części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 preFL ALL ] Dziwne błedy silnika

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

[D3 preFL ALL ] Dziwne błedy silnika

Post autor: dracus6662 » 27 sie 2015, 18:27

Panowie mam dziwny zestaw błedów silnika

17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON
17923 - Intake Manifold Valve (N156)
P1515 - 002 - Short to Ground

Wszystko jest SHORT TO GROUND ??

Z wyjatkiem 16486 gdzie sygnał jest too low

Jakis bezpiecdznik szlag trafił czy jak?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 sie 2015, 23:11

dracus6662 pisze:Jakis bezpiecdznik szlag trafił czy jak?
Przekaźnik ;)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 28 sie 2015, 07:44

który i gdzie i jaki numer

jezeli przekaznik padł to samochód normalnie by palił?

Czy może przepływka się skonczyła i wywala te błędy?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 sie 2015, 13:05

Nadpalone styki przycinają się powodując zwarcie do masy. Który to dokładnie w D3, nie wiem. Szukaj tego odpowiedzialnego za pompę powietrza.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2015, 20:52 przez danishow, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 28 sie 2015, 18:19

A co z błędem

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low


Przepływka padła ? czy to przez ten przekaznik Sai tak wychodzi ten bład ?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 sie 2015, 20:51

dracus6662 pisze:P0102 - 002 - Signal too Low
To oznacza że dostaje za mało powietrza i nie oznacza, że przepływka jest uszkodzona. Szukaj przyczyny mechanicznej np. nieszczelność w dolocie, pęknięty wężyk podciśnienia jak i też niewydolność pompy powietrza. A jeżeli ów pompa nie działa przez wspomniany wcześniej przekaźnik to błąd przepływomierza masz z głowy ;)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 28 sie 2015, 21:46

czyli przez pompe wywala przepływke jezeli dobrze rozumiem??

pompa chodzi na zimnym silniku czyli na rozgrzanym nie powinno byc błędów jezeli je usune?

najdziwniejszy myk ze jezeli skasuje te błedy silnika
3kąt w kółku czyli esp znika na właczonym zapłonie i zaraz po odpaleniu powraca tylko nie sprawdzałem czy na rozgrzanym tak tez się dzieje

kurcze nie wiem gdzie ten przekaznik jest

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 sie 2015, 22:11

dracus6662 pisze:czyli przez pompe wywala przepływke jezeli dobrze rozumiem??
Niekoniecznie ale może, trzeba obserwować parametry w chwili wystąpienia błędu.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 28 sie 2015, 22:19

kurde parametry sa nie do ogarniecia bo w chwili kiedy odpale auto błedy odrazu wywala

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 sie 2015, 22:33

No to już jest trop, mi to ewidentnie wygląda na skopany któryś przekaźnik. Zapewne nie załącza/rozłącza któregoś lub kilka z podzespołów silnika podczas rozruchu ...może problem masy.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 28 sie 2015, 23:01

jeszcze raz podsumowując wszystko wywala nastepujące błędy


17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground

17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON

17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground

17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON

17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON

17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground

17923 - Intake Manifold Valve (N156)
P1515 - 002 - Short to Ground

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON


Wszystkie maja zwarcie do masy

ostatni to przepływka i ma za niski sygnał


wygląda to tak :

pali sie kontrolka esp

włacza sie kontrolka z piorunkami po przekroczeniu 30 km


na postoju bez właczania silnika

kasuje błędy silnika

ikonka esp znika

ledwo odpale i powraca

1 Podejrzenia mam na przepływke która mogę chyba jakos VAG sprawdzic tylko gdzie?

2 Podejrzenie nieszczesnego przekaznika pompy powietrza wtórnego sai ...

3 Tylko gdzie on jest i jak do niego sie dostać?

Pytanie ostatnie :

4 Czy to przekaznik robi bład przepływki i reszty błędów??

5 Czy to uwalona przepływka robi powyżej opisane błędy??

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 sie 2015, 23:36

Zapewne wszystkie powyższe podzespoły mają tą masę czy tam zasilanie podawane z jednego przekaźnika i stąd błędy.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 28 sie 2015, 23:40

przekaznika albo tez i jakiegos tam obok bezpiecznika tylko gdzie to dziadostwo sie kryje ?

wkurza mnie to piszczenie i ten esp

nie wiem gdzie to moze byc kontrolka parking bake tez wyskakuje bo bład sygnału z ecu numer błędu 18026 czy jakos tak albo 18025

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 sie 2015, 23:53

dracus6662 pisze:tylko gdzie to dziadostwo sie kryje ?
Trza szukać, wujek google i jedziesz z tematem ;)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 29 sie 2015, 12:52

Temat rusza :

Dzięki Łukaszowi ogarnąłem sprawe z przekaznikiem i było zwarcie tak jak mówiłeś styki były sklejone

wyczysciłem i zalozyłem i jest poprawa mianowiecie:

znikły 3 błędy

i zostało jeszcze 5 błedów

BYŁO 8 błędów:


8 Faults Found:

17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON
17923 - Intake Manifold Valve (N156)
P1515 - 002 - Short to Ground

Readiness: 0010 1101



ZOSTAŁO 5 :

Saturday,29,August,2015,12:14:37:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

Address 01: Engine Labels: 077-910-560-BFM.LBL
Control Module Part Number: 4E0 910 560 E HW: 4E0 907 560
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0040
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 07981 995 83717
VCID: 23450907E2202306A91-8076
5 Faults Found:

17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low

Readiness: 0110 1101


Podejrzewam przepływke bo na postoju w vag

silnik

grupy pomiarowe 8

grupa 002 i przepływka stoi 00 i czy gaz daje czy nie to 00

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl