części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 FL ALL ] licznik od anglika - przeprogramowanie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 gru 2016, 23:33

A no widzisz. Ja do tego Anglika wpisalem oba wlasnie te mojego i smiga... Generalnie koduje sie w SoftCoding....tego drugiego nie ruszalem nigdy.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 18 gru 2016, 23:55

Po mojemu jak nie zmieniasz tarcz to nie trzeba niczego kodowac... Ja u siebie nic nie kodowalem po zmianie licznikow Marcin, a wskazuje jak stary wedlug GPS ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 gru 2016, 06:23

No tak tylko mi ta angielska wersja nie odpowiada wizualnie i chcialbym miec normalna EU. Ale po zmianie tarczy na EU nie pokazuje odpowiedniej predkosci <bezradny>

Mowisz Robert, ze predkowsc wg GPSu pokazuje ??? <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 19 gru 2016, 09:54

wlasnie o to mi chodzilo kazdy licznik wie jaka predkosc pokazac jak ma ta swoja "mape" taka samo bylo u mnie z zegarami daj nr to kumpel mi podpowie co i jak bo go pytalem nr swoich zegarow i tych co wrzuciles, a najlepiej jakbys mi wsady z licznika podeslal oba do by ci to moj kumpel zmodyfikowal a to potrzebujesz eeprom programmer taki programik i tam masz opcje dash->read->save i masz plik pozniej drugie zegary i tak samo w angolach predkosc idzie liniowo w europa inaczej i dlatego nie da rady tego tylko przerzucic

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 gru 2016, 12:48

łooo Panie ale to widzę, że bez kombinatoryki, przelutowywania itp. to się nie obejdzie <boisie> ...
to nie jest zwykły napęd...to

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 19 gru 2016, 16:10

No właśnie o to chodzi że wsad to się nazywa samo jakby oprogramowanie twoich zegarów żadnego lutowania itp zgrywasz ten "wsad" ( soft ) co masz i z tego nowego na podmiankę wyśle znajomemu i on go zmodyfikuje wgrasz zmodyfikowany do nowych zegarów i tyle, oczywiście jak się da a tym programikiem to wydobędziesz jak coś daj na priva maila to ci podeśle programik a ty mi te wsady chyba że walczysz dalej sam to powodzenia

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 gru 2016, 08:02

dobra zamieszczam kilka fotek jak wygląda rozebrany na części licznik jakby ktoś nie widział nigdy. Robota prosta, wszystko pięknie schodzi. Jak się demontuje wskazówki i tarczki opisałem już tutaj :

[center] http://www.a8team.pl/d2-fl-all-demontaz ... t21818.htm [/center]

a tutaj dogłębnie :

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

na ostatnim zdjęciu widać ten nieszczęsny ekranik który zanika po nagrzaniu i tak szczerze powiem, że tam żadnego żelu bądź innej dziwnej substancji nie widziałem <bezradny> Tylko tasiemka przylutowana do blaszki...

Ktoś wie, co to za kwadratowa, zielona kość (zdjęcie nr 2) za co ona odpowiada?

marcin85 skąd ten "wsad" wziąć, zgrać bo podesłać mi teraz będzie ciężko.

Namiar na pw posłałem.

Aha i ostatnie pytanie :

jakie musze kupić diody smd aby wymienić sobie oświetlenie (jakiś numer, specyfikacja, moc) i żeby czegoś nie spalić :D ???
to nie jest zwykły napęd...to

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 20 gru 2016, 08:41

martin_rs4 pisze:... jeszcze ja ym to skalowanie predkosciomierza ogarnal to bylo by pinkie :D
Jeżeli pozostawisz oryginalny prędkościomierz (dwie skale w milach i kilometrach na godzinę) to nie powinno być problemu ze wskazaniami prędkości. Różnica będzie we wskazywanym przebiegu (mile / kilometry). Przecież prędkościomierz i licznik wskazują na podstawie impulsów podawanych przez impulsator umieszczony w skrzyni biegów.
Jeżeli wstawiasz inny "kubek" prędkościomierza z licznikiem kilometrów od innej wersji to rzeczywiście może być problem z innym skalowaniem wskazań prędkościomierza (przejście z liczenia mil na kilometry już zrobione - tak wynika z twoich wypowiedzi).
Miałem podobny problem z angielskimi zegarami w Audi 80 - żeby dokładnie porównać zmiany posadziłem syna z długopisem i kartką, do auta GPS i najpierw sprawdzenie na jednym liczniku, nawet po wymianie skrzyni biegów na "dłuższą" wskazywał prawidłowe wartości prędkości.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2017, 23:02

VAGowner pisze:Jeżeli pozostawisz oryginalny prędkościomierz (dwie skale w milach i kilometrach na godzinę) to nie powinno być problemu ze wskazaniami prędkości.
to wiem i tak mam teraz
VAGowner pisze:Różnica będzie we wskazywanym przebiegu (mile / kilometry).
to też mam przekodowane
VAGowner pisze:Jeżeli wstawiasz inny "kubek" prędkościomierza z licznikiem kilometrów od innej wersji to rzeczywiście może być problem z innym skalowaniem wskazań prędkościomierza
no o tym cały czas piszę ;) więc czekam na Info od Marcina na temat tego "wsadu" przeprogramowania itp...

[ Dodano: 2016-12-21, 15:28 ]
Hej, ponawiam pytanie :
jakie musze kupić diody smd aby wymienić sobie oświetlenie (jakiś numer, specyfikacja, moc) i żeby czegoś nie spalić :D ???


[ Dodano: 2017-01-21, 23:02 ]
Marcin, dzięki wielkie za kontakt do Michała <okok> licznik ogarniety ...korzyść obustronna <amasz> <hihi>
Ostatnio zmieniony 25 sty 2017, 09:05 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 22 sty 2017, 17:47

Nie ma problemu, jesteśmy w stałym kontakcie także widziałem co tam zrobił z twoim licznikiem

Piotr_Bocian

Post autor: Piotr_Bocian » 24 sty 2017, 21:51

Michał dobry szpec. Szkoda tylko, że nie idzie wsadu zczytać bezpośrednio na aucie z tych zegarów :P

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 sty 2017, 21:59

Szkoda tylko, że nie idzie wsadu zczytać bezpośrednio na aucie z tych zegarów
tego nie wiem <bezradny> jako, że mam 3 komplety zegarów to dwa jemu odesłałem. Z mojego zczytał wsad i wgrał do angola a mój dodatkowo zregenerował (powypalane diody smd).

Teraz mam spokój na kilka dobrych lat <chura>
to nie jest zwykły napęd...to

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 24 sty 2017, 22:01

to zalezy jakie zegary bo były różne i dlatego Twoje się udało

Piotr_Bocian

Post autor: Piotr_Bocian » 24 sty 2017, 22:41

Tych ostatnich CRYPTO podobno nie idzie robić z tego, co rozmawiamy tu z Michałem <jezyk2>

iCAtronic
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 03 cze 2015, 01:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: iCAtronic » 24 sty 2017, 23:09

Piotr_Bocian pisze:Tych ostatnich CRYPTO podobno nie idzie robić z tego, co rozmawiamy tu z Michałem <jezyk2>
Idzie, tylko nie na zasadzie kopiuj/wklej ze starego do nowego.
Elektronika samochodowa Wrocław

Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl