Time Bandit by FOSS :D
Time Bandit by FOSS :D
Koledzy i Koleżanki (chociaż tych mamy tu naprawdę mało)... jak już część z Was już wie, ostatniego dnia ubiegłego roku rozbiłem doszczętnie swoją kochankę czyli moje piękne S8 D2 :-?
ponieważ straty nie mogłem przeboleć a auto nie nadaje się do naprawy więc zacząłem intensywne poszukiwania jej następczyni...
niestety...
wprawdzie ja zadowolił bym się nabyciem ponownie S8 D2 z ostatniego rocznika (czyli taką jak miałem wcześniej) ale oferta w polskich ogłoszeniach jest tak bogata, że po wnikliwej analizie treści i zdjęć połowa odpadła już w przedbiegach (i mówię tu tylko o tych już wstępnie wyselekcjonowanych) a reszta odpadła po oględzinach na żywo...
w PL takie "bezwypadkowe i idealne perełki" stoją, że nawet 30kpln bym za nie nie dał :-?
W taki też oto sposób rozszerzyłem zakres poszukiwań na rynek zachodni bo tam można się spodziewać jednak lepszego podejścia do tematu i lepszego stanu oferowanych pojazdów (kilka aut już sobie z Raichu sprowadziłem także panika na taki scenariusz wcale mnie nie ogarnęła)...
i tutaj znów niestety...
za egzemplarz który mógłyby godnie zastąpić moją utraconą "laleczkę" Niemcy liczą sobie takie €urasy, że model S8 D2 odpuściłem sobie definitywnie i dokładając już niewiele więcej przerzuciłem się na A8 D3...
i tak po wcale niebyt długich poszukiwaniach w moje ręce wpadła Ona:
A8 D3 4.2V8 MPI
Tu muszę przyznać, że oprócz "nosa" i branżowego doświadczenia skumulowało mi się jeszcze także trochę szczęścia bo egzemplarz który trafiłem nie tylko w pełni odpowiada moim oczekiwaniom pod kątem kolorystyki czy wyposażenia ale także i stanu technicznego... po prostu "igiełka" i w mojej ocenie nie wymagająca żadnego wkładu finansowego (oprócz oczywiście moich przyszłych modyfikacyjnych fantazji) :lol:
Auto kupiłem z oryginalnym przebiegiem 189kkm i książką serwisową którą oczywiście już sprawdziłem w zaprzyjaźnionym ASO... auto regularnie serwisowane, a przy 181kkm zrobiony duży przegląd z rozrządem włącznie więc tylko wsiadać i jeździć :lol:
Poniżej krótki opis mojej nowej kochanki:
- czarna perła z czarnym środkiem, wewnętrznym pakietem aluminium i listwami ozdobnymi z ciemnego drewna
- konsola środkowa obszyta skórą tak samo jak rączki do zamykania drzwi czyli pakiet skórzany I (jak mi to podpowiedział kolega and808)
- fotele przednie komfortowe (czyli te z "łamanymi" oparciami) z pełną elektryką, z pamięcią ustawień dla kierowcy i pasażera
- klimatronik 4-strefowy
- solar-dach + webasto
- grzane fotele x4
- 4-ramienna, podgrzewana, wielofunkcyjna kierownica z manetkami do zmiany biegów, regulowana oczywiście w pełni elektrycznie
- roleta na szybie tylnej elektryczna + manualne na szybach tylnych bocznych
- szyby tylne dodatkowo przyciemnione
- czytnik lini papilarnych czyli personalizacja ustawień wszystkiego pod konkretnego kierowcę
- Advanced Key czyli bezkluczykowy dostęp do auta
- tempomat (ten standardowy)
- zawieszenie pneumatyczne sportowe
- zmieniarka płyt CD + nagłośnienie BOSE
- TV które coś słabo odbiera ale jeszcze nie bawiłem się tam żadnymi ustawieniami
- Navi ale oczywiście na Europę Zachodnią bez Polski
- telefon samochodowy w podłokietniku + dodatkowo interfejs do połączenia z prywatnym telefonem komórkowym poprzez bluetooth
- w pełni elektryczna klapa bagażnika
- worek na narty
- hak holowniczy demontowalny
Jak już pewnie mnie od tej strony poznaliście auto prawdopodobnie nie pozostanie zbyt długo w dokładnie takiej specyfikacji i już wstępnie mam zarysowany plan ewentualnych modyfikacji (co nie znaczy że wszystko to co sobie teraz wymyśliłem zostanie zrealizowane)...
a poniżej kilka z tym moich niecnych fantazyjnych pomysłów:
- single frame od Hofele ze światłami dziennymi LED (chociaż nie jestem do końca przekonany co do jakości ich wyrobów noi oczywiście co do ceny bo to co sobie życzy polski Chromemaster to moim zdaniem lekka przesada)
- jeżeli nie kompletne Hofele to może oryginalne światła dzienne LED w reflektory przednie które wychodziły w W12 ale dostanie wkładów graniczy chyba z cudem a całe kompletne lampy to już wydatek rzędu 5kpln nie wspominając o odpowiednim sterowniku i kodowaniu (więc może to nigdy nie dojdzie do skutku)
- dedykowany sportowy układ wydechowy z dwiema podwójnymi końcówkami jak w S8 - dla wyjaśnienia dodam od razu, że nie kładę tutaj nacisku na upodabnianie jej na siłę do S8 tylko przede wszystkim na dźwięk silnika V8 który przy odpowiednim wydechu może zastąpić cały system BOSE :lol:
- lekka "gleba" ale to chyba najłatwiejszy zabieg ze wszystkich - można to zrobić programowo albo za pomocą dedykowanych regulowanych łączników w zawieszeniu
- noi jak mniemam nie obejdzie się także bez modyfikacji ECU silnika i skrzyni co by swoimi parametrami wyprzedzała trochę jednostki fabryczne :mrgreen: (o ile hamownia tym razem podoła pomiarom bo to co zmierzono na moim dłubniętym S8 to była zwykła kpina)
- noi na lato w nadkolach zagoszczą oczywiście moje ładne oryginalne 20-stki rodem z S8 D3 (tu miałem fantazję na nowe kółka firmy Kahn w rozmiarze 21" ale cena nie jest nijak promocyjna więc idąc za głosem rozumu pozostanę przy swoich kompletach)
Jak się ogarnę (wyrwę ze szpitala w którym teraz dogorywam) to cyknę oczywiście także kilka zdjęć co by nie być gołosłownym :-P
Z lekka się ogarnąłem i udało mi się cyknąć wreszcie kilka fotek...
niestety pogoda nie dopisywała ale i tak jest dobrze ;-)
ponieważ straty nie mogłem przeboleć a auto nie nadaje się do naprawy więc zacząłem intensywne poszukiwania jej następczyni...
niestety...
wprawdzie ja zadowolił bym się nabyciem ponownie S8 D2 z ostatniego rocznika (czyli taką jak miałem wcześniej) ale oferta w polskich ogłoszeniach jest tak bogata, że po wnikliwej analizie treści i zdjęć połowa odpadła już w przedbiegach (i mówię tu tylko o tych już wstępnie wyselekcjonowanych) a reszta odpadła po oględzinach na żywo...
w PL takie "bezwypadkowe i idealne perełki" stoją, że nawet 30kpln bym za nie nie dał :-?
W taki też oto sposób rozszerzyłem zakres poszukiwań na rynek zachodni bo tam można się spodziewać jednak lepszego podejścia do tematu i lepszego stanu oferowanych pojazdów (kilka aut już sobie z Raichu sprowadziłem także panika na taki scenariusz wcale mnie nie ogarnęła)...
i tutaj znów niestety...
za egzemplarz który mógłyby godnie zastąpić moją utraconą "laleczkę" Niemcy liczą sobie takie €urasy, że model S8 D2 odpuściłem sobie definitywnie i dokładając już niewiele więcej przerzuciłem się na A8 D3...
i tak po wcale niebyt długich poszukiwaniach w moje ręce wpadła Ona:
A8 D3 4.2V8 MPI
Tu muszę przyznać, że oprócz "nosa" i branżowego doświadczenia skumulowało mi się jeszcze także trochę szczęścia bo egzemplarz który trafiłem nie tylko w pełni odpowiada moim oczekiwaniom pod kątem kolorystyki czy wyposażenia ale także i stanu technicznego... po prostu "igiełka" i w mojej ocenie nie wymagająca żadnego wkładu finansowego (oprócz oczywiście moich przyszłych modyfikacyjnych fantazji) :lol:
Auto kupiłem z oryginalnym przebiegiem 189kkm i książką serwisową którą oczywiście już sprawdziłem w zaprzyjaźnionym ASO... auto regularnie serwisowane, a przy 181kkm zrobiony duży przegląd z rozrządem włącznie więc tylko wsiadać i jeździć :lol:
Poniżej krótki opis mojej nowej kochanki:
- czarna perła z czarnym środkiem, wewnętrznym pakietem aluminium i listwami ozdobnymi z ciemnego drewna
- konsola środkowa obszyta skórą tak samo jak rączki do zamykania drzwi czyli pakiet skórzany I (jak mi to podpowiedział kolega and808)
- fotele przednie komfortowe (czyli te z "łamanymi" oparciami) z pełną elektryką, z pamięcią ustawień dla kierowcy i pasażera
- klimatronik 4-strefowy
- solar-dach + webasto
- grzane fotele x4
- 4-ramienna, podgrzewana, wielofunkcyjna kierownica z manetkami do zmiany biegów, regulowana oczywiście w pełni elektrycznie
- roleta na szybie tylnej elektryczna + manualne na szybach tylnych bocznych
- szyby tylne dodatkowo przyciemnione
- czytnik lini papilarnych czyli personalizacja ustawień wszystkiego pod konkretnego kierowcę
- Advanced Key czyli bezkluczykowy dostęp do auta
- tempomat (ten standardowy)
- zawieszenie pneumatyczne sportowe
- zmieniarka płyt CD + nagłośnienie BOSE
- TV które coś słabo odbiera ale jeszcze nie bawiłem się tam żadnymi ustawieniami
- Navi ale oczywiście na Europę Zachodnią bez Polski
- telefon samochodowy w podłokietniku + dodatkowo interfejs do połączenia z prywatnym telefonem komórkowym poprzez bluetooth
- w pełni elektryczna klapa bagażnika
- worek na narty
- hak holowniczy demontowalny
Jak już pewnie mnie od tej strony poznaliście auto prawdopodobnie nie pozostanie zbyt długo w dokładnie takiej specyfikacji i już wstępnie mam zarysowany plan ewentualnych modyfikacji (co nie znaczy że wszystko to co sobie teraz wymyśliłem zostanie zrealizowane)...
a poniżej kilka z tym moich niecnych fantazyjnych pomysłów:
- single frame od Hofele ze światłami dziennymi LED (chociaż nie jestem do końca przekonany co do jakości ich wyrobów noi oczywiście co do ceny bo to co sobie życzy polski Chromemaster to moim zdaniem lekka przesada)
- jeżeli nie kompletne Hofele to może oryginalne światła dzienne LED w reflektory przednie które wychodziły w W12 ale dostanie wkładów graniczy chyba z cudem a całe kompletne lampy to już wydatek rzędu 5kpln nie wspominając o odpowiednim sterowniku i kodowaniu (więc może to nigdy nie dojdzie do skutku)
- dedykowany sportowy układ wydechowy z dwiema podwójnymi końcówkami jak w S8 - dla wyjaśnienia dodam od razu, że nie kładę tutaj nacisku na upodabnianie jej na siłę do S8 tylko przede wszystkim na dźwięk silnika V8 który przy odpowiednim wydechu może zastąpić cały system BOSE :lol:
- lekka "gleba" ale to chyba najłatwiejszy zabieg ze wszystkich - można to zrobić programowo albo za pomocą dedykowanych regulowanych łączników w zawieszeniu
- noi jak mniemam nie obejdzie się także bez modyfikacji ECU silnika i skrzyni co by swoimi parametrami wyprzedzała trochę jednostki fabryczne :mrgreen: (o ile hamownia tym razem podoła pomiarom bo to co zmierzono na moim dłubniętym S8 to była zwykła kpina)
- noi na lato w nadkolach zagoszczą oczywiście moje ładne oryginalne 20-stki rodem z S8 D3 (tu miałem fantazję na nowe kółka firmy Kahn w rozmiarze 21" ale cena nie jest nijak promocyjna więc idąc za głosem rozumu pozostanę przy swoich kompletach)
Jak się ogarnę (wyrwę ze szpitala w którym teraz dogorywam) to cyknę oczywiście także kilka zdjęć co by nie być gołosłownym :-P
Z lekka się ogarnąłem i udało mi się cyknąć wreszcie kilka fotek...
niestety pogoda nie dopisywała ale i tak jest dobrze ;-)
Ostatnio zmieniony 05 sie 2015, 10:32 przez FOSS, łącznie zmieniany 6 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 92
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 00:05
- Lokalizacja: Katowice
fotele komfortowe to takie gdzie mozna "łamać" oparcie, co wiecej nie ma tak wyeksponowanych/wyprofilowanych boczków zarowno na oparciu, jak i na siedzisku.FOSS pisze:... fotele sportowe/komfortowe z pełną elektryką (już sam nie wiem które są sportowe a które komfortowe) ...
czesto (ale nie zawsze) fotele sportowe sa pokryte alcantara - chodzi o dodatkowe trzymanie (a w zasadzie wieksza sile tarcia). i odwrotnie: fotele komfortowe nigdy (chyba ze ktos zazyczyl audi exclusive) nie wystepuja jako alcantara.
od razu powiem, ze fotele sportowe sa niewygodne. sa po prostu zbyt waskie (co innego w q7, gdzie fotele sa sportowe sa wrecz idealna). a wiec jak kupowac, to tylko z fotelami komfortowymi. fotele sportowe nigdy nie wystepuja z funkcja masazu, ani funkcja klimatyzowania foteli.
jest jeszcze jeden rodzaj fotela w A8, ale chyba w pozniejszych modelach juz nie wystepowal albo nikt nie zamawial. nazwe te fotele: "fotele standardowe". widzialem kilka zdjec takich tutaj na forum. sa na tych fotelach (siedziskach) takie wzdluzne pasy.
oj uwazaj. lista jest dluga...FOSS pisze: tak na pierwszy rzut oka to brakuje mi tylko aktywnego tempomatu (mam ten standardowy) i pełnej elektryki na tylnych fotelach (są tylko grzane) i jak na razie innych "braków" nie stwierdziłem...
Noi wszystko jasne - więc ja mam komfortowe, te z "łamanym" oparciem...and808 pisze:fotele komfortowe to takie gdzie mozna "łamać" oparcie...FOSS pisze:... fotele sportowe/komfortowe z pełną elektryką (już sam nie wiem które są sportowe a które komfortowe) ...
są bardzo wygodne ale patent tego "łamania" to chyba żywcem ściągnięty z BMW 7-er E65/66 gdzie fotele moim zdaniem są klasą samą w sobie.
hehehe... no ja wiem więc na razie bazuję tylko na swojej niepełnej wiedzy ;-)and808 pisze:oj uwazaj. lista jest dluga...FOSS pisze:tak na pierwszy rzut oka to brakuje mi tylko aktywnego tempomatu (mam ten standardowy) i pełnej elektryki na tylnych fotelach (są tylko grzane) i jak na razie innych "braków" nie stwierdziłem...
Z dodatków mam jeszcze:
- w pełni elektryczną klapę bagażnika
- worek na narty (to chyba oczywista oczywistość ale nie wiem czy to był standard czy dodatek)
- podgrzewaną wielofunkcyjną kierownicę z manetkami do zmiany biegów
- konsolę środkową obszytą skórą tak samo jak rączki do zamykania drzwi (to zdaje się coś z pakietu Exclusive)
- zawieszenie pneumatyczne sportowe
- hak holowniczy demontowalny
- rolety na szybach tylnych + szyby tylne dodatkowo przyciemnione
- Navi ale oczywiście Europę Zachodnią bez Polski
- TV które coś słabo odbiera ale jeszcze nie bawiłem się tam żadnymi ustawieniami
- zmieniarkę płyt CD i nagłośnienie BOSE
Z braków jakie jeszcze przyszły mi do głowy (tego nie mam):
- elektryczne wspomaganie (dociąganie) drzwi bocznych
- oświetlenie Ambiente (jeżeli tak to się nazywało a chodzi mi o podświetlenie zewnętrze pod klamkami i lusterkami a także podatkowe podświetlenie w drzwiach bocznych chociaż co do konkretnej kompletacji takiego pakietu nie mam jeszcze pełnej wiedzy)
- system kontroli martwego pola po bokach pojazdu
- trybu świateł do jazdy dziennej (brak takiej pozycji na włączniku świateł ale nie wiem czy w moim roczniku to wogóle występowało)
(ten kawałek dyskusji wytnę później i przeniosę do tematu poświęconego konkretnie mojemu zakupowi - jak tylko go ogarnę bo na razie brak mi konkretnych materiałów)
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 11:03 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Damian dobrze widzę , kupiłeś D3 ???
Kiedy fotki będą twojej nowej Niuni :?: :?:
Kiedy fotki będą twojej nowej Niuni :?: :?:
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2011, 19:54 przez mdamian, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
bardzo fajnie wyposazony samochod. ale tak przy okazji, to co dla nas jest pelnym wyposazeniem, dla osob mieszkajacych w zachodniej Europie, jest juz zupelnie oczywiste i nazwijmy to "standardowe".FOSS pisze:
Z dodatków mam jeszcze:
- worek na narty (to chyba oczywista oczywistość ale nie wiem czy to był standard czy dodatek)
- podgrzewaną wielofunkcyjną kierownicę z manetkami do zmiany biegów
- konsolę środkową obszytą skórą tak samo jak rączki do zamykania drzwi (to zdaje się coś z pakietu Exclusive)
- zawieszenie pneumatyczne sportowe
- hak holowniczy demontowalny
- rolety na szybach tylnych + szyby tylne dodatkowo przyciemnione
- Navi ale oczywiście Europę Zachodnią bez Polski
- TV które coś słabo odbiera ale jeszcze nie bawiłem się tam żadnymi ustawieniami
- zmieniarkę płyt CD i nagłośnienie BOSE
Z braków jakie jeszcze przyszły mi do głowy (tego nie mam):
- elektryczne wspomaganie (dociąganie) drzwi bocznych
- oświetlenie Ambiente (jeżeli tak to się nazywało a chodzi mi o podświetlenie zewnętrze pod klamkami i lusterkami a także podatkowe podświetlenie w drzwiach bocznych chociaż co do konkretnej kompletacji takiego pakietu nie mam jeszcze pełnej wiedzy)
- system kontroli martwego pola po bokach pojazdu
- trybu świateł do jazdy dziennej (brak takiej pozycji na włączniku świateł ale nie wiem czy w moim roczniku to wogóle występowało)
- worek na narty nie jest standardowy.
- obszycie tunela srodkowego nie jest standardowe - jednak nie jest to opcja z palety audi exclusive. nazywa sie to po polsku pakiet skorzany I (7HC)
- pakiet oswietlenia jest zewnetrzny i wewnetrzny. szkoda, bowiem ten wewnetrzny jest bardzo ladny i elegancki. dosc powiedziec ze w d4 jest juz mozliwosc 22 regulacji oswietlenia wewnetrznego - a wiec system na tyle dobry (cieszacy sie wzieciem klientow), ze audi kontynuuje rozwoj.
- TV - trzeba zmienic "mode" na "inny" PAL. jesli masz dodatkowo TV cyfrowa to i tak nie bedzie dzialac. u nas mpeg-4, audi ma mpeg-2. wyjatek samochody na rynek japonski.
- moze masz DRL ? ta pozycja jest w mmi, a przy przelaczniku swiatel nazywa sie "AUTO"
jak Ci sie juz znudzi Twoje obecne wyposazenie mozesz dodac:
- pakiet skorzany II
- boczne rolety elektryczne
- aps (ale chyba masz)
- navi na Polske. tutaj koledzy-piraci z tego forum posluza pomoca, a nawet jeden moderator jest piratem.
- z tego co piszesz masz kierownice 4-ramienna. 3-ramienna jest wygodniejsza (ale nie wystepuje opcja podgrzewania). jezdze samochodami z taka i taka kierownica i ta 3-ramienna jest jakas pewniejsza w uchwycie.
- interfejs do ipod (ale uwaga muszisz podniesc wersje MMI, co moze okazac sie problemem)
- telefon rSAP
- i wiele innych
jesli chodzi o "rozbudowe technologiczna" samochodu (np. audi side assist) musisz byc ostrozny, bowiem wiekszosc tych nowinek weszla pod koniec produckji d3 i samochody z poczatku produkcji moga byc "odporne na zmiany".
w kazdym razie, jesli bedziesz planowal "rozbudowe" samochodu, warto myslec w przod, tak aby kilka razy nie wymieniac tych samych czesci.
ostatni sprawa: jesli w samochodzie d3 jest wyposazenie audi exclusive, wtedy na tapicerke drzwi jest odpowiedni badge.
Ano jak zwykle... chociaż ja akurat obcując na codzień z najnowszymi modelami aut jakoś bardziej jestem na bieżąco z różnymi "wodotryskami" i naszych polskich standardów nie postrzegam jako standardy ale raczej jako wersje zubożone ;-)and808 pisze:bardzo fajnie wyposazony samochod. ale tak przy okazji, to co dla nas jest pelnym wyposazeniem, dla osob mieszkajacych w zachodniej Europie, jest juz zupelnie oczywiste i nazwijmy to "standardowe".FOSS pisze: Z dodatków mam jeszcze:
(...)
No widzisz... zanim wyjdę ze szpitala i dotrę do ASO to już większości dowiem się od Ciebie ;-)and808 pisze:- obszycie tunela srodkowego nie jest standardowe - jednak nie jest to opcja z palety audi exclusive. nazywa sie to po polsku pakiet skorzany I (7HC)
Wiem, kojarzę ten wewnętrzny i właśnie ostatnio dopatrzyłem się że chyba u mnie nie ma... no chyba że jest ale można go jakoś systemowo włączyć/wyłączyć - a gdybym nie miał to dużo jest zachodu aby to dołożyć??and808 pisze:- pakiet oswietlenia jest zewnetrzny i wewnetrzny. szkoda, bowiem ten wewnetrzny jest bardzo ladny i elegancki. dosc powiedziec ze w d4 jest juz mozliwosc 22 regulacji oswietlenia wewnetrznego - a wiec system na tyle dobry (cieszacy sie wzieciem klientow), ze audi kontynuuje rozwoj.
Tym w D4 też się bawiłem i jest super... normalnie jak w domu w salonie :lol:
hmmmm, nie wiem czy mam cyfrówkę ale coś z listy pamiętam że jakiś TV reciver był napisany :roll:and808 pisze:- TV - trzeba zmienic "mode" na "inny" PAL. jesli masz dodatkowo TV cyfrowa to i tak nie bedzie dzialac. u nas mpeg-4, audi ma mpeg-2. wyjatek samochody na rynek japonski
W MMI widziałem 2 pozycje na urządzenia dodatkowe urządzenia zewnętrzne i tak zastanawiam się nad rozbudową systemu audio/video:
- z mojej S8 mam DVD Alpine które chętnie bym sobie podłączył
- także z mojej eSy pozostała mi zmieniarka/odtwarzacz mp3 Phatbox z twardym dyskiem którego nie chciałbym się pozbywać ale też nie mam na dzień dzisiejszy pojęcia jak z możliwością jego podłączenia pod MMI
Nie wiem czy mam DRL ale podejrzewam że tak bo na przełączniku mam pozycję AUTO - próbowałem gdzieś to odnaleźć w MMI ale nie bardzo mi to wyszło.and808 pisze:- moze masz DRL ? ta pozycja jest w mmi, a przy przelaczniku swiatel nazywa sie "AUTO"
W ustawieniach świateł znalazłem funkcję "low beam mode" (nie wiem nawet czy zacytowałem dokładnie tak jak jest tam napisane a nie mam możliwości podglądu) - myślałem że to właśnie tutaj jest DRL ale chyba raczej nie... może jakaś podpowiedź??
