[inne] Q7 - nie odpala
[inne] Q7 - nie odpala
Witam może ktoś będzie wiedział
Stało się tak gość gasił auto i zdziwiło go bo blokada nie zadziałała -kierownicy
i już auto nie odpaliło .
Wcześniej były problemy z paleniem to znaczy blokada nie odpuściła ale dało się babole skasować .
Obecnie styki powymieniane silnik rygla sprawny .
Posprawdzane ogólnie co się dało i niby ok .
Auto nie reaguje na kluczyk .
Auto to Q7 3 ,0 tdi rok 2008
Stało się tak gość gasił auto i zdziwiło go bo blokada nie zadziałała -kierownicy
i już auto nie odpaliło .
Wcześniej były problemy z paleniem to znaczy blokada nie odpuściła ale dało się babole skasować .
Obecnie styki powymieniane silnik rygla sprawny .
Posprawdzane ogólnie co się dało i niby ok .
Auto nie reaguje na kluczyk .
Auto to Q7 3 ,0 tdi rok 2008
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2018, 11:04 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie ma nic wspólnego z ryglowaniem kierownicy. Jak nie zakodujesz to w ogóle może nie ryglować kierownicy, poszukałbym raczej w immo:) Jeśli przez chwile działało to coś zrobiłeś w instalce przy kierownicy, dobry i spostrzegawczy elektryk rozwiąże problem.
życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
Jak "immo"* nie rozpozna kluczyka to nie włączysz zapłonu.
Tak jest w D3... to i w Q tak samo.
Klawisz START/STOP jest? Czy tylko sama stacyjka?
Drugi kluczyk potrzebny by na nim sprawdzić może pomoże.
W stacyjce masz podłączenie do anteny do czytania kluczyka.
* - masz system autentykacji startu pod fotelem kierowcy w D3.
Czasami odłączenie go od zasilania i podłączenie pozwala na odpalenie. Miałem taki przypadek w D3 3.0 TDI. Gdzieś był niestyk na wtyczce tego modułu, wyjęcie, coś na styki i po kłopocie.
Poniżej opis włącznika stacyjki (D - podłączenie anteny do czytania kluczyka)
Tak jest w D3... to i w Q tak samo.
Klawisz START/STOP jest? Czy tylko sama stacyjka?
Drugi kluczyk potrzebny by na nim sprawdzić może pomoże.
W stacyjce masz podłączenie do anteny do czytania kluczyka.
* - masz system autentykacji startu pod fotelem kierowcy w D3.
Czasami odłączenie go od zasilania i podłączenie pozwala na odpalenie. Miałem taki przypadek w D3 3.0 TDI. Gdzieś był niestyk na wtyczce tego modułu, wyjęcie, coś na styki i po kłopocie.
Poniżej opis włącznika stacyjki (D - podłączenie anteny do czytania kluczyka)
zanjac pisze:To nie ma nic wspólnego z ryglowaniem kierownicy.
Tak się składa, że akurat w Q7, jak i w A6C6, w zakresie stacyjki, rygla i sterownika kessy jest właśnie inaczej niż w D3.marekp750 pisze:Jak "immo"* nie rozpozna kluczyka to nie włączysz zapłonu.
Tak jest w D3... to i w Q tak samo.
Jeżeli rygiel nie działa poprawnie to auta nie odpalisz.
Usterki w obrębie rygla i stacyjki to znany problem zarówno w Q7 jak i A6C6 i robiłem to osobiście razy X.
Teoretyzując czyli zgodnie z zaleceniami producenta - do wymiany jest kolumna kierownicy ze sterownikiem.
W praktyce - da się to czasami skutecznie naprawić ale nie zawsze.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jeżeli rygiel nie działa to sprawne raczej nie jest.pepi pisze:to było wysłane i zregenerowane niby jest sprawne
Noi idąc dalej... Jeżeli rygiel nie działa poprawnie to auto nie odpali.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-