Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Duzy pobór pradu na bezpieczniku

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

[D2 00 4.2PB/LPG ] Duzy pobór pradu na bezpieczniku

Post autor: uszek » 29 kwie 2013, 17:34

POwiedzcie mi od czego to jest, z tego co znalazlem to jest od zespolu sterowania klimy, wentylatora i solaru. Moze ktos sie z czyms podobnym spotkał
Na zamknietym samochodzie mam pobór 0.5A gdzie z tego bezpiecznika jest 0.3...

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 30 kwie 2013, 20:03

Od tamtej pory mam problem dalej jest bo cos zjada mi akumulator, okazało sie ze bezpiecznik 27 od zespołu sterowania klimatyzacją, zespołem sterowania wentylatora wlotu powietrza, webasto, przyrządy oraz solaru zjada 0.3A .

Nie wiem za co sie zabrac, na VAGu wyskoczył mi bład silniczka V68 odpiałem wtyczke od tego silniczka i dalej to samo, wczesniej miałem problem z wentylatorem czasem dzialał, czasem nie tez był bład silnika V2 ale po usunięciu wszystko sie unormowało i cały czas pracuje. Nie mam pojecia co mi zjada prąd, za nic nie moge znaleźć od czego to jest, powyciągałem wszystkie przekazniki pod nogami pasazera i nic sie nie zmienia.
Moze mnie ktos naprowadzi co to moze byc

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 30 kwie 2013, 21:59

A jakby ktos mial schematy do a8 po lifcie to byłoby super...


Edit

z schematów z a8 przed liftem znalazłem ze z bezpiecznika 27 zasilane jest pompka v50 oraz dwa zaworki n175 i n176 teraz tylko znalezc to w samochodzie

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 30 kwie 2013, 23:55

To jest zespół elektrozaworów na podszybiu od strony kierowcy, między serwem hamulcowym a obudową dmuchawy. Powinny tam być 2 okrągłe złącza - 3pinowe do elektrozaworów i 2pinowe do pompy (tak przynajmniej jest w przedlifcie z tego co pamiętam).
Four rings to rule them all

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 01 maja 2013, 06:19

Wiem wiem, szkoda ze nie ma schematów do polifta byłoby duzo latwiej

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 01 maja 2013, 20:51

No i sprawdziłem w schemacie pod bezpiecznikiem 27 (3 rzad 7 bezpiecznik) zasila pompke elektryczna wody i dwa elektrozawory.
No to nic innego jak odpiąłem to wszystko z wtyczek i ku mojemu zdziwieniu dalej na tym bezpieczniku jest pobór 0.4A i juz nie mam pojecia. Praca tego steruje panel klimy wiec tylko on został do wymiany...


Jakby kogos interesowalo
http://www.mitchell-auto.ru/UserFiles/F ... -s8-wd.pdf

reynolds99i5
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 02 lut 2018, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Mam ten sam problem

Post autor: reynolds99i5 » 02 lut 2018, 23:25

Witam wszystkich jako nowy uzytkownik forum i swiezo upieczony wlasciciel A8 D2 FL.

Mam dokladnie te same objawy (i umiem uzywac opcji szukaj) czyli 0,3 A poboru na bezpieczniku nr 27.
Odlaczanie pompy nagrzewnicy i elektro zaworow nie zmienia poboru.
Zauwazylem, ze oswietlenie nog pasazera jest rowniez pod tym bezpiecznikiem.

Czy udalo sie Tobie rozwiazac ten problem?
Wszelkie wskazowki mile widziane.
Kupilem samochod z wada ukryta ale tak sie ciesze spelnionym marzeniem ze zrobie i bede jezdzil :)
Czy wymieniales panel klimy? Ja zauwazylem ze na wlaczonym zaplonie wyraznie brzeczy.

Jakby co posiadam schematy elektryczne klimatronika 99-02 (kazdy rocznik).
Jutro chyba demontuje klimatronika na probe.

Pobor pradu bez bezpiecznika nr 27 dalej wynosi 0,1A wiec delikatnie za duzo... Ale tym sie zajme pozniej.


Obecnie zdarzaly sie pomiary 0,68A - ale podejrzewam, ze za szybko robilem pomiary. Po 10 min razem z bezpiecznikim 27 bylo 0,4A.

Dzien pozniej zrobilem sobie bezpiecznik z przelacznikiem, ktory wlaczam jedynie podczas jazdy.
No i okazalo sie, ze komputer pokazuje blad ladowania i nie dziala podgrzewanie foteli. Zatem w kolejnym etapie szukam zawieszonych przekaznikow lub uszkodzenia w module klimatronika.

Przy okazji znalazlem drugiego zlodzieja - telefon 0,3A. Bezpiecznik 5A w bagazniku nad akumulatorem.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2018, 16:54 przez reynolds99i5, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 03 lut 2018, 10:53

[center]reynolds99i5, [/center]

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl