![]() |
![]() |
[D2 '97] Radio Delta oraz Antena
[D2 '97] Radio Delta oraz Antena
hej.
mam pytanka takie:
Posiadając radio Delta + system BOSE czy mam możliwość zmiany na inne radio orginalne, tak by system bose nadal funkcjonował?
drugie pytanie to:
jakiś dziad wyłamał mi antene, chciałbym ją zmienić na sprawną. wszystkie anteny maja juz pozarabiane kable/końcówki. czyli wymiana wiąże się z wypruciem/ciągnieciem nowego przewodu po cłąym aucie prosto do radia? Czy gdzieś w bagażniku można połączyć oba ?
mam pytanka takie:
Posiadając radio Delta + system BOSE czy mam możliwość zmiany na inne radio orginalne, tak by system bose nadal funkcjonował?
drugie pytanie to:
jakiś dziad wyłamał mi antene, chciałbym ją zmienić na sprawną. wszystkie anteny maja juz pozarabiane kable/końcówki. czyli wymiana wiąże się z wypruciem/ciągnieciem nowego przewodu po cłąym aucie prosto do radia? Czy gdzieś w bagażniku można połączyć oba ?
super, dzięki za odpowiedzi.
z anteną sobie poradze bez problemów, a o radio chodzi mi o któreś bym mogł podłączyc czystnik usb zamiast zmieniarki.
jesteś wstanie mi napisać o co chodzi z tą adaptacją/kodowaniem?
Myślałem by zmienić na któreś z poniższych:
-Audi Concert
-Audi Concert CD
-Audi Chorus
Każde z tych bedzie wspołgrało z BOSE?
z anteną sobie poradze bez problemów, a o radio chodzi mi o któreś bym mogł podłączyc czystnik usb zamiast zmieniarki.
jesteś wstanie mi napisać o co chodzi z tą adaptacją/kodowaniem?
Myślałem by zmienić na któreś z poniższych:
-Audi Concert
-Audi Concert CD
-Audi Chorus
Każde z tych bedzie wspołgrało z BOSE?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Do Concerta II potrzebujesz adaptera pod CAN. Chorusa bym sobie darował.
Concert I lub II wspólpracuje z BOSE, lub nie (zalezy od kodowania): http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/concert.html
Jeśli nie zalezy Ci na CD tylko na mp3 i "podobnych" polecałbym Ci coś takiego:
http://www.a8team.pl/topics27/197.htm#21974
http://www.a8team.pl/topics27/2792.htm
..i zakupić do tego Concerta I z poprawionym układem (nowy proc - nie ma problemów z głośnością (w starych pada potencjometr)).
Przy FLAC jakośc dźwieku wg mojej subiektywnej opinii jest lepsza niż z CD zmieniarki Alpine'a
Concert I lub II wspólpracuje z BOSE, lub nie (zalezy od kodowania): http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/concert.html
Jeśli nie zalezy Ci na CD tylko na mp3 i "podobnych" polecałbym Ci coś takiego:
http://www.a8team.pl/topics27/197.htm#21974
http://www.a8team.pl/topics27/2792.htm
..i zakupić do tego Concerta I z poprawionym układem (nowy proc - nie ma problemów z głośnością (w starych pada potencjometr)).
Przy FLAC jakośc dźwieku wg mojej subiektywnej opinii jest lepsza niż z CD zmieniarki Alpine'a
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
kaset wszystkich sie wlasnie ostatnio pozbyłem i powiem że można za to wyrwać
jeszcze ładny kawałek grosza
pozostaje jeszcze kwestia na ile można wierzyć tym wszystkim sprzedającym concerty
na allegro że procki już wymionione
albo jak po numerze na radiu poznać że ma już nowy typ procka
jeszcze ładny kawałek grosza

pozostaje jeszcze kwestia na ile można wierzyć tym wszystkim sprzedającym concerty
na allegro że procki już wymionione
albo jak po numerze na radiu poznać że ma już nowy typ procka
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Poprawione miały z tyłu radiator + jakiś zółty sticker. Stare, które zmodyfikowano nowym procesorem poznasz tyko po rozbiórce (stary procesor był bodaj Motoroli).
PS - Ktoś z forum sprzedaje za dobre $ uszkodzoną I, można kupić, dołożyć od 100-150zł za wymiane procka (w Warszawie na pewno ktoś to robi, lub wysłać radio) i drugie tyle jestes do przodu.
PS - Ktoś z forum sprzedaje za dobre $ uszkodzoną I, można kupić, dołożyć od 100-150zł za wymiane procka (w Warszawie na pewno ktoś to robi, lub wysłać radio) i drugie tyle jestes do przodu.
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
odgrzebałem stare papiery i w/g schematów wychodzi że żeby do 96/97 delty BOSE wrzucić
concerta I BOSE to być może trzeba dokonać paru zmian w instalacji i pociągnąć nową
wiązkę do zmieniarki/phatboxa
pisze być może bo możę CONCERTOWI I nie bedzie przeszkadzalo ze w miejsce linii K pojawi mu się
+12V, lub nadmiarowa masa
nie rozpatrywałem przy tym telefonu i kierownicy wielofukncyjnej bo tam tez moga byc zmiany
concerta I BOSE to być może trzeba dokonać paru zmian w instalacji i pociągnąć nową
wiązkę do zmieniarki/phatboxa
pisze być może bo możę CONCERTOWI I nie bedzie przeszkadzalo ze w miejsce linii K pojawi mu się
+12V, lub nadmiarowa masa
nie rozpatrywałem przy tym telefonu i kierownicy wielofukncyjnej bo tam tez moga byc zmiany
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Na poczatku mialem u siebie Gamme + stand system audio (10 glosnikow). Potem dorzucilem wzmacniacz BOSE, radio Delte + zmieniarke do niej (Alpine). Parę miesiecy temu zmienilem Delte na Concerta I + Phatboxa. Wszystko gra i bucy, telefon działa. Kiery wielofunkcyjnej nie posiadam :-)
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
najciekawsze jest to że w/g elsy jest to niemożliwe :mrgreen:
zmieniarka do concerta (czyli phatboxa tez jak rozumiem) i do delty ma zupełnie inne
okablowanie
nie musiałeś się podłączać po K do concerta zeby "uruchomić" BOSE?
DELTA w/g schematów miała to kodowane po prostu masą na jeden z pinów
jak tu wierzyć producentowi :roll:
masz może zdjęcia z roboty albo możesz cyknąć/rozpisać wtyczkę przy phatboxie?
na początek wystarczy ile jest tam pinów
dzięki
zmieniarka do concerta (czyli phatboxa tez jak rozumiem) i do delty ma zupełnie inne
okablowanie
nie musiałeś się podłączać po K do concerta zeby "uruchomić" BOSE?
DELTA w/g schematów miała to kodowane po prostu masą na jeden z pinów
jak tu wierzyć producentowi :roll:
masz może zdjęcia z roboty albo możesz cyknąć/rozpisać wtyczkę przy phatboxie?
na początek wystarczy ile jest tam pinów
dzięki
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Po kupnie Concerta I nie musialem specjalnie robic kodowania radia.
Wystarczy zobaczyć na http://studio24.prv.pl/ zmieniacze -> Alpine (pod Delte) i Panasonic (pod Concert).
Przewód radio - zmieniarka pierwszym razem miałem pod nieco inny i musialem go przerabiać pod zestaw pod Delte i Alpine'a. Sprzedałem go razem ze zmieniarką i radiem.
Nowy przewód do Phatboxa natomiast dostalem z nim w zestawie. Jak ktoś już miał zmieniarkę Panasonica fabrycznie nie musi go ciagnac na nowo, moze podpiac pod wiazke w aucie Phatboxa.
Wystarczy zobaczyć na http://studio24.prv.pl/ zmieniacze -> Alpine (pod Delte) i Panasonic (pod Concert).
Przewód radio - zmieniarka pierwszym razem miałem pod nieco inny i musialem go przerabiać pod zestaw pod Delte i Alpine'a. Sprzedałem go razem ze zmieniarką i radiem.
Nowy przewód do Phatboxa natomiast dostalem z nim w zestawie. Jak ktoś już miał zmieniarkę Panasonica fabrycznie nie musi go ciagnac na nowo, moze podpiac pod wiazke w aucie Phatboxa.
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Na długości radio- zmieniarka są 2 przewody. Pierwszy, który leci z radia to fabryczny kabel (jest dodawany również do Phatboxa), który obsługuje zmieniarki Panasonica (na stronie http://studio24.prv.pl/ masz opis wtyczki). Drugi podpinasz pod niego i leci do Phatboxa.
Wtyczka z drugiego kabla, którą wpinasz do Phatboxa:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Gniazdo w Phatboxie na w/w wtyk:
![Obrazek]()
Czyli tak to u mnie wygląda:
![Obrazek]()
1 - antena radio/telefon
2 - głośnik telefonu
3 - wzmacniacz BOSE
4 - głośnik średniotonowy przedni
5 - tweeter przedni
6 - głośnik średniotonowy tylny
7 - tweeter tylny
8 - woofer w półce
9 - Phatbox
Wtyczka z drugiego kabla, którą wpinasz do Phatboxa:
Gniazdo w Phatboxie na w/w wtyk:
Czyli tak to u mnie wygląda:
1 - antena radio/telefon
2 - głośnik telefonu
3 - wzmacniacz BOSE
4 - głośnik średniotonowy przedni
5 - tweeter przedni
6 - głośnik średniotonowy tylny
7 - tweeter tylny
8 - woofer w półce
9 - Phatbox
Black Cars Matters