części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

A8 00 Long by uszek

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

A8 00 Long by uszek

Post autor: uszek » 23 maja 2014, 22:57

Przedstawiam Wam swoją A8.
Mineło dwa lata zanim doprowadziłem ją do stanu normalnego. Kupiłem ją jak się okazało w stanie byle jakim. Wyszło wszystko po jakimś czasie.
Przy zakupie zero błędów na kompie, poprzedni właściciel zrobił rok wcześniej skrzynie, kapitalny remont. Wszystko było z autem ok na pierwszy rzut oka, poza parktornikiem, gośc powiedział, że czujniki są do niczego z tyłu. Na kompie wyszło, że nie ma czujników z przodu.
Po przejechaniu z 40 km na jeździe próbnej zdecydowaliśmy, że auto jest ok poza tym parktornikiem. Deliklatnie puknięte było z prawej strony z przodu, lampy nawet nie były uszkodzone, poza zaczepami(w zimie się okazało, że nie założyli webasta).
Zdecydowałem sie.

Po 2 miesiącach kupiłem przednie czujniki do parktornika, zamontowałem to. Parktornik ożył.
Wymieniłem olej w silniku i skrzyni i cały rozrząd, cały zawias z przodu (2 dolne wahacze były tylko do wymiany). Wszystko było z autem niby ok.
Po wymianie oleju zaczął mi brać olej w strasznych ilościach(ok. 0.5l na 1000km). Zrobiłem awanture, że sprzedali mi castrola podrobionego. Wymieniłem jeszcze raz, ale nie pomogło. Idąc dalej wymieniłem uszczelniacze zaworowe(auto dymiło przy odpalaniu, po przygazówce), wtedy zaczął mi brać 0.5 l na 100km :P
Trzeba było pierscienie wymienic ;(
Auto robiłem z miesiąc zanim to wszystko po pracy ogarnąłem. Po tym silnik zalany valvoline 10w60 i do tej pory na tym jeżdzi. Ani grama nie bierze. Przy okazji wymieniłem nastawniki (niestety chinole) i temat teraz wrócił, czasami słychać któryś z rana przez 2-3 sekundy(mam już na półce OEM na wymiane przy rozrządzie).
Następnie w ciągu tych dwóch lat wymienione:
Podpora wału z wyważeniem
Zawieszenie z tyłu
Tarcze z klockami z przodu od D3 360mm
Założone webasto (było fabrycznie ale po stłuczce nie zrobili tego musiałem sam dorzucić)
Założony zawias z przodu od S8.
Amorki Bilstein B6
Felgi z S8 18" wraz z nowymi oponami.
Opony zimowe 17"
Wyrzucenie katalizatorów i wstawienie rur
Regeneracja tylnych zacisków i nowe linki
Regeneracja odbłyśników i nałożenie nowej warstwy odblaskowej
Wymiana pompy paliwa
Wymiana wentylatora w podszybiu
Kupno osłony pod silnik
Wymiana uszczelniaczy od połosi i w moście (pociły sie)
Wymiana wszystkich żarówek na SMD
Wymiana żarników na nowe osram
HID H7 w długich
Herbert na pokładzie z Sirio MW4000PL
Wymiana lasera w NAVI Plus
Wymiana diód w liczniu na nowe(czesc była juz wypalona i nie swieciła pełną moca)



W gazie
Włożone dwa parowniki KME Silver (był gurtner i średnio dawał rade), wymiana wtryskiwaczy na Hana niebieską(były valteki typ 34), wymiana butli (była za siedzeniami) jest w kole 82 L, wymiana przewodów na FARO 8 mm i dwa elektozawory valtek super.
Wreszcie nie ma błędów od mieszanki


Zostało mi jeszcze do zrobienia skóra w środku. Fotel od kierowcy jest brzydki od drzwi a na fotelu pasażera dziura po papierosie.

Poza tym auto mnie nie zawiodło nigdy, poza jedną sytuacją niedługo po kupnie. Staneło mi 10 km od domu. Okazało się, że pompa była źle złożona i brakło jej paliwa a ja sobie chciałem pośmigać na paliwie. Dopiero 2 latach padła.


Prawdę mówiąc to połowa rzeczy nie była potrzebna do zrobienia tylko moje widzimi się i nuda

Tak to teraz wygląda


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 24 maja 2014, 00:32 przez uszek, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 23 maja 2014, 23:36

drzwi tył lewe do poprawki na zawiasie, sporo wsadziles w nia , btw nastawniki z lancuchami zmieniales? ile daly rade przejechac?
bądź sobą, wariatów też lubią

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 23 maja 2014, 23:46

preston81 pisze:drzwi tył lewe do poprawki na zawiasie
zgadza się, ale wtedy cholernie cięzko si e zamykają. Musze zamek przesunąc:)

Nastawniki wymieniłem bez łańcuchów, teraz wymienie z łancuchami
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... htm#147502

Gość

Post autor: Gość » 23 maja 2014, 23:48

Ładna sztuka i pociesza mnie to że ja mimo że uważałem inaczej już wiem że nie kupiłem parcha-nie ty pierwszy wywaliłeś więcej niż ustawa przewiduje.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 29 lip 2014, 23:09

Apophis pisze:Ładna sztuka i pociesza mnie to że ja mimo że uważałem inaczej już wiem że nie kupiłem parcha-nie ty pierwszy wywaliłeś więcej niż ustawa przewiduje.
Większość rzeczy robiłem bo chciałem, nie dlatego że musiałem. Niestety tak mam, że auto muszę doprowadzić do stanu idealnego. Nawet wkręty potrafie kupować w serwisie żeby były orginalne a nie byle jakie mimo że różni się to koloerem i wkręca się je w niewidocznym miejscu

[ Dodano: 2014-05-26, 17:41 ]
Wczoraj przednia szyba powiedziała PAPA

[ Dodano: 2014-07-06, 11:08 ]
Dołożyłem tempomat, działa, jedynie przy nacisnięciu AUSF wywala błąd 17977 ale to kwestia paru dni:D

[ Dodano: 2014-07-10, 11:08 ]
MAnetka wymieniona tempomat działa bez zarzutu

[ Dodano: 2014-07-29, 23:08 ]
Nowe amorki na przod i tyl, bilstein B6, do tego szykuje się rozrząd i napinacze w głowicach wraz z łancuszkami i wymiana albo wiskozy albo wentylator elektryczny bo nowa roczna wiskoza BEHR działa jakby nie działała, gdy silnik ma 90 to mozna ja obrócić lekko i kreci się swobodnie pare obrotów. Chyba mam dosc szukania dobrego wisko i czas na elektryczny

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 29 lip 2014, 23:44

Na jaką szybę się zdecydowałeś?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 29 lip 2014, 23:47

ile za amorki??
bądź sobą, wariatów też lubią

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 30 lip 2014, 11:09

Na jaką szybę się zdecydowałeś?
Nie miałem wyboru, nordglass tylko, wczesniej byl tez jakis zamiennik
preston81 pisze:ile za amorki??
444 zl / sztuke

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 wrz 2014, 20:01

Autko widziane na żywo, ładne ładne :)

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 24 wrz 2014, 23:15

W weekend zrobione w aucie:
Kmpl rozrząd, z termostatem
Nastawniki z łancuchami, teraz mam 0.0 :)
Olej w skrzyni
amorki z przodu bilstein wraz z sprezynami -30mm
Nowe uszczelnienie na kompresorze.

Zakupiłem dodatkowo grzaną kierowicę oraz maglownicę z servotroniciem, bede na spokojnie to sobie montował :)

No i jeszcze adaptery do hanek zakupiłem, żeby je bezposrednio w kolektor wpiąc

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 24 wrz 2014, 23:48

Witam!
Napisz jesli mozesz bo tak z czystej ciekawosci pytam ile to juz kosztowalo?

Stefan.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 25 wrz 2014, 02:11

Kmpl rozrządu jakies 1400 zł plus olej w skrzyni i filtr ok 350zł do tego łańcuszki 150zł i nastawniki od kolegi z forum 1300zł, do tego jakieś pierdoły z 200 zł.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 wrz 2014, 11:33

Witam!
Bardziej mi chodzilo o te liste:
uszek pisze:Następnie w ciągu tych dwóch lat wymienione:
Podpora wału z wyważeniem
Zawieszenie z tyłu
Tarcze z klockami z przodu od D3 360mm
Założone webasto (było fabrycznie ale po stłuczce nie zrobili tego musiałem sam dorzucić)
Założony zawias z przodu od S8.
Amorki Bilstein B6
Felgi z S8 18" wraz z nowymi oponami.
Opony zimowe 17"
Wyrzucenie katalizatorów i wstawienie rur
Regeneracja tylnych zacisków i nowe linki
Regeneracja odbłyśników i nałożenie nowej warstwy odblaskowej
Wymiana pompy paliwa
Wymiana wentylatora w podszybiu
Kupno osłony pod silnik
Wymiana uszczelniaczy od połosi i w moście (pociły sie)
Wymiana wszystkich żarówek na SMD
Wymiana żarników na nowe osram
HID H7 w długich
Herbert na pokładzie z Sirio MW4000PL
Wymiana lasera w NAVI Plus
Wymiana diód w liczniu na nowe(czesc była juz wypalona i nie swieciła pełną moca)
Stefan

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 25 wrz 2014, 13:50

1. 150zł
2.500zł
3. 420zł
4. 350zł
5. 100zł
6.500zł
7. 2540zł
8. 1400zł
9. 50zł
10. 300zł
11. 240zł
12. 240zł
13. 30zł
14. 80zł
15. 70zł
16. 200zł
17. 140zł
18. 70zł
19 miałem z poprzedniego auta radio
20. 110zł
21. 84zł

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 wrz 2014, 13:57

Witam!

To tak lekko liczac 11 000 zl.Spora suma.

Stefan.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl