Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D3 10 LPG ] s8 5.2v10 2009r na gaz???

Gość

Post autor: Gość » 24 sty 2013, 19:21

Simone331 pisze:Heh.. tylko, że stronka coś nie działa. :-/
Działa-przecinek skasuj z linka ale i tak wymaga rejestracji a mi sie nie chce wszedzie rejestrować...

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 24 sty 2013, 19:41

Apophis pisze:Działa-przecinek skasuj z linka ale i tak wymaga rejestracji a mi sie nie chce wszedzie rejestrować..
Dobra.... już działa. :-D

A warto się tam zarejestrować. Dużo info tam jest nawet o V8 w Audi, tym bardziej że już jeździsz na LPG. ;)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 24 sty 2013, 19:51

Dokładniej chodzi o to co ja chcę wrzucić do swojej eSy czyli instalka V-generacji. Zero parowników tylko bezpośredni wtrysk gazu fazy ciekłej do komory spalania. Gaz ma więcej oktanów i przez to samochód będzie troszkę mocniejszy. Swoją drogą instalka nie polecana w PL z uwagi na zbyt wodnisty gaz i multum padających pomp w zbiorniku. Ja swojej przyszłości nie wiążę z ojczystym krajem i dla mnie taki zabieg nie będzie tragiczny w skutkach. ;)

zydu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:18
Lokalizacja: warmia

Post autor: zydu » 24 sty 2013, 20:51

Simone331 pisze:Dokładniej chodzi o to co ja chcę wrzucić do swojej eSy czyli instalka V-generacji. Zero parowników tylko bezpośredni wtrysk gazu fazy ciekłej do komory spalania. Gaz ma więcej oktanów i przez to samochód będzie troszkę mocniejszy. Swoją drogą instalka nie polecana w PL z uwagi na zbyt wodnisty gaz i multum padających pomp w zbiorniku. Ja swojej przyszłości nie wiążę z ojczystym krajem i dla mnie taki zabieg nie będzie tragiczny w skutkach. ;)
a procentowo o ile wyższy jest koszt takiej instalacji V generacji ??

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 24 sty 2013, 21:07

Duzo wyzszy, swego czasu sie tym interesowalem, ale firma do ktorej wyslalem pytanie co do instalacji stwierdzila ze poki co nie produkuje instalacji do silnikow v8, aczkolwiek wizja takiego gazu mi bardzo by odpowaidala, ale wtedy jak zapytalem ile to mogloby kosztowac to zapodali mi cene pow 10tys wiec troche mnie zatkalo, jezdze na benie i czekam na promocje xD A co do "zwiesniaczonej W12" no panowie, procz maski to co wam sie w tym aucie nie podoba, jak dla mnie zajedwabiste jest ;)

Gość

Post autor: Gość » 24 sty 2013, 21:20

Dobra dobra ale czy ten ciekły gaz leci wtryskami od beny?? CHyba nie...

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 24 sty 2013, 21:29

Wywaliłem przecinek z linka, powinno już się normalnie otwierać.

Instalacja ICOM JTG/HP dla aut z bezpośrednim wtryskiem. Gaz w fazie ciekłej leci przez wtryskiwacze benzyny. Wg informacji ze strony producenta auto jest odpalane bezpośrednio na LPG.
Wydaje się ciekawą opcją dla posiadaczy silników FSI. Tylko ciekawe jak z awaryjnością pomp przy jakości naszego gazu..

Gość

Post autor: Gość » 24 sty 2013, 21:31

gtfan, No jesli tak to jest to super sprawa ale własnie-jakość naszego gazu....no i jeszcze nowatorska instalacja. Za 2-3 lata może byc to ciekawą i korzystną cenowo opcją.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 24 sty 2013, 21:34

Rozmawiałem z pewną firmą i są w fazie tworzenia V-generacji dla V8. Koszt samoch gratów powinien zamknąć się w 10tys. ;)
gtfan pisze:Tylko ciekawe jak z awaryjnością pomp przy jakości naszego gazu..
To właśnie juz pisałem i u nas w PL jest ten gaz bardzo wodnisty i pompy często siadają.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 24 sty 2013, 21:38

gtfan pisze:Wg informacji ze strony producenta auto jest odpalane bezpośrednio na LPG.
O to też się pytałem i powiedzieli mi coś innego. Zasugierowałem, że można całkowicie wywalić zbiornik paliwa (oczywiście nigdy bym tego nie zrobił), a oni, że auto jest odpalane na PB i odrazu przechodzi na zasilanie LPG. :roll:

Gość

Post autor: Gość » 24 sty 2013, 21:39

Simone331, Mimo wszystko bardzo mnie zaciekawiło to gdyż ta V generacja to juz teoretycznie brzmi bardzo ciekawie. Może zainwestuje takie cuś w swoim kolejnym aucie :) Ja nie będe tu mieszkał więc w DE gaz jest o wiele lepszy :)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 24 sty 2013, 21:46

Apophis pisze:Simone331, Mimo wszystko bardzo mnie zaciekawiło to gdyż ta V generacja to juz teoretycznie brzmi bardzo ciekawie. Może zainwestuje takie cuś w swoim kolejnym aucie :) Ja nie będe tu mieszkał więc w DE gaz jest o wiele lepszy :)
No mi V-gen bardzo pasuje. Tym bardziej, że moje teraźniejsze przygotowania co do LPG wiążą się z przyszlą pracą poza terenem naszego kraju a tam gaz jest dużo lepszej jakości. Swoją drogą taka instalacja w mojej eSie? Hmmm... Ciekawe o ile się przyśpieszenie poprawi. :lol:

Gość

Post autor: Gość » 24 sty 2013, 22:07

W A8 mam IV generacje i wystarcza mi. :) Nic jej nie ubyło :mrgreen:

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 24 sty 2013, 22:13

Simone331 pisze:
gtfan pisze:Wg informacji ze strony producenta auto jest odpalane bezpośrednio na LPG.
O to też się pytałem i powiedzieli mi coś innego. Zasugierowałem, że można całkowicie wywalić zbiornik paliwa (oczywiście nigdy bym tego nie zrobił), a oni, że auto jest odpalane na PB i odrazu przechodzi na zasilanie LPG. :roll:
Nawet przy takiej opcji, to wygląda ciekawie, bo zużycie benzyny jest ograniczone do minimum ;-)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 24 sty 2013, 22:14

Apophis pisze:W A8 mam IV generacje i wystarcza mi. :) Nic jej nie ubyło :mrgreen:
No przy V-gen to moja eSa dostałaby drugie życie. Przyśpieszenie napewno będę mierzył przed montarzem i zaraz po. Wiem, że będzie na plus ale ile to się okarze. :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl