ps: fajnie, że są takie osoby, które wyłapują klimat forumowych dyskusji
![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D4 15 ] problemy z dużym spalaniem i kontrolka EPC
-
Unseen
- Forum Audi A8

- Posty: 177
- Rejestracja: 20 lip 2017, 12:47
- Lokalizacja: UK
Wulgaryzmy to nie sa, ale sa to wyzwiska, ktore zdecydowanie zniechecaja do czytania czy udzielania sie na forum. Szczegolnie jak ktos jest nowym uzytkownikiem. Moderacja nie powinna tego akceptowac.Hgo pisze:Unseen pisze:Hgo, czy moglbys nie wyzywac innych uzytkownikow i stonowac troche swoje wypowiedzi? Dwa watki z Twoimi wypowiedziami, ktore czytalam, to wielka klotnia. Moderacja najwyrazniej spi, albo uwaza wyzywanie od kretynow za normalne.
Dla mnie poziom wypowiedzi jest odpowiedni w stosunku co do kretynizmów wypowiadanych w wielu wątkach przez ów znawcę. Tak samo nazywam rzeczy po imieniu na forum jak i w życiu osobistym. To, że Wy czytając to nie reagujecie bądź przytakujecie nie znaczy, że ja muszę. Pierw tłumaczyłem- nie dotarło stąd jest jak jest. Nie używam żadnych wulgaryzmów i nikogo nie wyzywam. Kretyn, oszołom czy debil to dość popularne określenia ułomności i nie są to wulgaryzmy.
Polecam pare pierszych punktow regulaminu tego forum: https://www.a8team.pl/regulamin-forum-a ... a-vt22.htm
- dice111
- Moderator

- Posty: 6071
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Wypraszam sobiedrago_o pisze:Tu nigdy nie było prawdziwej moderacjiUnseen pisze:Moderacja najwyrazniej spi, albo uwaza wyzywanie od kretynow za normalne.To forum nie takie akcje widziało...
Black Cars Matters
- panton
- Super Klubowicz

- Posty: 1340
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
- Lokalizacja: Łódź
Hgo, wnioskuję, że Twoja ocena poziomu wypowiedzi wynika z prostego faktu - ktoś ma inne zdanie lub w sposób jednoznaczny neguje to co napisałeś i od razu
https://www.a8team.pl/d4-all-opinie-i-r ... 388,75.htm
później potrzebowałeś dowartościować swoją osobę dlatego można poczytać
a że tonący chwyta się przysłowiowej brzytwy to
I mógłbym dalej kontynuować tę zabawę tylko widzę, że dyskusja przerodziła się w tak negatywne emocje, że stała się niezdrowa a przy tym mało estetyczna od tych słów powszechnie uważanych za obraźliwe a to nie ma sensu.
Więcej dystansu.
[ Dodano: 2020-02-19, 20:36 ]
https://www.a8team.pl/d4-all-opinie-i-r ... 388,75.htm
nikogo nie obrażając dalej argumentujesz na poziomieHgo pisze:Ten box jest właśnie dla ludzi Twojego pokroju
jeżeli taki argument jest za słaby to można przeczytać kolejnyHgo pisze:Jeżeli piszę tutaj, że jest to samo to tak jest.
jak tak mocna argumentacja nie przyniosła efektu to się zagotowałeś i zacząłeś mnie obrażać czym mnie rozbawiłeśHgo pisze:Taką wersję POTWIERDZA i POWTARZA również VS Performance, Madness Motorsport oraz SevenForce. Są to liderzy jeżeli chodzi o tuning 4.0TT w skali światowej. Mam z VS kontakt na stopie koleżeńskiej gdyż współpracujemy biznesowo- a oni zrobili najwięcej sztuk 1000+.
później potrzebowałeś dowartościować swoją osobę dlatego można poczytać
i potrzebowałeś wsparcia innych osób dlatego argumentacja poszła w kierunku "większość tak pisze to taka jest prawda czyli ja mam rację i basta"Hgo pisze:Po 2. Tuninguję auta i motocykle od wielu lat, współpracuję z topowymi firmami na świecie w kwestii tuningu 4.0T ale i tak przyjdzie jakiś paproch, który wyczytał coś w sieci i wydaje mu się, że jest najmądrzejszy
a że tonący chwyta się przysłowiowej brzytwy to
Hgo pisze:kwestie spalania S8 znasz tylko z opowieści
Nie masz racji bo nie masz takiego auta.Hgo pisze:jakaś S8 spaliła mniej czy sąsiad Ci powiedział, że jego teścia S8 pali mniej
I mógłbym dalej kontynuować tę zabawę tylko widzę, że dyskusja przerodziła się w tak negatywne emocje, że stała się niezdrowa a przy tym mało estetyczna od tych słów powszechnie uważanych za obraźliwe a to nie ma sensu.
Więcej dystansu.
[ Dodano: 2020-02-19, 20:36 ]
dice111 pisze:Wypraszam sobieJak luźne podejście Wam nie odpowiada możemy tu wprowadzić cenzurę ów znaną choćby z AKP, ale wtedy co drugi temat leciałby do kosza.
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Kruszwil to Ty?pawelec pisze:w prestiżowych autach o spalaniu gadają
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- marekp750
- Super Klubowicz

- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Słuchajcie, minimalne spalanie i rozmowa o nim jest w celu tylko diagnostycznym.
Jeżeli dwa auta A8 o tym samym silniku i na jednym podczas jazdy w trybie 4 cyl da się
zejść na odcinku powiedzmy 2-5 km do wartości 7-8 L / 100km a na drugim mimo najszczerszych
chęci się nie da i trzyma chwilówkę na poziomie 10-11 L/100 km to co to może znaczyć?
Mówimy o chwilówkach...
Coś jest nie tak z drugim autem. Proste, bezdyskusyjne.
Co może być nie tak: od małej ilości powietrza w kołach, przez zapieczone hamulce do
problemów z silnikiem. Dwie pierwsze możliwości łatwo wykluczyć.
Wszystko w tej dyskusji zależy od tego jakie wnioski chcemy wyciągnąć.
Jeżeli chcemy się nabijać z takiej dyskusji to znajdziemy do tego powody, jeżeli chcemy
na to popatrzeć ze strony diagnostycznej to patrzymy na to inaczej. Proste?
Jeżeli dwa auta A8 o tym samym silniku i na jednym podczas jazdy w trybie 4 cyl da się
zejść na odcinku powiedzmy 2-5 km do wartości 7-8 L / 100km a na drugim mimo najszczerszych
chęci się nie da i trzyma chwilówkę na poziomie 10-11 L/100 km to co to może znaczyć?
Mówimy o chwilówkach...
Coś jest nie tak z drugim autem. Proste, bezdyskusyjne.
Co może być nie tak: od małej ilości powietrza w kołach, przez zapieczone hamulce do
problemów z silnikiem. Dwie pierwsze możliwości łatwo wykluczyć.
Wszystko w tej dyskusji zależy od tego jakie wnioski chcemy wyciągnąć.
Jeżeli chcemy się nabijać z takiej dyskusji to znajdziemy do tego powody, jeżeli chcemy
na to popatrzeć ze strony diagnostycznej to patrzymy na to inaczej. Proste?
- pawelec
- Forum Audi A8

- Posty: 191
- Rejestracja: 03 lip 2013, 21:47
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: München/Geretsried/Łódź
Pomyłka, nie znam takiego Panadrago_o pisze:Kruszwil to Ty?pawelec pisze:w prestiżowych autach o spalaniu gadają
marekp750 brawo za jak zawsze odpowiednie podejście do klienta, rozwalasz system i niech tak pozostanie
Nie mówię ze sam nie kontroluje ile palą moje auta ale w 100% zgodzę sie z Markiem... brać sie do roboty, auto na sprawdzenie do garażu i kręcimy śrubki ale wcześniej diagnostyka błędów czy logów i po temacie (w przypadku opisywanym na początku wątku).
Ale kto pyta, nie błądzi i pomóżmy koledze wejść na dobrą ścieżkę aby doszedł do raju
- marekp750
- Super Klubowicz

- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Uważam, że większe spalanie, zwiększenie spalania w aucie jest podstawą do rozpoczęcia diagnostyki auta bez dwóch zdań. Wielu kierowców jedynie takie symptomy może dostrzec szczególnie Ci, którzy nie siedzą w tematach samochodowych zbyt głęboko.Hgo pisze:marekp750 pisze:Słuchajcie, minimalne spalanie i rozmowa o nim jest w celu tylko diagnostycznym.
Jeżeli dwa auta A8 o tym samym silniku i na jednym podczas jazdy w trybie 4 cyl da się
zejść na odcinku powiedzmy 2-5 km do wartości 7-8 L / 100km a na drugim mimo najszczerszych chęci się nie da i trzyma chwilówkę na poziomie 10-11 L/100 km to co to może znaczyć?
Mówimy o chwilówkach...
Coś jest nie tak z drugim autem. Proste, bezdyskusyjne.
Co może być nie tak: od małej ilości powietrza w kołach, przez zapieczone hamulce do
problemów z silnikiem. Dwie pierwsze możliwości łatwo wykluczyć.
Wszystko w tej dyskusji zależy od tego jakie wnioski chcemy wyciągnąć.
Jeżeli chcemy się nabijać z takiej dyskusji to znajdziemy do tego powody, jeżeli chcemy
na to popatrzeć ze strony diagnostycznej to patrzymy na to inaczej. Proste?
Temat nie dotyczy diagnostyki na odcinku 2-5 km tylko spalania podczas jazdy w normalnych warunkach i do tego się odnosi- nikt z wypowiadających się nie podał spalania chwilowego gdyż to nie ma sensu kompletnie. Jedynie panton zerknął na chwilówki i zarzucał niesprawność aut podczas gdy logicznym jest, że nie tego dotyczyła dyskusja.
Według mnie taki sprawdzian spalania w celu porównania z innymi nie ma sensu gdyż każde auto jeździ w innych warunkach, na innych oponach w innej temperaturze, na innym paliwie. Zmiennych mogę wyliczyć całą masę od włączonej klimy oraz innej elektroniki, ilości paliwa w baku, ilości pasażerów w aucie etc. Jeżeli będziemy diagnozować auta w taki sposób to chyba tylko dla czystej zabawy- a nie na poważnie.
- pawelec
- Forum Audi A8

- Posty: 191
- Rejestracja: 03 lip 2013, 21:47
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: München/Geretsried/Łódź
Hgo tez twierdzę ze pomiar na krótkim odcinku jest hmmm do polemizowania. Osobiście borykam sie z identycznym tematem tylko porównuje 3 takie same auta z podobnych rozczników i takimi samymi silnikami... ale odcinek to 1000 km w jedną strone i te same stacje benzynowe (kierowca ten sam) 
Aktualnie dochodzę do wniosku że kondycja auta jest chyba różna (znaczy motoru)
Niestety nie mam czasu rozebrać silnika i postawić auto w garażu na 2-3 tyg czy dłużej bo jeździ codziennie ...
Aktualnie dochodzę do wniosku że kondycja auta jest chyba różna (znaczy motoru)
Niestety nie mam czasu rozebrać silnika i postawić auto w garażu na 2-3 tyg czy dłużej bo jeździ codziennie ...







