To jak ty cofasz?drago_o pisze:Nie pamiętam kiedy ostatnio patrzałem, przez tylną szybę... to tak apropo
I jeździsz chyba bardzo przepisowo
Ja mam tą roletę ale nie pamiętam kiedy była rozłożona
Tylną szybę mam oklejoną ciemną folią i roleta nie potrzebna a poza tym przy cofaniu często zerkam za siebie bo kiedyś wyjechał mi typ na parkingu pod sam zderzak i zanim partronik zadziałał to już go lekko puknąłem
Noi w trakcie zwykłej jazdy często zerkam za siebie czy przypadkiem nie czai się za mną jakiś radiowóz bo jak zauważyłem to moje auto działa na niebieskich jak neodymowy magnes - normalnie żyć nie dadzą spokojnie chociaż do pirata drogowego to mi baaaardzo daleko
drago_o pisze:Profile można przełączyć z poziomu MMI w każdej chwili i wybrać dowolny. Jest ich właściwie 5. Bo masz profil standard dla każdego niezapisanego
Tak jak piszesz.drago_o pisze:Przydatne bo na postoju możesz robić co chcesz z ustawieniami a po odpaleni, co jest równoznaczne z rozpoznaniem kierowcy, wszystko wraca do normy.dracus6662 pisze:zasada dzialania czytnika ma sens w momencie dopisania 2 lub 3 profili
Ja często latam w trasy, często do DE po nocy śmigam i nie raz zdarzyło mi się w chwili słabości zjechać na parking na krótką drzemkę.... i wtedy rozkładam fotel, chowam wyświetlacz MMI, zmieniam albo zciszam muzykę itd. itp...... a potem wystarczy nacisnąć przycisk i wszystko wraca do poprzednich ustawień.
Poza tym przy serwisie auta jest duża wygoda - każde odpięcie akumulatora kasuje ustawienia i weź się potem baw ze wszystkimi pierdołami.... klima, centralny zamek, szyby, rolety, fotel, lusterka, język MMI i wszystko co opisałem wcześniej....
a rozpinałem swoje aku wielokrotnie...
i znowuż jedno naciśnięcie przycisku i wszystko powraca do życia tak jak było.
Dla mnie super
Dokładnie - wystarczy zapamiętać właściwe dla siebie ustawienia i będzie gites majonezdrago_o pisze:Rolety automatyczne się konfiguruje w MMI i jeśli nie są Ci potrzebne to wyłączasz. Nic nie wyjdzie...