Z mojego doświadczenia wynika, że miganie świateł (żarnikowych, diody LED nie migają) to
niepoprawnie działający układ regulacji napięcia w alternatorze i jak do tej pory w 100%
pojazdów, w których został wymieniony ten układ, pomogło.
[D3 04 W12 ] kodowanie akumulatora problem z ładowaniem
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 19:25
- Lokalizacja: Polska
Ale multimetr wykazuje amplitudę około 0.3V na biegu jałowym. I wszystko powyżej 14V. A pulsowanie świateł widać. Jutro może rozbiorę jedną lampkę w środku i tam dokonam pomiaru. Zobaczę co tam w trawie piszczymarekp750 pisze:Z mojego doświadczenia wynika, że miganie świateł (żarnikowych, diody LED nie migają) to
niepoprawnie działający układ regulacji napięcia w alternatorze i jak do tej pory w 100%
pojazdów, w których został wymieniony ten układ, pomogło.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 19:25
- Lokalizacja: Polska
A Jest możliwość Że jakaś elektryka np w dachu cały czas pracuje np domykanie szyberdachu (tylko przykład) co powoduje większe zapotrzebowanie na prąd i stąd pulsowanie? Bo jeśli (bardzo profesjonalnie określając częstotliwość ) to porównał bym prędkość do pulsowania świateł awaryjnych np.. (może nieznacznie szybciej). Wiem, pewnie każdy normalny mechanik zachwycony jest takim opisem usterki ale.. Wydawać kilka stówek na miernik? Oczywiście można oddać auto do normalnego mechanika który pewnie To ogarnie... Ale każdy chce być też "bohaterem swego auta ":)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 19:25
- Lokalizacja: Polska
Czyli jednak drugi raz pruć Alternator? Z tego co słyszałem coś Tam jest problem Żeby dostać regulator do niego. Macie jakieś pewne źródło?dice111 pisze:Jeśli światła Ci pulsuja przy właczonym silniku to na 99% to co opisuje Marek. Cos oczywiście może kraśc prąd (90% jakis modul z infotaiment), ale tutaj chodzi o nie usypianie samochodu i nie ma nic do rzeczy jesli w/w efekt wystepuje gdy samochod jest odpalony.
Dzwoń do Michała (508121044), handluje częściami do audiczek.
Jest to taki mądrzejszy regulator, ma cyfrową linię transmisyjną z Modułem Zarządzania Energii.
Na podstawie danych z MZE może zmieniać parametry pracy oraz w blokach pomiarowych
MZE można podejrzeć dane o alternatorze i jego pracy.
Cena koło 600 zł.
Jest to taki mądrzejszy regulator, ma cyfrową linię transmisyjną z Modułem Zarządzania Energii.
Na podstawie danych z MZE może zmieniać parametry pracy oraz w blokach pomiarowych
MZE można podejrzeć dane o alternatorze i jego pracy.
Cena koło 600 zł.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 19:25
- Lokalizacja: Polska
Panowie a pytanie.. Czy moduł ładowania będzie Pasował z a 6?Bo po wygooglowaniu tych numerów wyskakuje od A6. ogólnie to mój wygląda na chińczyka.. Wrzucam zdjęcia. Numery na nim to :
1035500024
4647-X002
SK S6
Zrzuty w VCDS wrzuciłem wyżej. Ktoś tam widzi jakieś błędy?
[ Dodano: 2021-12-01, 10:57 ]
Po wymianie niepotrzebnej regulatora problem nadal pozostał. Ktoś ma jakieś pomysły?
1035500024
4647-X002
SK S6
Zrzuty w VCDS wrzuciłem wyżej. Ktoś tam widzi jakieś błędy?
[ Dodano: 2021-12-01, 10:57 ]
Po wymianie niepotrzebnej regulatora problem nadal pozostał. Ktoś ma jakieś pomysły?