[D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4
Dzięki za rady....
Panton słuchaj dyskusja polega na tym, że oprócz podważenia zdania rozmówcy - w tym przypadku "bzdura" - podaje się jakieś argumenty.
W innym wypadku lepiej nic nie mówić.
Kolega Hgo po 1. widać zna się na temacie i podał argumenty 2. ma chęć pomóc komuś, choćby radą, a zostaje w zamian "z kamienia"
Panton słuchaj dyskusja polega na tym, że oprócz podważenia zdania rozmówcy - w tym przypadku "bzdura" - podaje się jakieś argumenty.
W innym wypadku lepiej nic nie mówić.
Kolega Hgo po 1. widać zna się na temacie i podał argumenty 2. ma chęć pomóc komuś, choćby radą, a zostaje w zamian "z kamienia"
- PiotrekS
- Forum Audi A8
- Posty: 141
- Rejestracja: 21 paź 2009, 08:29
- Moje auto: A8 D4
- Rocznik: 2015
- Silnik: V8 4.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: WLKP
i tu muszę poklepać kolegę Hgo po ramieniu gdyż również miałem okazję robić bardzo dawno temu (2002 rok) program u p.Poniedziałka (Unitronic) i mając kompletny wydech bez kata robiony w Eltecu i programie w Unitronicu w Seacie Leonie 1.8T ośka z mocą "tylko" 213 KM powtarzalnie na ćwiartkę wyprzedzałem auta z boxami, teoretycznie dającymi większe przyrosty mocy. Często słyszałem że na pewno mam więcej KM bo nie możliwe że objeżdżam inne auta z wyższą mocą.
P.Andrzej zapytał tylko przed wykonaniem swojej pracy czy zależy mi na kreskach czy na tym żeby auto jeździło i legitymowało się w miarę stałymi parametrami. Nie mając FMICa nie było sensu świrować z momentem bo po co mi wysoki moment obrotowy jak silnik spuchnie po pierwszym lepszym przelocie i będzie kozak tylko na pierwszym przelocie a później
P.Andrzej zapytał tylko przed wykonaniem swojej pracy czy zależy mi na kreskach czy na tym żeby auto jeździło i legitymowało się w miarę stałymi parametrami. Nie mając FMICa nie było sensu świrować z momentem bo po co mi wysoki moment obrotowy jak silnik spuchnie po pierwszym lepszym przelocie i będzie kozak tylko na pierwszym przelocie a później
Pozdrawiam
PiotrekS
PiotrekS
Hgo pisze:Oczywiście, że układ chłodnic jest inny ze względu za zupełnie inaczej zaprojektowany przód w autach, zapewne mocowania i inne pierdoły też się różnią jak na przykład układ doładowania powietrza ( dolot )
Widzisz jak to wygląda w S6/S7? Widzisz jak wygląda w RS6/RS7?
i to ze względu na inny przód tak? S6/S7 ma inny przód (pomijam szersze błotniki w RSie)?
Pytanie - wydajność układu chłodzenia, smarowania jest identyczna w S6/S7/S8 jak w RS6/RS7 i S8 Plus.
Tylko konkretna odpowiedź a nie pitolenie.
I myślę, że na tym możemy zakończyć tę polemikę ponieważ ilość bzdur, które wypisałeś już została wyczerpana.Hgo pisze:Wydajność układu chłodzenia, smarowania jest identyczna w S6/S7/S8 jak w RS6/RS7 i S8 Plus.
z pozdrowieniami
ps: polecam publikację "The new Audi 4.0-L V8 TFSI engine" autorstwa Dr.-Ing. André Grob, Dr.-Ing. Christian Brinkmann, Dipl.-Ing. Jürgen Königstedt
na naukę nigdy nie jest za późno...i nie bierz tego personalnie ponieważ nic do Ciebie nie mam
Taka delikatna sugestia - dokument z którego czerpiesz wiedzę i na który się powołujesz (SSP 920223) powstał w latach kiedy silnik CRDB, CWUB (Audi RS6 C7 i RS7) był jeszcze na deskach w quattro GmbH a o DDTA S8 Plusa czy CWUC Audi RS7 i Audi RS6 C7 to nawet nie myśleli. Jeżeli się przesuniesz o kilka lat do przodu to jest duża szansa, że uzupełnisz braki i dostrzeżesz różnice nie tylko na obrazkach, które wcześniej zamieściłem.
Podzielcie się opiniami dotyczącymi wyłączenia trybu pracy 4-cyl? Jak widzę w kilku miejscach poleca to jeden z użytkowników, ale czy faktycznie popularne jest wyłączenie tego trybu? Samochód mam od kilku tygodni. Przebieg 45 tys. km. W ASO twierdzą, że w tym silniku praktycznie nic się nie psuje i nie ma potrzeby żadnych zmian. U mnie dodatkowo grymas na twarzy wywołuje jazda na 7 i 8 biegu ledwo powyżej 1 tys. obrotów. Przez to w mieście używam tylko trybu sport. Wyłącznie dodatkowo 4-cyl przy tak niskich obrotach wywołuje zwątpienie w inżynierów VAG.
O wymianie oleju wiem, nawet w ASO mówili, że nie powinno się co 30 tys. Samochód mam wyprodukowany w II połowie XI 2017 i zarejestrowany w XII 2017, więc jest to absolutnie sama końcówka D4. Nie wiem jaki mam kod silnika. Jest to TFSI 435KM. Gwarancji fabrycznej nie mam, ale salon Audi z Niemiec podobno dał jakąś roczną. Wyłączenie start-stopu zrobię, ale nadal nie wiem co z tą deaktywacją trybu 4-cyl?