[D3 08 4.2FSI ] błąd 179, klamka kierowcy
[D3 08 4.2FSI ] błąd 179, klamka kierowcy
Miałem dwa błędy 192 i 179, ciągle rozładowywało mi akumulator, wymieniłem klamkę na nową z aso. Klamka działa ale błąd antena systemu autoryzacji dostępu 179 dalej wychodzi i dzisiaj znowu aku rozładowane po nocy. Co i gdzie mogę sprawdzić, proszę o jakąś podpowiedź, aku było nowe ale po tylu rozładowaniach ma już 65% sprawności.
Było A8 D2 4,2 jest A8 D3 4,2
Anteny sa połączone parami strona kierowcy i pasażera więc może to drugie drzwi
ale sam błąd anteny nie powinien powodować rozładowywania
czujniki dotykowe i guziki na ten przykład potrafią wariować nie dając żadnych błędów
efekt może być taki że zwłaszcza jak jest wilgotno stoisz przy aucie a ono się
zamyka i otwiera... znaczy się antena własnie jest sprawna...
ale sam błąd anteny nie powinien powodować rozładowywania
czujniki dotykowe i guziki na ten przykład potrafią wariować nie dając żadnych błędów
efekt może być taki że zwłaszcza jak jest wilgotno stoisz przy aucie a ono się
zamyka i otwiera... znaczy się antena własnie jest sprawna...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Dzięki, teraz zauważyłem, że jak zgaszę auto przyciskiem stop i drugi raz go nacisnę, żeby wyłączyć wszystko, a nie jak do tej pory gasiłem na raz i jak otwierałem drzwi to wszystko się wyłączało, po dwóch dniach mam dalej 100% akumulator. Nie wiem czy to jakiś przypadek ale będę obserwował i sprawdzę to.
Było A8 D2 4,2 jest A8 D3 4,2
tak dla potomności napiszę jeszcze raz bo pomimo napisu w stopce żeby nie pytać
przez pw ciągle przychodzą
naprawa grubego plusa jak tu juz było wiele razy pisane polega na rozcięciu izolacji
rozgrzaniu (duża lutownica lub palnik) wtedy topnik plus cyna i kabel niech chłonie...
po podlaniu sprawdzamy spadki napięcia w zadanym miejscu jak się poprawiło przechodzimy
do następnego połączenia jak nie ti podlewamy jeszcze cyny dalej (rozcinamy dalej
izolację)
u mnie w najgorszym stanie był kabel przy słupku A ten w stronę alternatora
przez pw ciągle przychodzą
naprawa grubego plusa jak tu juz było wiele razy pisane polega na rozcięciu izolacji
rozgrzaniu (duża lutownica lub palnik) wtedy topnik plus cyna i kabel niech chłonie...
po podlaniu sprawdzamy spadki napięcia w zadanym miejscu jak się poprawiło przechodzimy
do następnego połączenia jak nie ti podlewamy jeszcze cyny dalej (rozcinamy dalej
izolację)
u mnie w najgorszym stanie był kabel przy słupku A ten w stronę alternatora
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020