Deck pisze:Jak będę kiedyś może przerabiać silnik na 360 KM z S8 (kolektory, wałki, osprzęt?) to zrobię zgodnie z technologią Swoją drogą, dużo z tym roboty?
chcesz przebudować przedlifta na polifta??
Kup se silnik ze skrzynia wiązkami i zarezerwuj duzo czasu
Generalnie na razie jest to w sferze luźnej koncepcji, nie po to wymieniałem rozrząd i teraz inwestuje w auto, żeby z niego wyjmować silnik i go unieruchamiać na niewiadomo ile Bardziej myślałem żeby ew kupić słupek z S8 z manualem, wymienić panewki, wyosiować blok, spolerować wał, wyczyścić tłoki i korby, założyć nowe pierścienie i odprężyć go pod jakieś soft bi-turbo.. ale to wiadomo, może na przyszły sezon Zbudować nowy silnik, przygotować pod to wiązki już + sterowanie na jakiejś śwince i dopiero wtedy wyjąć i włożyć 1 : 1 jak się stary silnik rozpier.. czy coś Wrzucam właśnie ogłoszenie do giełdy, bo potrzebuję pozbierać trochę gratów do pakietu rozruchowego.. dzisiaj wypastowałem bestię, zaczyna wyglądać coraz lepiej.. fotek niestety zapomniałem zrobić, ale jutro w blasku słońca może się uda
Spokojnie, spokojnie... na razie to hamulce, zawieszenie, blacharka, lakier, wnętrze.. a dopiero potem zwiększanie mocy.. napędzić się to jedno, gorzej zatrzymać i skręcać
Deck pisze: Jak będę kiedyś może przerabiać silnik na 360 KM z S8 (kolektory, wałki, osprzęt?) to zrobię zgodnie z technologią Swoją drogą, dużo z tym roboty?
Dej se siana.. Już było 2 co przekładami wałki i głowice.. Wynikiem był i tak powrót do serii. Chcesz dobrze to turbina albo swap całości.
Jestem przygotowany na wydatki, planuje inwestować w swoje A8 około 3-4 tysięcy miesięcznie żeby do przyszłego sezonu mieć już lale.. jestem świadomy kosztów eksploatacji i budowy uturbionych silników, oraz ich potencjalnych awarii.. ale no risk, no fun Od paru lat bawię sie turbo Saabami, które też do tanich niestety nie nalezą
Wiec życzę powodzenia trzymam kciuki, bo auto ma naprawdę fajną bryłę
chciałem ci uświadomić swoje spostrzeżenia, ja osobiście drugi raz bym tego nie robił tylko zmienił bym samochód.
Za te pieniądze co wrzuciłem w moje auto było by w czym przebierać
Możliwe, ja skorzystałem z okazji kupna mega taniej budy z fajnym motorem - w przeciwnym razie, nigdy bym na ten pomysł nie wpadł.. A8, a zwłaszcza S8 do tanich samochodów zarówno w zakupie jak i późniejszej eksploatacji nie należą.. jak mówiłem wcześniej - tutaj mam o tyle fajnie, że auto kupiłem od znajomego Szweda za 5000 SEK (2500 PLN) z 50 litrami benzyny w baku, na których dotarłem do Szczecina.. więc wkładająć w niego nawet te 12 tysięcy (rozrząd, zawieszenie, hamulce, filtry, oleje, klimatyzacja, opony, blacharka, wnętrze) - mam de facto samochód w cenie najtańszych "okazji" z otomoto/olx w którym faktycznie jest wszystko, co potencjalnie by się mogło popsuć ogarnięte Jak już wszystko będzie działać jak należy, o czym w miarę postępów postaram się sukcesywnie pisać - zacznie się zabawa z tuningiem. Na pierwszy ogień pójdzie pełny pakiet stylistyczny S8, a w tak zwanym międzyczasie zacznę się w takim razie rozglądać za słupkiem z S8.. pod przyszłe biturbo. Skrzynie biegów są pancerne, więc z przełożeniem napędów nie powinno być problemów.. a o projektach turbo z tymi silnikami niedługo poszukam jakiejś fachowej literatury.. najwyżej wjadą jakieś Woessnerki i odprężająca kanapka pod głowicę, bo jednak bez quattro to nie ma zabawy
[ Dodano: 2016-04-11, 11:22 ]
Ok, z większych sukcesów.. udało mi się znaleźć błotnik w kolor w ideale + lewy kierunek za 300 PLN z wysyłką, więc grzechem było nie wziąć.. no i radyjko Concerta podobno ulepszone, gość mówił że jakaś japońska wersja najlepsza, z A3 czy tam coś.. że pasuje idealnie, tylko trzeba jakiś plastik podmienić bo jest minimalnie węższy. Zaufałem, zobaczymy. Jutro ma wszystko dojść to dam znać. U mnie się wysypał potencjometr, plus przy okazji nagłego huknięcia - membrana w prawym przednim głośniku basowym.. ale to już jak będę przekładał drzwi i boczek
Jakie pancerne skrzynie?? jakiekolwiek mody zwiekszające znacznie moc to ta skrzynia odrazu wypada! 5hp w seri to plastelina a nie żadne pancerne
Chcesz sie bawić w moc to sobie kup BCY,wyremontuj na cacy i bedzie killer. Ten jedyny ze starszych 4,2 mozna zestroic z jego seryjnym automatem który ma np Przemek u siebie.
Jak bedziesz robił jakaś składanke z puzzle to...sam wiesz jak wytrzymałe jest puzzle to raz a dwa zeby to hasało to tylko pozostanie ci sensownie manualna skrzynka.
Takie moje zdanie bo zagłebiałem się w temat.
I dalej twierdze że jedynie turbo z sensem to BCY z RS6 C5 Inne to juz TFSI 3.0,4.0,5.0
Deck pisze:Skrzynie biegów są pancerne, więc z przełożeniem napędów nie powinno być problemów..
Ktoś napisał, że generalnie te skrzynie dzielą się na takie przed i po naprawie i myślę, że coś w tym jest, a nawet takie w jeden wieczór można skończyć !
Przecież pisałem o manualnej skrzyni biegów, automaty wszystkie są z plasteliny Tymczasem wziąłem się za inspekcje przedniego zawieszenia, jest grubiutko. Do końca tygodnia wjeżdża nowe, od razu z przegubami napędowymi przednimi, bo je słychać już dosyć mocno. No i doszło to radyjko.. trzeba będzie stestować
Dzisiaj będzie błotnik, niestety wciąż szukam zderzaka w kolor
Nie no, kaset nie potrzebuje, ale w moim radyjku zepsuł się potencjometr.. to jest już nowe. Błotnik doszedł, niestety bez rewelacji. Co prawda w kolor i bez większych rys, ale nad kierunkiem jest parę magazynowych rysek których pewnie spora część nie zejdzie.. tak czy inaczej, wymieniony komplet wahaczy przód wszystkich, do tego przeguby napędowe..
i w tzw. międzyczasie.. szybka naprawa blacharska mojej drugiej 80 B4 Avanta i odpalanie A8 z kabli..