Witka,
Dzisiaj z ciekawości odpiąłem wtyczkę z MAF-a i oprócz błędu 16486, wyskakiwał mi błąd 16497 .
Czy to normalne?
[D3 '03 4,2PB/LPG] Błędy 16497 i 16486
[D3 '03 4,2PB/LPG] Błędy 16497 i 16486
Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 20:47 przez kukiluki, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie są to normalne błędy.
Pierwszy z nich to:
16486 P0102 4066 Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia
Drugi to:
16497 P0113 4071 Czujnik temp. powietrza zasysanego IAT - wysokie napięcie
Reasumując albo przepływka już nie domaga albo czujnik walnięty.
Ja stawiał bym na przepływkę. Jeśli ktoś odpalił auto ze zdjętym dolotem to mogły takie błędy wyskoczyć.
Pierwszy z nich to:
16486 P0102 4066 Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia
Drugi to:
16497 P0113 4071 Czujnik temp. powietrza zasysanego IAT - wysokie napięcie
Reasumując albo przepływka już nie domaga albo czujnik walnięty.
Ja stawiał bym na przepływkę. Jeśli ktoś odpalił auto ze zdjętym dolotem to mogły takie błędy wyskoczyć.
Dążenie do doskonałości.