Mądre głowy piszą aby wymieniać w aucie cewki i kable wysokiego napięcia, podobnie jak świece gdyż te elementy również się zużywają.
Jak ma się to do A8, w szczególności z silnikiem 4.2? Cewki wymieniamy tylko wtedy gdy zaczynają szwankować czy może profilaktycznie wymieniać je co pewien interwał przejechanych kilometrów?
Czy kable idące od modułów zapłonowych do cewek również wymieniamy?
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Cewki i kable WN - czy wymieniać?
[D2 FL ALL ] Cewki i kable WN - czy wymieniać?
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 21:16 przez VanDyke, łącznie zmieniany 1 raz.
Kontakt: nick + @wp.pl
Re: Cewki i kable WN - czy wymieniać?
Ehhh, to może na początek małe sprostowanie...VanDyke pisze:Mądre głowy piszą aby wymieniać w aucie cewki i kable wysokiego napięcia, podobnie jak świece gdyż te elementy również się zużywają.
Jak ma się to do A8, w szczególności z silnikiem 4.2? Cewki wymieniamy tylko wtedy gdy zaczynają szwankować czy może profilaktycznie wymieniać je co pewien interwał przejechanych kilometrów?
cewki a i owszem masz ale kabli wysokiego napięcia nie ma... to przecież cewki na każdej świecy wytwarzają to wysokie napięcie ale że są one bezpośrednio na świecy to kabli WN brak.
Co do ich wymiany... nie kojarzę żadnej instrukcji mówiącej o ich cyklicznej wymianie... wg. mnie cewki wymieniamy jak zaczynają szwankować.
Nie ma u ciebie czegoś takiego.VanDyke pisze:Czy kable idące od modułów zapłonowych do cewek również wymieniamy?
Moduły zapłonowe są w autach przed-liftem... w po-liftowych sterowanie zapłonem odbywa się bezpośrednio ze sterownika silnika i modułów zapłonowych już tu nie ma.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-