części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

A8 D3 4.2 TDI CZAPI

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 lis 2014, 16:01

krzychu22.p1i pisze:Apophis, przecież momentem jeździsz a im go więcej to mniej musisz cisnąć aby jechał jak szalony z dowolnego biegu :P Wpływa on też na elastyczność..
Ta elastyczność diesla to rzecz dyskusyjna....
ja w D3 4.2V8 benzyna na 4-tym biegu mogę jechać od 40 do 240km/h....
D3 4.2TDI tak raczej nie pojedzie więc gdzie ta elastyczność?

Moment a i owszem, gniecie benzynę bez dwóch zdań, ale wolnossącą benzynę, benzynowe bi-turbo o tej samej pojemności objeżdża diesla bez problemu ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 20 lis 2014, 17:52

Nu i własnie foss podał istotną róznicę :)
Momentem jeźdzę ale 400NM jeszcze nie brakło to gdzie z 800?? Nie mam przekonania do diesli tych nowoczesnych.

2.0 TDI CR tez mam w cholere momentu to przy manualu można sobie pocisnąc ale bezduszne to strasznie...

Czapi_20
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 22 wrz 2010, 14:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Czapi_20 » 21 lis 2014, 12:52

A ja generalnie nie umiem dzisiaj jeździć benzyna , wiadomo kwestia przyzwyczajenia , ale dzisiaj nawet dźwięk w środku auta mi bardziej pasuje jak w Pb. Nie drze tak zwanego ryjka na wysokich obrotach tylko mruczy :D odnośnie do kopyta to szczerze powiem ze mnie ostatnio zszokował Pan w A7 3.0 Bi TDI, musze przyznać ze miałem małe problemy żeby gościa dojść ;) ale z drugiej strony co się dziwić A8L to landara wielka a A7 lżejsze i jeszcze ta 8 biegowa skrzynia <kocham> ...

Motostacja

Post autor: Motostacja » 25 lis 2014, 15:32

Fajne auto gratulacje ;)

a co do dyskusji PB ON to zależy co komu bardziej pasuje , ja diesla nie kupie bo dużo śmigam po mieście , a turbawki trzeba chłodzić to nie dla mnie :) , klekot dłużej sie grzeje , w d3 diesel jest mniej ekonomiczny niz PB + podtlenek LPG :P

d3 z 4.2PB w trasie spisuje sie rewelacyjnie przy wyprzedaniu z 80-90km/h nie wiem kiedy jest juz 140-160 i trzeba heblowac

Ciekaw jestem ścięcia 4.2 PB vs 4.0 ON mam zamiar niebawem taki test zrobić

rolka i z zatrzymanego , na papierze ON powinien ze startu dostać po dupie , z rolki np z 60km/h będzie pewnie równo

powyżej 140km/h czy to ON czy PB 4.2 zapewne różnicy nie będzie wcale

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 25 lis 2014, 20:18

raftor pisze:

powyżej 140km/h czy to ON czy PB 4.2 zapewne różnicy nie będzie wcale
Zgadzam się. Osobiście robiłem test i to 4.2MPI vs 4.2TDI od 140km/h do 240km/h. Delikatna różnica na początku na korzyść diesla mniej więcej na długość auta, a później już łep w łep... więc z 4.0TDI było by po równo... Natomiast od 0 do 140km/h diesel gromi :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Motostacja

Post autor: Motostacja » 25 lis 2014, 21:19

0-100 4.0 on vs 4.2 mpi to diesel powinien dostac bynajmniej na papierze

Jestem mega ciekaw jak to bedzie wygladalo <amasz>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 lis 2014, 12:11

raftor pisze:0-100 4.0 on vs 4.2 mpi to diesel powinien dostac bynajmniej na papierze
Szczerze wątpię.
Stawałem na kresce z czipniętym A6C6 3.0TDI i ze startu zatrzymanego na biegach 1-2 dostawałem baty i dopiero 3-ci bieg zmieniał diametralnie układ sił i kończąc 3-kę właśnie go wyprzedzałem. 4-ty bieg to już była mocna przewaga po stronie 4.2V8 a A6-tka systematycznie oddalała się lusterku wstecznym ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 01 gru 2014, 20:46

Piękna furka - gratuluje,moment kosmiczny,ale dzwięk? - stawiam na benyznkę i to bez dyskusji :)

opicasso
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 13 gru 2012, 22:27
Lokalizacja: ONY

Post autor: opicasso » 02 gru 2014, 20:46

mialem 4.2 mpi teraz mam 4.2 tdi i roznica jest odczuwalna 4.2 tdi duzo szybszy, jezdzilem rowniez 4.0 tdi i wydaje mi sie ze rowniez powinien wygrac z 4.2 mpi

Motostacja

Post autor: Motostacja » 10 gru 2014, 22:06

opicasso pisze:jezdzilem rowniez 4.0 tdi i wydaje mi sie ze rowniez powinien wygrac z 4.2 mpi
tu sie mylisz sprawdzone rolka i start

opicasso
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 13 gru 2012, 22:27
Lokalizacja: ONY

Post autor: opicasso » 11 gru 2014, 14:55

być może jednak benzyna ktora jezdzilem byla z instalacja gazowa a diesel z wycietymi katalizatorami, wiec byc moze to tez sprawiało róznice.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 11 gru 2014, 16:50

Wczoraj trochę protestowaliśmy , z rolki 50-60km/h do 140km/h 4.0 siedziało na zderzaku czyli długość auta z tyłu , ze startu zostało 2 auta z tyłu

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 19 gru 2014, 11:43

Słabe porównanie 4,2mpi i 4,2 tdi wolnossący silnik i doładowany diesel jak porównywać to żeby dwa silniki były doładowane <nienie>

Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 20 gru 2014, 13:37

raftor pisze:Wczoraj trochę protestowaliśmy , z rolki 50-60km/h do 140km/h 4.0 siedziało na zderzaku czyli długość auta z tyłu , ze startu zostało 2 auta z tyłu
Jakieś video ?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 21 gru 2014, 07:30

Eleganckie autko :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl