robsonik4 pisze:od czego jest ta wtyczka ?
Ta wtyczka jest od silniczka spryskiwaczy szyb. W oryginale ona właśnie jest okrągła i ma trzy piny. Fotka jest troszkę rozmazana, ale na moje u Ciebie ta czarna pompka jest wsadzona od innego auta z dołożoną kostką do niej.
robsonik4 pisze:czy tam są 2 osobne pompki do płynu - biała po lewej, czarna po środku.
Są zbiorniczki na jedną pompkę (tylko czarną od spryskiwaczy szyb), występowały one gdy nie było fabrycznego xenonu. Są też takie jak u Ciebie na dwie pompki. Czarna jak wyżej i biała od spryskiwaczy lamp xenon.
Tutaj masz opis i fotki pompek do spryskiwaczy szyb:
http://www.a8team.pl/d2-all-spryskiwacz ... e&start=15
Zauważ jeszcze, że oryginalna pompka ma zespolony czujnik poziomu płynu w zbiorniczku i w górnej jej części wystaje króciec przelewowy, który wciska się do zbiorniczka podczas montażu tejże pompki. U ciebie miejsce gdzie powinien być wciśnięty ten króciec jest zaślepione, dokładnie w miejscu gdzie kończy się wtyczka. Więc albo masz coś zmostkowane, albo na FISie cały czas daje Ci po oczach komunikatem, że jest niski stan płynu do spryskiwaczy, a wtedy pompka od xenonów (ta biała) już się nie załączy. Takie małe zabezpieczenia, aby szybko resztki płynu nie wypsikać.