A co zawiera ten pakiet?... Czego jest więcej niż w I-nce??and808 pisze:jak Ci sie juz znudzi Twoje obecne wyposazenie mozesz dodac:
- pakiet skorzany II
Fajne i przy dzieciakach mogłoby mi się przydać ale nie wiem ile z tym zachodu.and808 pisze:- boczne rolety elektryczne
Rozwiń proszę ten skrót bo nie wiem o czym mowa i czy mam czy nie.and808 pisze:- aps (ale chyba masz)
Na to zupełnie nie mam ciśnienia - może to głupie ale emocjonalnie jestem mocno związany z moim HTC i AutoMapą i pomimo tego że może to głupio w aucie tej klasy wyglądać to zdecydowanie lepiej mi się na tym jeździ niż na fabrycznej navi.and808 pisze:- navi na Polske. tutaj koledzy-piraci z tego forum posluza pomoca, a nawet jeden moderator jest piratem
Chętnie natomiast ogarnąłbym język polski do MMI ale jak nie ma jakiegoś w pełni sprawnego software'u to też nie mam ciśnienia - po anglosasku dam sobie spokojnie radę.
Owszem 4-ramienna - mi także dużo lepiej jeździło się z 3-ramienną sportową ale nie narzekam a jej podgrzewanie bardzo przyjemnie mnie zaskoczyło i nie mam najmniejszego zamiaru z niej rezygnować...and808 pisze:- z tego co piszesz masz kierownice 4-ramienna. 3-ramienna jest wygodniejsza (ale nie wystepuje opcja podgrzewania). jezdze samochodami z taka i taka kierownica i ta 3-ramienna jest jakas pewniejsza w uchwycie.
przy kierownicy zależało mi bardzo na łopatkach do zmiany biegów ale tu oczywiście je mam więc jest pełnia szczęścia (bardzo się do tego przyzwyczaiłem chociaż kiedyś wydawało mi się śmieszne mieszanie biegami w aucie z silnikiem 300KM+)
ipoda nie posiadam (HTC HD2 wydaje mi się być nawet lepszy) i mieć go wcale nie pragnę więc żadnych interfejsów pod niego także mi nie potrzeba - ani teraz ani na przyszłość.and808 pisze:- interfejs do ipod (ale uwaga muszisz podniesc wersje MMI, co moze okazac sie problemem)
Noi widzisz, zapomniałem o telefonie który także posiadam - jest umieszczony pod prawym podłokietnikiem a dodatkowo mam też interfejs do połączenia z telefonem poprzez bluetooth - niestety próbowałem sparować z samochodem swoją Nokię E65 ale jakoś nie bardzo chcą się "dogadać"... być może robię coś źle ale nie miałem jeszcze zbyt dużo czasu na zabawę.and808 pisze:- telefon rSAP
Nie wiem natomiast co masz na myśli pisząc rSAP - możesz to rozwinąć?
Tak podejrzewam ale mam na to jeszcze czas.and808 pisze:- i wiele innych
Ogólnie jeśli chodzi o modyfikacje to na razie myślę o innym kierunku:and808 pisze:jesli chodzi o "rozbudowe technologiczna" samochodu (np. audi side assist) musisz byc ostrozny, bowiem wiekszosc tych nowinek weszla pod koniec produckji d3 i samochody z poczatku produkcji moga byc "odporne na zmiany".
w kazdym razie, jesli bedziesz planowal "rozbudowe" samochodu, warto myslec w przod, tak aby kilka razy nie wymieniac tych samych czesci.
- myślałem o single frame od Hofele ze światłami dziennymi LED chociaż nie jestem do końca przekonany co do jakości ich wyrobów noi oczywiście co do ceny bo to co sobie życzy polski Chromemaster to moim zdaniem lekka przesada
- jeżeli nie kompletne Hofele to myślałem o oryginalnych światłach dziennych LED w reflektory przednie które wychodziły w W12 ale jak zauważyłem musiałbym chyba kupić całe kompletne lampy a same one to już wydatek rzędu 5kpln nie wspominając o odpowiednim sterowniku i kodowaniu
- na pewno dedykowany sportowy układ wydechowy z dwiema podwójnymi końcówkami jak w S8... i nie kładę tutaj nacisku na udawanie eSy tylko przede wszystkim na dźwięk silnika V8 który przy odpowiednim wydechu może zastąpić cały system BOSE :lol:
- lekka "gleba" ale to chyba najłatwiejszy zabieg ze wszystkich - można to zrobić programowo albo za pomocą dedykowanych regulowanych łączników w zawieszeniu
- noi jak mniemam nie obejdzie się także bez wizyty na hamowni a później najprawdopodobniej także modyfikacji ECU silnika i skrzyni co by swoimi parametrami wyprzedzała trochę jednostki fabryczne :mrgreen:
Nie przyglądałem się zupełnie więc nie mam pojęcia ale jak się wyrwę z tej samotni to nie omieszkam zerknąć i pstryknąć parę fotek dla ogółu ;-)and808 pisze:ostatni sprawa: jesli w samochodzie d3 jest wyposazenie audi exclusive, wtedy na tapicerke drzwi jest odpowiedni badge.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS,
przy okazji gratuluje.
gratuluje nie samochodu - bo to robi kazdy. gratuluje decyzji dotyczacej wyjazdu za granice po samochod. jak siedze na tym forum i patrze na polskie ogloszenia, to slowo daje do wiekszosci sprzedajacych jechalbym z siekiera zamiast z pieniedzmi. wg mnie jedyna, sluszna decyzja. niech polskie warsztaty audi, nie-aso, zarabiaja na kims innym - nie na Tobie.
niewazne, czy masz tylko tv analogowa, czy tez tv anaglowa i cyfrowa. analogowa niedlugo przestanie dzialac, natomiast cyfrowa dzialala do poczatku 2008 (wtedy zmienili kodowanie). poza tym, do czego ta tv ? i tak nic ciekawego tam nie mowia ...
tak czy siak. raczej sie pozbadz tych urzadzen. a juz na pewno phatbox-a. mialem kiedys to urzadzenie w volvo. wtedy rzeczywiscie byla to jedyna alternatywa przechowywania wiekszej ilosci muzyki. ale swiat idzie do przodu. ipod, lub pokrewne urzadzenia (wszystkie urzadzenia usb) wyznaczaja kierunki. nie wspomne o wygodzie obslugi z poziomu wyswietlacza mmi/fis/kierownicy/panelu mmi. majac phatbox-a mozesz tylko pomazyc. koniecznoscia jaka widze u Ciebie bedzie montaz monitorow do zaglowkow. znowu jedyna sluszna opcja to monitory oryginalne. idze z tym zmieniarka blaupunkt lub aplina. to dluzszy temat wiec warto stworzyc oddzielny watek. mam tutaj kilka ciekawych sugestii.
w skrocie: alcantara na gorze. miekka skora na dole. czyli cala podsufitka, polka tylna i slupki w syntetycznej skorze alcantara, zas cala deska rozdzielcza w miekkiej skorze (feinnappa) ze szwem ozdobnym (gora i dol deski rozdzielczej)
a to sie bardzo roznimy. ja wybieram wylacznie rzeczy oryginalne. choc to nie znaczy, ze zaprzecze Tobie piszac, ze w HTC posiada gorsze mapy. ja poprtstu nie nawidze tych "doklejanych" rzeczy (szeroko rozumianych)
rozumiem, ze masz webasto. ogrzewanie kierownicy to bajer, ale to webasto nagrzewa wnetrze. 3 -ramienna to prowadzenie wygodniejsze, choc to juz tylko moja opinia. choc pewnie Robert Kubica ma podobne zdanie...
ja w kazdym razie tych lopatek zupelnie nie uzywam. jezdzilem kiedys raz w gorach i wtedy tak (ale to byl silnik diesel).
cos zle robisz. mozna na pewno sparowac e65 i mmi 2g.
przy okazji, zadna nokia z systemem symbian (a wiec e65) nie transferuje ksiazki telefonicznej/misssed/received/dialled calls do systemu mmi. a wiec obsluga przez mmi jest ulomna. wyjatek: kontakty na karcie sim.
przy okazji gratuluje.
gratuluje nie samochodu - bo to robi kazdy. gratuluje decyzji dotyczacej wyjazdu za granice po samochod. jak siedze na tym forum i patrze na polskie ogloszenia, to slowo daje do wiekszosci sprzedajacych jechalbym z siekiera zamiast z pieniedzmi. wg mnie jedyna, sluszna decyzja. niech polskie warsztaty audi, nie-aso, zarabiaja na kims innym - nie na Tobie.
no tak. ceny wysposazenie wszedzie te same. a jestesmy w koncu znacznie ubozsi od reszty europejczykow.FOSS pisze:Ano jak zwykle... chociaż ja akurat obcując na codzień z najnowszymi modelami aut jakoś bardziej jestem na bieżąco z różnymi "wodotryskami" i naszych polskich standardów nie postrzegam jako standardy ale raczej jako wersje zubożone ;-)and808 pisze:bardzo fajnie wyposazony samochod. ale tak przy okazji, to co dla nas jest pelnym wyposazeniem, dla osob mieszkajacych w zachodniej Europie, jest juz zupelnie oczywiste i nazwijmy to "standardowe".FOSS pisze: Z dodatków mam jeszcze:
(...)
w menu car jest pozycja "ambience lighting". dolozenie tego raczej nie wchodzi w gre. klamki zewnetrzne, lusterka do wymiany. w srodku wszystkie tapicerki drzwi, pewnie jakies czujniki swiatla, dodatkowo sterowniki. drogie przedsiewziecie. jednak cena przy zamowieniu takiego oswietlenia nie jest duza okolo 2500 pln, wiec jesli masz inne opcje dodatkowe, ta nie byla taka droga.FOSS pisze:Wiem, kojarzę ten wewnętrzny i właśnie ostatnio dopatrzyłem się że chyba u mnie nie ma... no chyba że jest ale można go jakoś systemowo włączyć/wyłączyć - a gdybym nie miał to dużo jest zachodu aby to dołożyć??and808 pisze:- pakiet oswietlenia jest zewnetrzny i wewnetrzny. szkoda, bowiem ten wewnetrzny jest bardzo ladny i elegancki. dosc powiedziec ze w d4 jest juz mozliwosc 22 regulacji oswietlenia wewnetrznego - a wiec system na tyle dobry (cieszacy sie wzieciem klientow), ze audi kontynuuje rozwoj.
Tym w D4 też się bawiłem i jest super... normalnie jak w domu w salonie :lol:
FOSS pisze:hmmmm, nie wiem czy mam cyfrówkę ale coś z listy pamiętam że jakiś TV reciver był napisany :roll:and808 pisze:- TV - trzeba zmienic "mode" na "inny" PAL. jesli masz dodatkowo TV cyfrowa to i tak nie bedzie dzialac. u nas mpeg-4, audi ma mpeg-2. wyjatek samochody na rynek japonski
niewazne, czy masz tylko tv analogowa, czy tez tv anaglowa i cyfrowa. analogowa niedlugo przestanie dzialac, natomiast cyfrowa dzialala do poczatku 2008 (wtedy zmienili kodowanie). poza tym, do czego ta tv ? i tak nic ciekawego tam nie mowia ...
nie wiem co to jest dvd alpine ? zmieniarka ?FOSS pisze: W MMI widziałem 2 pozycje na urządzenia dodatkowe urządzenia zewnętrzne i tak zastanawiam się nad rozbudową systemu audio/video:
- z mojej S8 mam DVD Alpine które chętnie bym sobie podłączył
- także z mojej eSy pozostała mi zmieniarka/odtwarzacz mp3 Phatbox z twardym dyskiem którego nie chciałbym się pozbywać ale też nie mam na dzień dzisiejszy pojęcia jak z możliwością jego podłączenia pod MMI
tak czy siak. raczej sie pozbadz tych urzadzen. a juz na pewno phatbox-a. mialem kiedys to urzadzenie w volvo. wtedy rzeczywiscie byla to jedyna alternatywa przechowywania wiekszej ilosci muzyki. ale swiat idzie do przodu. ipod, lub pokrewne urzadzenia (wszystkie urzadzenia usb) wyznaczaja kierunki. nie wspomne o wygodzie obslugi z poziomu wyswietlacza mmi/fis/kierownicy/panelu mmi. majac phatbox-a mozesz tylko pomazyc. koniecznoscia jaka widze u Ciebie bedzie montaz monitorow do zaglowkow. znowu jedyna sluszna opcja to monitory oryginalne. idze z tym zmieniarka blaupunkt lub aplina. to dluzszy temat wiec warto stworzyc oddzielny watek. mam tutaj kilka ciekawych sugestii.
jest "beam mode", a zaraz pod ta opcja jest DRL.FOSS pisze:Nie wiem czy mam DRL ale podejrzewam że tak bo na przełączniku mam pozycję AUTO - próbowałem gdzieś to odnaleźć w MMI ale nie bardzo mi to wyszło.and808 pisze:- moze masz DRL ? ta pozycja jest w mmi, a przy przelaczniku swiatel nazywa sie "AUTO"
W ustawieniach świateł znalazłem funkcję "low beam mode" (nie wiem nawet czy zacytowałem dokładnie tak jak jest tam napisane a nie mam możliwości podglądu) - myślałem że to właśnie tutaj jest DRL ale chyba raczej nie... może jakaś podpowiedź??
FOSS pisze:A co zawiera ten pakiet?... Czego jest więcej niż w I-nce??and808 pisze:jak Ci sie juz znudzi Twoje obecne wyposazenie mozesz dodac:
- pakiet skorzany II
w skrocie: alcantara na gorze. miekka skora na dole. czyli cala podsufitka, polka tylna i slupki w syntetycznej skorze alcantara, zas cala deska rozdzielcza w miekkiej skorze (feinnappa) ze szwem ozdobnym (gora i dol deski rozdzielczej)
to chyba proste. chyba. odpowiednie kodowanie kilku sterownikow, zmiana tylnego panelu oswietleniowego, tylna tapicerka drzwiowa (a moze niecala ?) no i oczywiscie same rolety.FOSS pisze:Fajne i przy dzieciakach mogłoby mi się przydać ale nie wiem ile z tym zachodu.and808 pisze:- boczne rolety elektryczne
advanced parking system. potocznie kamera cofania. uwaga: potrzebny inny gateway.FOSS pisze:Rozwiń proszę ten skrót bo nie wiem o czym mowa i czy mam czy nie.and808 pisze:- aps (ale chyba masz)
FOSS pisze:Na to zupełnie nie mam ciśnienia - może to głupie ale emocjonalnie jestem mocno związany z moim HTC i AutoMapą i pomimo tego że może to głupio w aucie tej klasy wyglądać to zdecydowanie lepiej mi się na tym jeździ niż na fabrycznej navi.and808 pisze:- navi na Polske. tutaj koledzy-piraci z tego forum posluza pomoca, a nawet jeden moderator jest piratem
a to sie bardzo roznimy. ja wybieram wylacznie rzeczy oryginalne. choc to nie znaczy, ze zaprzecze Tobie piszac, ze w HTC posiada gorsze mapy. ja poprtstu nie nawidze tych "doklejanych" rzeczy (szeroko rozumianych)
a tu znowu sie roznimy. jezyk polski nie jest tak krotki i zwiezly jak jezyk angielski. te opisy sa jakies wymuszone. poza tym to nie jest oryginalne. ja nawet telefon mam po angielsku.FOSS pisze: Chętnie natomiast ogarnąłbym język polski do MMI ale jak nie ma jakiegoś w pełni sprawnego software'u to też nie mam ciśnienia - po anglosasku dam sobie spokojnie radę.
FOSS pisze:Owszem 4-ramienna - mi także dużo lepiej jeździło się z 3-ramienną sportową ale nie narzekam a jej podgrzewanie bardzo przyjemnie mnie zaskoczyło i nie mam najmniejszego zamiaru z niej rezygnować...and808 pisze:- z tego co piszesz masz kierownice 4-ramienna. 3-ramienna jest wygodniejsza (ale nie wystepuje opcja podgrzewania). jezdze samochodami z taka i taka kierownica i ta 3-ramienna jest jakas pewniejsza w uchwycie.
przy kierownicy zależało mi bardzo na łopatkach do zmiany biegów ale tu oczywiście je mam więc jest pełnia szczęścia (bardzo się do tego przyzwyczaiłem chociaż kiedyś wydawało mi się śmieszne mieszanie biegami w aucie z silnikiem 300KM+)
rozumiem, ze masz webasto. ogrzewanie kierownicy to bajer, ale to webasto nagrzewa wnetrze. 3 -ramienna to prowadzenie wygodniejsze, choc to juz tylko moja opinia. choc pewnie Robert Kubica ma podobne zdanie...
ja w kazdym razie tych lopatek zupelnie nie uzywam. jezdzilem kiedys raz w gorach i wtedy tak (ale to byl silnik diesel).
tutaj bylem nieprecyzyjny. mialem na mysli interfejs do nowoczesnych music storage. nie wiem czy czasem htc dh2 nie moze byc podlaczony przez to urzadzenie. jest to w koncu zwykle urzadzenie usb. ale pierwszy krok to interfejs do "ipoda". jako ciekawostke w 2007 kupilem ipoda, a nigdy nie mialem go przy sobie. wkladam tam tylko muzyke do samochodu. nigdy w zyciu nie sluchalem muzyki bezposrednio z ipoda jadac np autobusem do pracy...FOSS pisze:ipoda nie posiadam (HTC HD2 wydaje mi się być nawet lepszy) i mieć go wcale nie pragnę więc żadnych interfejsów pod niego także mi nie potrzeba - ani teraz ani na przyszłość.and808 pisze:- interfejs do ipod (ale uwaga muszisz podniesc wersje MMI, co moze okazac sie problemem)
remote SIM Access Profile. parujac telefon z ta funkcjonalnosci (HTC HD2 i wszystkie nokie to posiadaja), masz mozliwosc BARDZO DUZYCH OSZCZEDNOSCI BATERII. otoz wszystkie czynnosci telefonu przejmuje telefon samochodwy. twoja komorka jest usypiana na ten czas (nie mozna z niej dzwonic, it itd). dodatkowa zaleta: korzystasz z anteny zewnetrznej. w przypadku zwyklego BT, korzystasz z anteny komorki (slaby zasieg, ogromne zuzycie baterii - w koncu samochod to taka mala klatka faraday'a)FOSS pisze:Noi widzisz, zapomniałem o telefonie który także posiadam - jest umieszczony pod prawym podłokietnikiem a dodatkowo mam też interfejs do połączenia z telefonem poprzez bluetooth - niestety próbowałem sparować z samochodem swoją Nokię E65 ale jakoś nie bardzo chcą się "dogadać"... być może robię coś źle ale nie miałem jeszcze zbyt dużo czasu na zabawę.and808 pisze:- telefon rSAP
Nie wiem natomiast co masz na myśli pisząc rSAP - możesz to rozwinąć?
cos zle robisz. mozna na pewno sparowac e65 i mmi 2g.
przy okazji, zadna nokia z systemem symbian (a wiec e65) nie transferuje ksiazki telefonicznej/misssed/received/dialled calls do systemu mmi. a wiec obsluga przez mmi jest ulomna. wyjatek: kontakty na karcie sim.
a ja bym nic nie zmienial. ale to kwestia gustu. nie wiem tylko skad masz przekonanie, ze ukladem wydechowym z s8 wydobedziesz wlasciwy dzwiek. w koncu ten uklad jest pod inny silnik. jesli potrzebujesz modyfikacji to moze warto poszukac czegos pod silnik 4.2, ktory bedzie dopasowany charakterystyka do tego silnika. i wtedy bedzie to niepowtarzalne i na pewno ladne.FOSS pisze: Ogólnie jeśli chodzi o modyfikacje to na razie myślę o innym kierunku:
- myślałem o single frame od Hofele ze światłami dziennymi LED chociaż nie jestem do końca przekonany co do jakości ich wyrobów noi oczywiście co do ceny bo to co sobie życzy polski Chromemaster to moim zdaniem lekka przesada
- jeżeli nie kompletne Hofele to myślałem o oryginalnych światłach dziennych LED w reflektory przednie które wychodziły w W12 ale jak zauważyłem musiałbym chyba kupić całe kompletne lampy a same one to już wydatek rzędu 5kpln nie wspominając o odpowiednim sterowniku i kodowaniu
- na pewno dedykowany sportowy układ wydechowy z dwiema podwójnymi końcówkami jak w S8... i nie kładę tutaj nacisku na udawanie eSy tylko przede wszystkim na dźwięk silnika V8 który przy odpowiednim wydechu może zastąpić cały system BOSE :lol:
- lekka "gleba" ale to chyba najłatwiejszy zabieg ze wszystkich - można to zrobić programowo albo za pomocą dedykowanych regulowanych łączników w zawieszeniu
- noi jak mniemam nie obejdzie się także bez wizyty na hamowni a później najprawdopodobniej także modyfikacji ECU silnika i skrzyni co by swoimi parametrami wyprzedzała trochę jednostki fabryczne :mrgreen:
nie maszFOSS pisze:Nie przyglądałem się zupełnie więc nie mam pojęcia ale jak się wyrwę z tej samotni to nie omieszkam zerknąć i pstryknąć parę fotek dla ogółu ;-)and808 pisze:ostatni sprawa: jesli w samochodzie d3 jest wyposazenie audi exclusive, wtedy na tapicerke drzwi jest odpowiedni badge.
To tak jak ja... w wielu wypadkach najchętniej wziąłbym kij bezbólowyand808 pisze:(...) gratuluje nie samochodu - bo to robi kazdy. gratuluje decyzji dotyczacej wyjazdu za granice po samochod. jak siedze na tym forum i patrze na polskie ogloszenia, to slowo daje do wiekszosci sprzedajacych jechalbym z siekiera zamiast z pieniedzmi...
No to tego nie będę sobie dokładał... zwyczajnie nie mam czasu na takie zabawy a jakby było to dla mnie jakieś "krytyczne" wyposażenie to szukałbym tylko z tym.and808 pisze:w menu car jest pozycja "ambience lighting". dolozenie tego raczej nie wchodzi w gre...FOSS pisze:(...) a gdybym nie miał to dużo jest zachodu aby to dołożyć??and808 pisze:- pakiet oswietlenia jest zewnetrzny i wewnetrzny...
Ale stojąc w korkach czasem jakieś wiadomości obejrzałem albo film... odrywałem się psychicznie od tego tłumu za oknami i to było super.and808 pisze:niewazne, czy masz tylko tv analogowa, czy tez tv anaglowa i cyfrowa. analogowa niedlugo przestanie dzialac, natomiast cyfrowa dzialala do poczatku 2008 (wtedy zmienili kodowanie). poza tym, do czego ta tv ? i tak nic ciekawego tam nie mowia ...
DVD Alpine to oczywiście odtwarzacz płyt DVD firmy Alpine - chętnie bym to podłączył bo dzieciakom bajki z tego puszczałem.and808 pisze:nie wiem co to jest dvd alpine ? zmieniarka ?FOSS pisze:W MMI widziałem 2 pozycje na urządzenia dodatkowe...
tak czy siak. raczej sie pozbadz tych urzadzen. a juz na pewno phatbox-a. mialem kiedys to urzadzenie w volvo. wtedy rzeczywiscie byla to jedyna alternatywa przechowywania wiekszej ilosci muzyki. ale swiat idzie do przodu. ipod, lub pokrewne urzadzenia (wszystkie urzadzenia usb) wyznaczaja kierunki. nie wspomne o wygodzie obslugi z poziomu wyswietlacza mmi/fis/kierownicy/panelu mmi. majac phatbox-a mozesz tylko pomazyc. koniecznoscia jaka widze u Ciebie bedzie montaz monitorow do zaglowkow. znowu jedyna sluszna opcja to monitory oryginalne. idze z tym zmieniarka blaupunkt lub aplina. to dluzszy temat wiec warto stworzyc oddzielny watek. mam tutaj kilka ciekawych sugestii.
