Działa-przecinek skasuj z linka ale i tak wymaga rejestracji a mi sie nie chce wszedzie rejestrować...Simone331 pisze:Heh.. tylko, że stronka coś nie działa. :-/
![]() |
![]() |
[S8 D3 10 LPG ] s8 5.2v10 2009r na gaz???
Dokładniej chodzi o to co ja chcę wrzucić do swojej eSy czyli instalka V-generacji. Zero parowników tylko bezpośredni wtrysk gazu fazy ciekłej do komory spalania. Gaz ma więcej oktanów i przez to samochód będzie troszkę mocniejszy. Swoją drogą instalka nie polecana w PL z uwagi na zbyt wodnisty gaz i multum padających pomp w zbiorniku. Ja swojej przyszłości nie wiążę z ojczystym krajem i dla mnie taki zabieg nie będzie tragiczny w skutkach. 

a procentowo o ile wyższy jest koszt takiej instalacji V generacji ??Simone331 pisze:Dokładniej chodzi o to co ja chcę wrzucić do swojej eSy czyli instalka V-generacji. Zero parowników tylko bezpośredni wtrysk gazu fazy ciekłej do komory spalania. Gaz ma więcej oktanów i przez to samochód będzie troszkę mocniejszy. Swoją drogą instalka nie polecana w PL z uwagi na zbyt wodnisty gaz i multum padających pomp w zbiorniku. Ja swojej przyszłości nie wiążę z ojczystym krajem i dla mnie taki zabieg nie będzie tragiczny w skutkach.
Duzo wyzszy, swego czasu sie tym interesowalem, ale firma do ktorej wyslalem pytanie co do instalacji stwierdzila ze poki co nie produkuje instalacji do silnikow v8, aczkolwiek wizja takiego gazu mi bardzo by odpowaidala, ale wtedy jak zapytalem ile to mogloby kosztowac to zapodali mi cene pow 10tys wiec troche mnie zatkalo, jezdze na benie i czekam na promocje xD A co do "zwiesniaczonej W12" no panowie, procz maski to co wam sie w tym aucie nie podoba, jak dla mnie zajedwabiste jest 

Wywaliłem przecinek z linka, powinno już się normalnie otwierać.
Instalacja ICOM JTG/HP dla aut z bezpośrednim wtryskiem. Gaz w fazie ciekłej leci przez wtryskiwacze benzyny. Wg informacji ze strony producenta auto jest odpalane bezpośrednio na LPG.
Wydaje się ciekawą opcją dla posiadaczy silników FSI. Tylko ciekawe jak z awaryjnością pomp przy jakości naszego gazu..
Instalacja ICOM JTG/HP dla aut z bezpośrednim wtryskiem. Gaz w fazie ciekłej leci przez wtryskiwacze benzyny. Wg informacji ze strony producenta auto jest odpalane bezpośrednio na LPG.
Wydaje się ciekawą opcją dla posiadaczy silników FSI. Tylko ciekawe jak z awaryjnością pomp przy jakości naszego gazu..
O to też się pytałem i powiedzieli mi coś innego. Zasugierowałem, że można całkowicie wywalić zbiornik paliwa (oczywiście nigdy bym tego nie zrobił), a oni, że auto jest odpalane na PB i odrazu przechodzi na zasilanie LPG. :roll:gtfan pisze:Wg informacji ze strony producenta auto jest odpalane bezpośrednio na LPG.
No mi V-gen bardzo pasuje. Tym bardziej, że moje teraźniejsze przygotowania co do LPG wiążą się z przyszlą pracą poza terenem naszego kraju a tam gaz jest dużo lepszej jakości. Swoją drogą taka instalacja w mojej eSie? Hmmm... Ciekawe o ile się przyśpieszenie poprawi. :lol:Apophis pisze:Simone331, Mimo wszystko bardzo mnie zaciekawiło to gdyż ta V generacja to juz teoretycznie brzmi bardzo ciekawie. Może zainwestuje takie cuś w swoim kolejnym aucieJa nie będe tu mieszkał więc w DE gaz jest o wiele lepszy
Nawet przy takiej opcji, to wygląda ciekawie, bo zużycie benzyny jest ograniczone do minimum ;-)Simone331 pisze:O to też się pytałem i powiedzieli mi coś innego. Zasugierowałem, że można całkowicie wywalić zbiornik paliwa (oczywiście nigdy bym tego nie zrobił), a oni, że auto jest odpalane na PB i odrazu przechodzi na zasilanie LPG. :roll:gtfan pisze:Wg informacji ze strony producenta auto jest odpalane bezpośrednio na LPG.