![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Światła długie/drogowe barwa biała
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
[D2 FL ALL ] Światła długie/drogowe barwa biała
Chciałbym zmienić swoje żółte halogeny na białe, tak żeby pasowały kolorystycznie do xenonów. O ile się nie mylę, to do '99 FL wchodzą H7 24V i niestety nic nie mogę znaleźć w kolorze białym (4000k-5000k).
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Kolego 24V to do ciężarowek 

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
dice111, Widziałes to na żywo? Zdaje egzamin? Bo z tego co wiem nie ma szans by taki led świecił poprawnie w zwyczajnym reflektorze a tym bardziej w soczewce. Prosty przykład to moj-wsadziłem 7watowe cree w miejsce H3 halogenowych i soczewka rozszczepia to światło że nocą sa 3 fioletowe kropki natomiast jako dzienne świecą zimnym białym i są z daleka widoczne ale niczego juz tymi światłami sobie nie oświetle.
diody a i owszem ale w nowych autach, gdzie układy i lampy są odpowiednio projektowane do tych celów. Ze starego nie zrobisz nowego nigdy. Nie kombinuj. Moim zdaniem szukaj żarówek odpowiednich do swoich potrzeb niż majstrować z LED. Ledy to możesz sobie wsadzić do podświetlania tablicy wnętrza czy kierunków albo i postojówek jak się Władza nie doczepi. Ale światła dzienne, krótkie, długie czy przeciwmgielne powinny pozostać tak jak ich producent zaprojektował. Nie jesteś inżynierem i dioda nie da nigdy takiego snopu światła jak powinna i jak robi to żarówka. Wygląda to fajnie ale na boga, chodzi o bezpieczeństwo nie tylko Twoje ale i Twoich bliskich oraz ludzi których będziesz oślepiał swoimi ledowymi latarkami
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
O ledach na zewnątrz nigdy nie myślałem, bo mam świadomość jak będą "świecić" w aucie starszego typu.
A na przód zamówiłem sobie taki zestawik:
Długie
Postojowe
Kierunkowskazy
Podeślę fotki po zamontowaniu
A na przód zamówiłem sobie taki zestawik:
Długie
Postojowe
Kierunkowskazy
Podeślę fotki po zamontowaniu

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- dice111
- Moderator
- Posty: 6028
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Wszystko od diody zalezy. 7W to nie 25W (a na allegro jest kupa zamienników, gdzie ludzie podaja łączną ilośc sumując wszystkie diody) Słabsze owszem, na DRL nadaja sie idealnie, ale pre-FL H3 nie ma na co innego wykorzystywac, bo sa o kant d... potłuc.
Ze standardowych żarówek pozostają Crystal Vision Ultra (5000k) nie ma porównania z Blue Vision, czy Diamond Vision. Ale w PL dostac OE graniczy z cudem, ze wzgledu na homologacje. Jest to jedyna znana mi standardowa zarowka Philipsa, ktora barwa dorównuje zenonom.
Reflektory zbudowane tylko na diodach oczywiscie roznia sie kontrukcyjnie od xenonowych czy halogenowych to jasne, zwlaszcza ze producenci stosuja tam po kilkanascie diod na jeden typ swiatel, a kazdy segment ma swoj wlasny odlbłysnik.
Ja czekam na cos godnego uwagi jesli chodzi o HB3, a jesli wpadnie mi do reki ponad 20W H3 to także sprawdze porownujac chocby do CVU.
Ze standardowych żarówek pozostają Crystal Vision Ultra (5000k) nie ma porównania z Blue Vision, czy Diamond Vision. Ale w PL dostac OE graniczy z cudem, ze wzgledu na homologacje. Jest to jedyna znana mi standardowa zarowka Philipsa, ktora barwa dorównuje zenonom.
Reflektory zbudowane tylko na diodach oczywiscie roznia sie kontrukcyjnie od xenonowych czy halogenowych to jasne, zwlaszcza ze producenci stosuja tam po kilkanascie diod na jeden typ swiatel, a kazdy segment ma swoj wlasny odlbłysnik.
Ja czekam na cos godnego uwagi jesli chodzi o HB3, a jesli wpadnie mi do reki ponad 20W H3 to także sprawdze porownujac chocby do CVU.
Black Cars Matters