![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Światła do jazdy dziennej
[D2 FL ALL ] Światła do jazdy dziennej
czy zakładałktos juz cos takiego w swojej a8? ja chce kupic lampy z atestem ale dobrze by było podłączyc tak żeby swieciły tylko dzienne (nie z postojowymi) i gasły przy włączeniu swiateł mijania. są jakies przekażniki, włączniki??? jak ktos zamontował takie lampki to dajcie foto
Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, 23:47 przez Danio, łącznie zmieniany 1 raz.
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
Do A8/S8 jeszcze nie zakładałem chociaż myślałem o takowych i prawdopodobnie założę do obu ;-)
Takowe lampy zakładałem jednakże do innego auta i śmiało mogę stwierdzić, że kupując dobry zestaw w komplecie otrzymasz wszystko - pełne okablowanie, przekaźniki, szybkozłączki do wpięcia się w elektrykę i schemat podłączenia.
Osobiście zdecydowanie więcej zabawy miałem w samym montażu lamp (aby nie wyglądało to tandetnie) niż w podłączeniu elektryki.
Takowe lampy zakładałem jednakże do innego auta i śmiało mogę stwierdzić, że kupując dobry zestaw w komplecie otrzymasz wszystko - pełne okablowanie, przekaźniki, szybkozłączki do wpięcia się w elektrykę i schemat podłączenia.
Osobiście zdecydowanie więcej zabawy miałem w samym montażu lamp (aby nie wyglądało to tandetnie) niż w podłączeniu elektryki.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dice111
- Moderator
- Posty: 6028
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
U mnie jak już pisałem - jako dzienne wykorzystana soczewka halogenów
Co do gotowych kitów, polecam Philipsy Daylighty
http://www2.moto-profil.pl/images/stori ... df/drl.pdf
Co do gotowych kitów, polecam Philipsy Daylighty
http://www2.moto-profil.pl/images/stori ... df/drl.pdf
Black Cars Matters
O takich właśnie myślałem...dice111 pisze:Co do gotowych kitów, polecam Philipsy Daylighty
takie, żeby przede wszystkim spełniały swoje zadanie...
żeby ich montaż był w miarę łatwy (bądź też ułatwiony dzięki skompletowaniu wszystkich elementów w zestawie)...
i żeby nawet ci najbardziej upierdliwi gliniarze mogli mnie cmoknąć...
(wiecie gdzie) :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dice111
- Moderator
- Posty: 6028
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Bardzo fajny zestaw, prosty..i tańszy od zestawów Helli. Robiony na Power ledach, więc barwa biała (coś w okolicach 6000k) i długo wytrzyma (w przeciwieństwie do allegrowych listw).
Jeśli ktoś chciałby montować cos takiego ręcznie, od razu mówie - pojedynczy zakup tych diod wyjdzie drożej niż ten zestawik.
Co do wyglądu - mi się osobiście coś takiego nie podoba (co innego jeśli było by to zintegrowane w reflektorze), do D2 wg mnie nie pasuje, choć do części aut - jak najbardziej. Ale o gustach sie nie dyskutuje
Jeśli ktoś chciałby montować cos takiego ręcznie, od razu mówie - pojedynczy zakup tych diod wyjdzie drożej niż ten zestawik.
Co do wyglądu - mi się osobiście coś takiego nie podoba (co innego jeśli było by to zintegrowane w reflektorze), do D2 wg mnie nie pasuje, choć do części aut - jak najbardziej. Ale o gustach sie nie dyskutuje

Black Cars Matters
Badziewne listwy omijam z daleka - ani to nie świeci, ani nie jest zgodne z przepisami...dice111 pisze:Bardzo fajny zestaw, prosty..i tańszy od zestawów Helli. Robiony na Power ledach, więc barwa biała (coś w okolicach 6000k) i długo wytrzyma (w przeciwieństwie do allegrowych listw).
po prostu szajs :evil:
No właśnie wciąż mam mieszane uczucia dlatego do dzisiaj takich nie mam.dice111 pisze:Co do wyglądu - mi się osobiście coś takiego nie podoba (co innego jeśli było by to zintegrowane w reflektorze), do D2 wg mnie nie pasuje, choć do części aut - jak najbardziej. Ale o gustach sie nie dyskutuje
Zresztą pisałem już kiedyś, że wolałbym chyba przeróbkę lampy soczewkowej (taką mam w A8) na bi-ksenon (wymiana soczewki) i w miejsce żarówki od świateł długich wrzucić panel Power-LED jako światła dzienne wzorem A8 D3.
W S8 natomiast mam lampę KsenonPlus i tutaj można prostym ruchem zmienić żarówkę od długich na żarówkę PowerLED, dłubnąć lekko w elektryce i już.
Niestety w obu przypadkach pozbawiamy się możliwości ostrzegawczego błyśnięcia światłami długimi przy wyłączonych światłach mijania gdyż tę funkcję realizują właśnie żarówki halogenowe.
Można oczywiście dłubnąć tak elektrykę aby takie błyśnięcie realizować przy użyciu żarników ksenonowych ale takie błyskanie nie jest zdrowe ani dla żarników ani dla przetwornic.
Z drugiej strony jednak (a może już z trzeciej) należałoby się zastanowić jak często przydarza nam się tak błyskać (chyba niezbyt często) i zwrócić także uwagę na fakt, że spora nowych modeli aut jeżeli posiada lampy ksenonowe to są to już bi-ksenony gdzie w lampie brak żarowki halogenowej do tzw. błyskania ostrzegawczego...
więc może zrezygnować z żarowek halogenowych i jednak przerobić lampy jak opisalem powyżej :?:
... z takimi dylematami pozostanę pewnie jeszcze przez jakiś czas bo niestety nie mam kiedy zajmować się takimi pierdółkami :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Popieram takie podejscie kolegi FOSSa do tego tematu, mnie osobiscie troche irytuje zakładanie takich listew w zderzaku, do reflektorów było by znacznie estetyczniej. Nie rozważał ktos wcisniecia do D2 takich pasków diodowych od tych nowych AUDI?. A co do migania ostrzegawczego to zawsze pozostaje mozliwosc migniecia halogenami "klik,klik".
Kolego FOSS powiedz mi czy dużą czujesz różnice w przyspieszani A8 a S8? Wiem ze napewno jest ale Dużo, troszke, bardzo?? Ciekawy jestem. Pozdrawiam
Kolego FOSS powiedz mi czy dużą czujesz różnice w przyspieszani A8 a S8? Wiem ze napewno jest ale Dużo, troszke, bardzo?? Ciekawy jestem. Pozdrawiam
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
Myślałem o takim rozwiązaniu - tylko nie na zasadzie "klik/klik" ale po porstu na dłubnięciu w elektryce aby mrugniecie realizować dźwignią przy kierownicy...Danio pisze:(...) A co do migania ostrzegawczego to zawsze pozostaje mozliwosc migniecia halogenami "klik,klik".
tylko nie wiem czy konstrukcja tegoż przełącznika umożliwia takie rozwiązanie :roll:
heh... przy pierwszym raczej spokojnym naciśnięciu pedału gazu A8 wydaje się przy ruszaniu bardziej narowiste niż S8 które zdajesię ruszać dosyć spokojnie, prawieże ospale...Danio pisze:Kolego FOSS powiedz mi czy dużą czujesz różnice w przyspieszani A8 a S8? Wiem ze napewno jest ale Dużo, troszke, bardzo?? Ciekawy jestem.
sytuacja zmienia się jednak diametralnie po mocniejszym dociśnięciu gazu - wraz ze wzrostem obrotów coraz większy "banan" kwitnie na twarzy kierowcy S8 :mrgreen:
S8 na pewno jeździ lepiej od A8 ale aby je porównać trzeba by postawić oba do wyścigu równoległego bo różnice w doznaniach wynikają nie tylko z wyższej mocy/momentu i charakterystyki silnika ale także z różnic w pracy skrzyni biegów, zdecydowanie utwardzonego i obniżonego zawieszenia S8, różnic w pracy wspomagania kierownicy a także z foteli (Recaro w S8 kontra komforty w A8) które zupełnie inaczej dają odczuć auto i drogę...
osobiście uwielbiam oba :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Podbije ten temacik by nie zakładac podobnego. Jak niektorzy wiedzą mam w planach zapodać moduł DRL co bedzie sterował mi długimi lub halogenami na ok 30% mocy. Teraz pytanko-czy podłaczyć to pod długie czy halogeny?? I jeszcze kwestia samego wysterowania. Wolał bym uniknąć urządzeń co wykrywają wzrost napięcia i po tym załaczają dzienne ale chciałbym by te dzienne sie zapalały po uruchomieniu silnika-skąd brac najprościej sygnał (plusa) do tego?? I żeby nie żarło się to z elektroniką w aucie.
Temat pewnie opanowałeś od tego czasu ale dla całej reszty co się zastanawiają pokazuję jak DRL wygląda w światłach długich.
Długie mam ustawione na 40% mocy a zapalają się po uruchomieniu silnika. Nadmieniam, że nie wyskakuje błąd na FIS a kontrolka długich żarzy się delikatnie co widoczne jest jedynie w ciemności.
Długie mam ustawione na 40% mocy a zapalają się po uruchomieniu silnika. Nadmieniam, że nie wyskakuje błąd na FIS a kontrolka długich żarzy się delikatnie co widoczne jest jedynie w ciemności.