Witam kolegow,
Przeszukuje forum i nie moge dotrzec do jednoznacznej odpowiedzi wiec moze ktos mi podpowie. Chcialbym zmienic zegary w moim A8 D2 4.2 z 1995 r (ostatnie dni 1995, modelowy 1996) na zegary z s8 przedliftowego. Czy w moich zegarach jest immo czy jeszcze w tych rocznikach jest kostka? Czy jesli wymienie licznik to cos trzeba kodowac, ustawiac, czy wstawiam, podpinam i jade? Dzieki z gory za pomoc.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB ] Zmiana licznika - kodowanie?
Jak z przedlifta z S8 to nie ma problemu... wsadzasz i nic nie kodujesz... smiga od razu... Tylko wazne jest to zeby bylu liczniki obydwa z automatu... Tak wlasciwie podepne sie pod temat... czy ktos ogarnial zmiane przebiegu w tych licznikach... Kurcze kupilem kabel i mecze sie z tym juz drugi miesiac... jesli moglby ktos cos podpowiedziec... I od razu mowie nie cofam sobie przebiegu tylko chce ustawic na nowym liczniku stan z poprzedniego...
Niby zmienia stan, odczytuje licznik i przebieg... ale ciagle wraca stary stan i nie pomaga odlaczanie aku... Ciezka sprawa 


- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
He he to tak jak ja pojechałem z młotem Makity do sklepu gdzie kupowany był sprzęt ,Gość mówi że jest taki czujnik że jak sprzęt przepracuje swoje motogodziny to stop i nic nie poradzisz ,ale oni zajmują się tym i mi to odblokują ,ale że to skomplikowane to będzie kosztować około 500 pln. ale słyszałem wcześniej jak się sprzęt zachowywał i z uśmiechem na twarzy poprosiłem o komplet szczotek za 60 pln , zajechałem do domu i po 10 minutach sprzęt chodził jak nowy. Trzeba umieć zarabiać kaskę nieraz błaha sprawa ale wiedza kosztuje. 
