części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4

luki3000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 19 sty 2020, 11:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: luki3000 » 03 lut 2020, 08:36

Dzięki za rady....

Panton słuchaj dyskusja polega na tym, że oprócz podważenia zdania rozmówcy - w tym przypadku "bzdura" - podaje się jakieś argumenty.
W innym wypadku lepiej nic nie mówić.

Kolega Hgo po 1. widać zna się na temacie i podał argumenty 2. ma chęć pomóc komuś, choćby radą, a zostaje w zamian "z kamienia"

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 03 lut 2020, 15:29

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:09 przez Hgo, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
PiotrekS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 141
Rejestracja: 21 paź 2009, 08:29
Moje auto: A8 D4
Rocznik: 2015
Silnik: V8 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Piotr
Lokalizacja: WLKP

Post autor: PiotrekS » 03 lut 2020, 16:44

i tu muszę poklepać kolegę Hgo po ramieniu gdyż również miałem okazję robić bardzo dawno temu (2002 rok) program u p.Poniedziałka (Unitronic) i mając kompletny wydech bez kata robiony w Eltecu i programie w Unitronicu w Seacie Leonie 1.8T ośka z mocą "tylko" 213 KM powtarzalnie na ćwiartkę wyprzedzałem auta z boxami, teoretycznie dającymi większe przyrosty mocy. Często słyszałem że na pewno mam więcej KM bo nie możliwe że objeżdżam inne auta z wyższą mocą.
P.Andrzej zapytał tylko przed wykonaniem swojej pracy czy zależy mi na kreskach czy na tym żeby auto jeździło i legitymowało się w miarę stałymi parametrami. Nie mając FMICa nie było sensu świrować z momentem bo po co mi wysoki moment obrotowy jak silnik spuchnie po pierwszym lepszym przelocie i będzie kozak tylko na pierwszym przelocie a później <bezradny>
Pozdrawiam
PiotrekS

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 03 lut 2020, 16:51

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:09 przez Hgo, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 03 lut 2020, 19:59

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zwróć uwagę jak wygląda chłodnica oleju w RS6 i RS7 a jak wygląda w S8. Czy przypadkiem te przewody (RS6/RS7) nie wychodzą na dodatkową chłodnicę oleju, która jest połączona z dodatkową chłodnicą wody (?) Mamy inny układ smarowania i chłodzenia (?) <hmm>
Mateusz softem sterownika to się tylko różni? ;)

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 03 lut 2020, 21:14

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:09 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 04 lut 2020, 19:09

Hgo pisze:Oczywiście, że układ chłodnic jest inny ze względu za zupełnie inaczej zaprojektowany przód w autach, zapewne mocowania i inne pierdoły też się różnią jak na przykład układ doładowania powietrza ( dolot )
Obrazek

Widzisz jak to wygląda w S6/S7? Widzisz jak wygląda w RS6/RS7?
i to ze względu na inny przód tak? S6/S7 ma inny przód (pomijam szersze błotniki w RSie)?

Pytanie - wydajność układu chłodzenia, smarowania jest identyczna w S6/S7/S8 jak w RS6/RS7 i S8 Plus.
Tylko konkretna odpowiedź a nie pitolenie.

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 04 lut 2020, 21:51

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:09 przez Hgo, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 04 lut 2020, 23:14

Hgo pisze:Wydajność układu chłodzenia, smarowania jest identyczna w S6/S7/S8 jak w RS6/RS7 i S8 Plus.
I myślę, że na tym możemy zakończyć tę polemikę ponieważ ilość bzdur, które wypisałeś już została wyczerpana.
z pozdrowieniami

ps: polecam publikację "The new Audi 4.0-L V8 TFSI engine" autorstwa Dr.-Ing. André Grob, Dr.-Ing. Christian Brinkmann, Dipl.-Ing. Jürgen Königstedt
na naukę nigdy nie jest za późno...i nie bierz tego personalnie ponieważ nic do Ciebie nie mam <hihi>

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 05 lut 2020, 00:00

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:09 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 05 lut 2020, 01:49

Taka delikatna sugestia - dokument z którego czerpiesz wiedzę i na który się powołujesz (SSP 920223) powstał w latach kiedy silnik CRDB, CWUB (Audi RS6 C7 i RS7) był jeszcze na deskach w quattro GmbH a o DDTA S8 Plusa czy CWUC Audi RS7 i Audi RS6 C7 to nawet nie myśleli. Jeżeli się przesuniesz o kilka lat do przodu to jest duża szansa, że uzupełnisz braki i dostrzeżesz różnice nie tylko na obrazkach, które wcześniej zamieściłem.

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 05 lut 2020, 02:26

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:29 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

W0 DKA05
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 07 lut 2020, 22:35
Lokalizacja: W-wa

Post autor: W0 DKA05 » 07 lut 2020, 23:07

Podzielcie się opiniami dotyczącymi wyłączenia trybu pracy 4-cyl? Jak widzę w kilku miejscach poleca to jeden z użytkowników, ale czy faktycznie popularne jest wyłączenie tego trybu? Samochód mam od kilku tygodni. Przebieg 45 tys. km. W ASO twierdzą, że w tym silniku praktycznie nic się nie psuje i nie ma potrzeby żadnych zmian. U mnie dodatkowo grymas na twarzy wywołuje jazda na 7 i 8 biegu ledwo powyżej 1 tys. obrotów. Przez to w mieście używam tylko trybu sport. Wyłącznie dodatkowo 4-cyl przy tak niskich obrotach wywołuje zwątpienie w inżynierów VAG.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 07 lut 2020, 23:21

Jak nie masz auta na gwarancji to możesz grzebać w sterowniku silnika.
Na pewno pamiętaj o wyłączeniu systemu start-stop i wymianie oleju co max 10kkm bo na LL to miałeś pewnie dopiero jedną wymianę.
Jaki masz kod silnika?

W0 DKA05
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 07 lut 2020, 22:35
Lokalizacja: W-wa

Post autor: W0 DKA05 » 07 lut 2020, 23:31

O wymianie oleju wiem, nawet w ASO mówili, że nie powinno się co 30 tys. Samochód mam wyprodukowany w II połowie XI 2017 i zarejestrowany w XII 2017, więc jest to absolutnie sama końcówka D4. Nie wiem jaki mam kod silnika. Jest to TFSI 435KM. Gwarancji fabrycznej nie mam, ale salon Audi z Niemiec podobno dał jakąś roczną. Wyłączenie start-stopu zrobię, ale nadal nie wiem co z tą deaktywacją trybu 4-cyl?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D4 (2009 - 2017)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl