[D2 FL ALL ] Piszczy parktronic
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D2 FL ALL ] Piszczy parktronic
Witam Panowie.Mam taki problem po włączeniu wstecznego przedni parktronic piszczy ciągłym sygnałem,da się go wyłączyć tym przyciskiem na konsoli środkowej.Osobiście wolał bym żeby to działało jak należy.Mieliście coś takiego u siebie?
Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 00:34 przez 123mielony, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolego mielony, w pierwszej kolejności oczywiście przeczyść czyjniki jak to napisał dayton.
Podejrzewam jednak, że któryś z czujników może być uszkodzony...
A w naszych Audiczkach jeśli jeden czujnik kaput to cały parktronik nie rabota poprawnie.
Więc należy zdiagnozować czujniki :shock:
hehehe.... bez obawy gdyż kontrola czujników jest trywialnie prosta, trwa góra 5 minut (wbrew temu co mówią w niektórych ASO) i można tego dokonać tak po prostu nawet na ulicy :-P
a wygląda to tak:
- wsiadasz do auta i uruchamiasz silnik
- włączasz wsteczny i zaciągasz mocno hamulec ręczny
- teraz wysiadasz i obchodzisz całe auto pochylając głowę przy każdym czujniku
- zbliżając ucho do czujnika powinieneś uslyszeć takie delikatne "cykanie"
czujnik "cyka" = czyjnik OK :lol:
czujnik "głuchy" = czujnik "śmieć" :roll:
Jeśli któryś z nich jest padnięty to masz odpowiedź na swoje pytanie.
Napisz co zdiagnozowałeś to zrobimy następny krok.
Pozdr - FOSS 8-)
Podejrzewam jednak, że któryś z czujników może być uszkodzony...
A w naszych Audiczkach jeśli jeden czujnik kaput to cały parktronik nie rabota poprawnie.
Więc należy zdiagnozować czujniki :shock:
hehehe.... bez obawy gdyż kontrola czujników jest trywialnie prosta, trwa góra 5 minut (wbrew temu co mówią w niektórych ASO) i można tego dokonać tak po prostu nawet na ulicy :-P
a wygląda to tak:
- wsiadasz do auta i uruchamiasz silnik
- włączasz wsteczny i zaciągasz mocno hamulec ręczny
- teraz wysiadasz i obchodzisz całe auto pochylając głowę przy każdym czujniku
- zbliżając ucho do czujnika powinieneś uslyszeć takie delikatne "cykanie"
czujnik "cyka" = czyjnik OK :lol:
czujnik "głuchy" = czujnik "śmieć" :roll:
Jeśli któryś z nich jest padnięty to masz odpowiedź na swoje pytanie.
Napisz co zdiagnozowałeś to zrobimy następny krok.
Pozdr - FOSS 8-)
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj