
ps: fajnie, że są takie osoby, które wyłapują klimat forumowych dyskusji


![]() |
![]() |
![]() |
Wulgaryzmy to nie sa, ale sa to wyzwiska, ktore zdecydowanie zniechecaja do czytania czy udzielania sie na forum. Szczegolnie jak ktos jest nowym uzytkownikiem. Moderacja nie powinna tego akceptowac.Hgo pisze:Unseen pisze:Hgo, czy moglbys nie wyzywac innych uzytkownikow i stonowac troche swoje wypowiedzi? Dwa watki z Twoimi wypowiedziami, ktore czytalam, to wielka klotnia. Moderacja najwyrazniej spi, albo uwaza wyzywanie od kretynow za normalne.
Dla mnie poziom wypowiedzi jest odpowiedni w stosunku co do kretynizmów wypowiadanych w wielu wątkach przez ów znawcę. Tak samo nazywam rzeczy po imieniu na forum jak i w życiu osobistym. To, że Wy czytając to nie reagujecie bądź przytakujecie nie znaczy, że ja muszę. Pierw tłumaczyłem- nie dotarło stąd jest jak jest. Nie używam żadnych wulgaryzmów i nikogo nie wyzywam. Kretyn, oszołom czy debil to dość popularne określenia ułomności i nie są to wulgaryzmy.
Wypraszam sobiedrago_o pisze:Tu nigdy nie było prawdziwej moderacjiUnseen pisze:Moderacja najwyrazniej spi, albo uwaza wyzywanie od kretynow za normalne.To forum nie takie akcje widziało...
nikogo nie obrażając dalej argumentujesz na poziomieHgo pisze:Ten box jest właśnie dla ludzi Twojego pokroju
jeżeli taki argument jest za słaby to można przeczytać kolejnyHgo pisze:Jeżeli piszę tutaj, że jest to samo to tak jest.
jak tak mocna argumentacja nie przyniosła efektu to się zagotowałeś i zacząłeś mnie obrażać czym mnie rozbawiłeśHgo pisze:Taką wersję POTWIERDZA i POWTARZA również VS Performance, Madness Motorsport oraz SevenForce. Są to liderzy jeżeli chodzi o tuning 4.0TT w skali światowej. Mam z VS kontakt na stopie koleżeńskiej gdyż współpracujemy biznesowo- a oni zrobili najwięcej sztuk 1000+.
i potrzebowałeś wsparcia innych osób dlatego argumentacja poszła w kierunku "większość tak pisze to taka jest prawda czyli ja mam rację i basta"Hgo pisze:Po 2. Tuninguję auta i motocykle od wielu lat, współpracuję z topowymi firmami na świecie w kwestii tuningu 4.0T ale i tak przyjdzie jakiś paproch, który wyczytał coś w sieci i wydaje mu się, że jest najmądrzejszy
Hgo pisze:kwestie spalania S8 znasz tylko z opowieści
Nie masz racji bo nie masz takiego auta.Hgo pisze:jakaś S8 spaliła mniej czy sąsiad Ci powiedział, że jego teścia S8 pali mniej
dice111 pisze:Wypraszam sobieJak luźne podejście Wam nie odpowiada możemy tu wprowadzić cenzurę ów znaną choćby z AKP, ale wtedy co drugi temat leciałby do kosza.
Kruszwil to Ty?pawelec pisze:w prestiżowych autach o spalaniu gadają
Pomyłka, nie znam takiego Panadrago_o pisze:Kruszwil to Ty?pawelec pisze:w prestiżowych autach o spalaniu gadają
Uważam, że większe spalanie, zwiększenie spalania w aucie jest podstawą do rozpoczęcia diagnostyki auta bez dwóch zdań. Wielu kierowców jedynie takie symptomy może dostrzec szczególnie Ci, którzy nie siedzą w tematach samochodowych zbyt głęboko.Hgo pisze:marekp750 pisze:Słuchajcie, minimalne spalanie i rozmowa o nim jest w celu tylko diagnostycznym.
Jeżeli dwa auta A8 o tym samym silniku i na jednym podczas jazdy w trybie 4 cyl da się
zejść na odcinku powiedzmy 2-5 km do wartości 7-8 L / 100km a na drugim mimo najszczerszych chęci się nie da i trzyma chwilówkę na poziomie 10-11 L/100 km to co to może znaczyć?
Mówimy o chwilówkach...
Coś jest nie tak z drugim autem. Proste, bezdyskusyjne.
Co może być nie tak: od małej ilości powietrza w kołach, przez zapieczone hamulce do
problemów z silnikiem. Dwie pierwsze możliwości łatwo wykluczyć.
Wszystko w tej dyskusji zależy od tego jakie wnioski chcemy wyciągnąć.
Jeżeli chcemy się nabijać z takiej dyskusji to znajdziemy do tego powody, jeżeli chcemy
na to popatrzeć ze strony diagnostycznej to patrzymy na to inaczej. Proste?
Temat nie dotyczy diagnostyki na odcinku 2-5 km tylko spalania podczas jazdy w normalnych warunkach i do tego się odnosi- nikt z wypowiadających się nie podał spalania chwilowego gdyż to nie ma sensu kompletnie. Jedynie panton zerknął na chwilówki i zarzucał niesprawność aut podczas gdy logicznym jest, że nie tego dotyczyła dyskusja.
Według mnie taki sprawdzian spalania w celu porównania z innymi nie ma sensu gdyż każde auto jeździ w innych warunkach, na innych oponach w innej temperaturze, na innym paliwie. Zmiennych mogę wyliczyć całą masę od włączonej klimy oraz innej elektroniki, ilości paliwa w baku, ilości pasażerów w aucie etc. Jeżeli będziemy diagnozować auta w taki sposób to chyba tylko dla czystej zabawy- a nie na poważnie.