A Phatboxa też chętnie bym zostawił - dla mnie jest to urządzenie wręcz bezobsługowe, jak raz nagrałem tam ze 20GB plików mp3 tak więcej razy w niego nie ingerowałem i właśnie to jest w nim piękne.
Ja i tak nie słucham zbyt dużo muzyki w samochodzie więc jak dla mnie będzie wystarczający tylko jeszcze nie wiem czy można go tam normalnie podłączyć.
A monitory w zagłówkach to swoją drogą ale sam nie wiem czy mi się tego chce... moje fantazje z samochodem nie idą w stronę sprzętu car-audio tylko w stronę modyfikacji mechanicznych i wyglądu zewnętrznego (ale wszystko w granicach rozsądku i ze smakiem czyli tak jak w moim S8 które wcale nie było jakoś przesadzone).
and808 pisze:...jest "beam mode", a zaraz pod ta opcja jest DRL.FOSS pisze:Nie wiem czy mam DRL ale podejrzewam że tak bo na przełączniku mam pozycję AUTO - próbowałem gdzieś to odnaleźć w MMI ale nie bardzo mi to wyszło.and808 pisze:- moze masz DRL ? ta pozycja jest w mmi, a przy przelaczniku swiatel nazywa sie "AUTO"
W ustawieniach świateł znalazłem funkcję "low beam mode"...
Nie kojarzę tego - być może jednak nie mam.
A co to jest w związku z tym "beam mode"??
A kamery cofania chyba także nie mam... przynajmniej nie włącza mi się teraz automatycznie więc pewnie jej brak.and808 pisze:advanced parking system. potocznie kamera cofania. uwaga: potrzebny inny gateway.FOSS pisze:Rozwiń proszę ten skrót bo nie wiem o czym mowa i czy mam czy nie.and808 pisze:- aps (ale chyba masz)
Ale jeśli jej nie ma to na dzień dzisiejszy nie mam na nią ciśnienia... radzę sobie całkiem nieźle na tradycyjnych czujnikach.
Oryginalne są fajne bo zintegrowane z samochodem ale funkcjonalność programu AutoMapa bije na głowę fabryczne programy nawigacyjne a HTC to jeden z tych niewielu sprzętów które bardzo dobrze sobie radzą w tym naszym super wygłuszonym aucie - są gusta i gusta ;-)and808 pisze:a to sie bardzo roznimy. ja wybieram wylacznie rzeczy oryginalne. choc to nie znaczy, ze zaprzecze Tobie piszac, ze w HTC posiada gorsze mapy. ja poprtstu nie nawidze tych "doklejanych" rzeczy (szeroko rozumianych)FOSS pisze:Na to zupełnie nie mam ciśnienia - może to głupie ale emocjonalnie jestem mocno związany z moim HTC i AutoMapą i pomimo tego że może to głupio w aucie tej klasy wyglądać to zdecydowanie lepiej mi się na tym jeździ niż na fabrycznej navi.and808 pisze:- navi na Polske. tutaj koledzy-piraci z tego forum posluza pomoca, a nawet jeden moderator jest piratem
Rozumiem że język polski w MMI to swego rodzaju "łatka" do oryginalnego oprogramowania - miałem nadzieję że jest to element dostępny przez ASO AUDI ale skoro to "łatka" to rzeczywiście może nie być sensu sobie tego dogrywać :roll:and808 pisze:a tu znowu sie roznimy. jezyk polski nie jest tak krotki i zwiezly jak jezyk angielski. te opisy sa jakies wymuszone. poza tym to nie jest oryginalne. ja nawet telefon mam po angielsku.FOSS pisze:Chętnie natomiast ogarnąłbym język polski do MMI ale jak nie ma jakiegoś w pełni sprawnego software'u to też nie mam ciśnienia - po anglosasku dam sobie spokojnie radę.
Ale u mnie HTC to przede wszystkim telefon i dodatkowo nawigacja natomiast z muzyką nie ma nic wspólnego.and808 pisze:tutaj bylem nieprecyzyjny. mialem na mysli interfejs do nowoczesnych music storage. nie wiem czy czasem htc dh2 nie moze byc podlaczony przez to urzadzenie. jest to w koncu zwykle urzadzenie usb. ale pierwszy krok to interfejs do "ipoda". jako ciekawostke w 2007 kupilem ipoda, a nigdy nie mialem go przy sobie. wkladam tam tylko muzyke do samochodu. nigdy w zyciu nie sluchalem muzyki bezposrednio z ipoda jadac np autobusem do pracy...FOSS pisze:ipoda nie posiadam (HTC HD2 wydaje mi się być nawet lepszy) i mieć go wcale nie pragnę więc żadnych interfejsów pod niego także mi nie potrzeba - ani teraz ani na przyszłość.and808 pisze:- interfejs do ipod (ale uwaga muszisz podniesc wersje MMI, co moze okazac sie problemem)
Zdecydowanie wolę podłączyć na stałe Phatboxa bo i tak, jak pisałem wcześniej, do samochodowych audiofili to ja nie należę.
Ale rSAP powinienem mieć czy to pomimo telefonu i bluetootha mogło być jeszcze dodatkowo??and808 pisze:remote SIM Access Profile. parujac telefon z ta funkcjonalnosci (HTC HD2 i wszystkie nokie to posiadaja), masz mozliwosc BARDZO DUZYCH OSZCZEDNOSCI BATERII. otoz wszystkie czynnosci telefonu przejmuje telefon samochodwy. twoja komorka jest usypiana na ten czas (nie mozna z niej dzwonic, it itd). dodatkowa zaleta: korzystasz z anteny zewnetrznej. w przypadku zwyklego BT, korzystasz z anteny komorki (slaby zasieg, ogromne zuzycie baterii - w koncu samochod to taka mala klatka faraday'a)FOSS pisze:Nie wiem natomiast co masz na myśli pisząc rSAP - możesz to rozwinąć?and808 pisze:- telefon rSAP
cos zle robisz. mozna na pewno sparowac e65 i mmi 2g.
przy okazji, zadna nokia z systemem symbian (a wiec e65) nie transferuje ksiazki telefonicznej/misssed/received/dialled calls do systemu mmi. a wiec obsluga przez mmi jest ulomna. wyjatek: kontakty na karcie sim.
Jak stąd wylezę to muszę się tym jeszcze sporo pobawić bo telefon przez bluetooth to była bardzo przydatna rzecz w mojej eSie i chciałbym móc z tego korzystać także tutaj.
Tu mnie źle zrozumiałeś - ja nie chcę montować układu wydechowego żywcem przeniesionego z S8 D3 tylko właśnie sportowy układ wydechowy dedykowany do D3 4.2V8 a pisząc o S8 pisałem, że tłumiki końcowe będą miały po dwie owalne końcówki tak jak w S8.and808 pisze:a ja bym nic nie zmienial. ale to kwestia gustu. nie wiem tylko skad masz przekonanie, ze ukladem wydechowym z s8 wydobedziesz wlasciwy dzwiek. w koncu ten uklad jest pod inny silnik. jesli potrzebujesz modyfikacji to moze warto poszukac czegos pod silnik 4.2, ktory bedzie dopasowany charakterystyka do tego silnika. i wtedy bedzie to niepowtarzalne i na pewno ladne.FOSS pisze:Ogólnie jeśli chodzi o modyfikacje to na razie myślę o innym kierunku:
(...)- na pewno dedykowany sportowy układ wydechowy z dwiema podwójnymi końcówkami jak w S8... i nie kładę tutaj nacisku na udawanie eSy tylko przede wszystkim na dźwięk silnika V8 który przy odpowiednim wydechu może zastąpić cały system BOSE :lol:
Brzmienie dedykowanego ukłądu wydechowego jest prawie że gwarantowane co sprawdziłem organoleptycznie na swoim byłym S8... przy tym dźwięku wydechu można zapomnieć o Phatboxach i GB-ach muzyki - wbrew pozorom jazda z uchylonym oknem jest przyjemniejsza niż niejedek dobry kawałek muzyczny :lol:
I wcale się o to nie spieram - nie mam ciśnienia aby koniecznie cokolwiek z tego pakietu mieć i nie szukałem auta pod tym kątem... w moim nowym aucie jest właściwie wszytko z elementów użytkowych (a nawet więcej bo o podgrzewanej kierownicy wcale nie myślałem) których posiadanie uznałem za konieczne więc z zakupu jestem w pełni zodowolonyand808 pisze:nie maszFOSS pisze:Nie przyglądałem się zupełnie więc nie mam pojęcia ale jak się wyrwę z tej samotni to nie omieszkam zerknąć i pstryknąć parę fotek dla ogółu ;-)and808 pisze:ostatni sprawa: jesli w samochodzie d3 jest wyposazenie audi exclusive, wtedy na tapicerke drzwi jest odpowiedni badge.
A no bo niedługo po zakupie wylądowałem na szpitalnym łóżku (powikłania powypadkowe) więc nawet nie zdążyłem cyknąć jakichś fotek ani zainicjować o tym nowego tematu... a dyskusja o moim nowym aucie wywiązała się tak trochę sama z siebie...Mad_MAX pisze:Noooo kurcze kurcze Się nam chłopak nic nie chwalił Piękna sprawa Gratulejszon
jak ogarnę temat mojego nowego auta to całość tej konwersacji przeniesiemy właśnie tam.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 00:53 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
jest jeszcze radio...FOSS pisze:Ale stojąc w korkach czasem jakieś wiadomości obejrzałem albo film... odrywałem się psychicznie od tego tłumu za oknami i to było super.
korzystajac z monitora na przedniej desce rozdzielczej ? nic nie bedzie widac z tylnych foteli, tym bardziej, ze skrajnych siedzen (foteliki dzieciece)FOSS pisze:DVD Alpine to oczywiście odtwarzacz płyt DVD firmy Alpine - chętnie bym to podłączył bo dzieciakom bajki z tego puszczałem.
z tego co sie orientuje, to nie podlaczyc phatbox-a. phatbox jest zwykla zmieniarka. a system mii potrzebuje zmieniarki, ale na swiatlowodach. a wiec sa to zupelnie inne systemy.FOSS pisze: A Phatboxa też chętnie bym zostawił - dla mnie jest to urządzenie wręcz bezobsługowe, jak raz nagrałem tam ze 20GB plików mp3 tak więcej razy w niego nie ingerowałem i właśnie to jest w nim piękne.
Ja i tak nie słucham zbyt dużo muzyki w samochodzie więc jak dla mnie będzie wystarczający tylko jeszcze nie wiem czy można go tam normalnie podłączyć.
masz przynajmniej 2 rozwiazania.
1. interfejs ipod aby Twoj telefon htc stal sie nosnikiem muzyki (nie wiem czy wtedy bedzies mogl prowadzic rozmowy tel)
2. zmieniarka mmi z mozliwoscia sluchania plyt mp3 i wma (Twoja obecna nie ma tej funkcjonalnosci)
wylacznie dla dzieci. ale zalezy czy czesto z nimi podrozujesz.FOSS pisze: A monitory w zagłówkach to swoją drogą ale sam nie wiem czy mi się tego chce.
FOSS pisze: .. moje fantazje z samochodem nie idą w stronę sprzętu car-audio tylko w stronę modyfikacji mechanicznych i wyglądu zewnętrznego (ale wszystko w granicach rozsądku i ze smakiem czyli tak jak w moim S8 które wcale nie było jakoś przesadzone).
ale co mozna modyfikowac w wolnossacym silniku ? i czy rzeczywiscie bedzie roznica ? +15 KM, to tak jakbys jechal bez lekkiego pasazera. czy jezdze sam, czy z pasazerem to i tak nie odczuwam roznicy. albo innaczej. widzisz roznice jak jezdzisz sam z pelnym bakiem, albo sam z pustym bakiem ?
"beam mode". sluzy do swiatel drogowych.FOSS pisze: A co to jest w związku z tym "beam mode"??
przelacznik swiatel jest w pozycji auto i jesli czujnik zmierzchu stwierdzi, ze jest juz ciemno to zapala swiatla. jesli ta opcja jest na "off", nie wlacza Ci sie swiatla drogowe (manetka swiatel "od siebie"). mozesz jedynie "mrugac" dlugimi
wiesz jak to jest dopoki nie masz to nie cierpisz. jak masz i pozniej nie masz to klopot.FOSS pisze: A kamery cofania chyba także nie mam... przynajmniej nie włącza mi się teraz automatycznie więc pewnie jej brak.
Ale jeśli jej nie ma to na dzień dzisiejszy nie mam na nią ciśnienia... radzę sobie całkiem nieźle na tradycyjnych czujnikach.
w kazdym razie mozesz miec wylaczona ta opcje na poziomie mmi. zamist kamery wlacza sie obraz graficzny.
na pewno tak. na pewno automapa ma dobre funkcje, ale to wsyztsko kwestia przyzwyczajenia. wtedy na fis-ie i duzym ekranie mmi masz duze informacje.FOSS pisze: ...zdecydowanie lepiej mi się na tym jeździ niż na fabrycznej navi.
a i jeszcze jedno. jesli masz szyby laminowane i dzwiekoszczelne (kod: PDB) wtedy chyba beda klopoty i z telefonem w srodku i z sygnalem gps z komorki.
tak i juz nie jeden zaluje tej decyzji. bowiem rozsypal sobie system. choc mysle, ze teraz te systemy so "dopracowane". dopracowane na tyle, ze nie rozyspuja systemi mmi.FOSS pisze:Chętnie natomiast ogarnąłbym język polski do MMI ale jak nie ma jakiegoś w pełni sprawnego software'u to też nie mam ciśnienia - po anglosasku dam sobie spokojnie radę....
...Rozumiem że język polski w MMI to swego rodzaju "łatka" do oryginalnego oprogramowania - miałem nadzieję że jest to element dostępny przez ASO AUDI ale skoro to "łatka" to rzeczywiście może nie być sensu sobie tego dogrywać :roll:
uff, tutaj nie jestem pewien, jak bylo w pierwszych modelach. na pewno modul telfoniczny 336 B posiada rSAP. inaczej: jesli Twoje wyposazenie jest 9ZW, to masz rSAP.FOSS pisze: Ale rSAP powinienem mieć czy to pomimo telefonu i bluetootha mogło być jeszcze dodatkowo??
Jak stąd wylezę to muszę się tym jeszcze sporo pobawić bo telefon przez bluetooth to była bardzo przydatna rzecz w mojej eSie i chciałbym móc z tego korzystać także tutaj.
ale caly czas mi chodzi po glowie, ze jesli masz oryginalna sluchawke w podlokietniku, to masz tez rSAP.
rozumiem. choc powiem, ze te podwojne koncowki sa pretensjonalne. ladniej prezentuja sie pojedyncze.FOSS pisze: Tu mnie źle zrozumiałeś - ja nie chcę montować układu wydechowego żywcem przeniesionego z S8 D3 tylko właśnie sportowy układ wydechowy dedykowany do D3 4.2V8 a pisząc o S8 pisałem, że tłumiki końcowe będą miały po dwie owalne końcówki tak jak w S8.
Oj zdecydowanie , do dzisiaj mi brakuje oryginalnej TV :-/FOSS pisze:Ale stojąc w korkach czasem jakieś wiadomości obejrzałem albo film... odrywałem się psychicznie od tego tłumu za oknami i to było super.
Póki nie miałem kamery , to też tak myślałem hehehe Teraz praktycznie nie patrzę w lusterka 8-) 8-)FOSS pisze:Ale jeśli jej nie ma to na dzień dzisiejszy nie mam na nią ciśnienia... radzę sobie całkiem nieźle na tradycyjnych czujnikach.
No wiem wiem... ale uwiązany do łóżka szpitalnego jestem :-?BiLu pisze:za przeczytanie tego wszystkiego jakieś zdjęcie auta się należy :-D
Jak mnie tylko wypuszczą to ogarnę trochę furę i wrzucę fotki ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-