprzez zastosowanie nowego układu smarowania oraz mokrej miski olejowej.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 23 mar 2015, 22:20

Jacku a ile wchodzi plynu chlodniczego do w12 w d3?

Gość

Post autor: Gość » 23 mar 2015, 22:45

gryzzli pisze:W d2 czy d3 te panewki padly? Jakie byly jeszcze zniszcenia czy silnik odrazu trafil do huty bez dalszego zaglebiania?
AZC z D2 Silnik wylądował u kolegi w garazu i miał trafic po naprawie w inne auto lecz bicie na wale zakwalifikowało go do huty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl