[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84
Wojtek, butle mam nastawiona do 7,1 bar, wiec w teorii tyle maks cisnienie na poduszce... Na 6ciu zadek dzwiga mi do wysokosci takiej jak bylo na sprezynie, czyli tam bodajze 68cm od podlogi do nadkola, wiec to bedzie set do jazdy... Tyle ze to jest na tych 3 balwankach, ktore nawet na tym cisnieniu sa rozprostowane na maks 30%... Juz zamowilem podwojne wiec na nich napewno cos sie zmieni
No to wyjechalim czekam jeszcze na nowy presostat bo cisnienie 7 bar jest zbyt slabe zeby jednak podniesc ten przod
Ogolnie przejechalem sie i banan z twarzy mi nie schodzi... Jest lagodniej jak na gwincie zdecydowanie Sorry za jakos zdjec ale robilem je lyzka do0 opon Taki set jest do jazdy:
No a taki typowy nalesnik, moze cos tam wypatrzycie
Ogolnie przejechalem sie i banan z twarzy mi nie schodzi... Jest lagodniej jak na gwincie zdecydowanie Sorry za jakos zdjec ale robilem je lyzka do0 opon Taki set jest do jazdy:
No a taki typowy nalesnik, moze cos tam wypatrzycie
koziolek, No moze by i zszedl jeszcze gora 5mm , juz wywalilem odboje w nadkolach bo wahacze juz na nich lezaly... Teraz to juz mnie trzyma odboj w amorze... Ale nizej to juz naprawde trzeba by isc do piekla Gorne wahacze w tym polozeniu sa na styk z buda... Skrecac to bym sie juz bal ale do przodu jedzie
Ładna fura. Oj siadło siadło.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
robertas pisze:No to wyjechalim
No.... i teraz możesz parkować gdzie popadnie.... blokady na koło nikt ci nie założy... i z odholowaniem też raczej będzie problemrobertas pisze:No a taki typowy nalesnik, moze cos tam wypatrzycie
Coś mi się wydaje, że robisz bliźniaka do tego
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to m.in. właśnie dlatego moje D3 usiadło tak nisko - u mnie też klasycznej blokady byś nie wcisnął a z odholowaniem bez podnoszenia na Lift również nie widzę szans.Apophis pisze:To jest wystarczająca zachęta dla mnie!FOSS pisze:No.... i teraz możesz parkować gdzie popadnie.... blokady na koło nikt ci nie założy... i z odholowaniem też raczej będzie problem
I wprawdzie można podłożyć pod koła rolki albo podjechać z HDS'em i takie auto przenieść na platformę ale.... kto w PL na zwykłej pomocy drogowej ma rolki albo HDS'a?...
Kilka razy miałem tą nieprzyjemność wzywać Assistance i za każdym razem operatorowi tłumaczyłem jak krowie na miedzy, że "auto ma fabrycznie zawieszenie sportowe które zostało dodatkowo zmodyfikowane" i że "leży na glebie" i że ma "przysłać taki holownik który bierze na siebie bez problemu jakieś Ferrari albo Lambo".... noi za każdym razem przyjeżdżał jakiś zwykły holownik i za każdym razem był problem.
Do tego dochodzi jeszcze automat + quattro + ręczny elektryczny i umarł w butach - z odholowaniem "z miasta" prawie na pewno będą mieli problem bo prawie na pewno przyjadą nie przygotowani
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-