[D2 preFL ALL ] Felgi z A8 D3
[D2 preFL ALL ] Felgi z A8 D3
Czy może ktoś z Was może miał lub ma u siebie założone felgi z A8 D3 ze zdjęcia?
Zastanawiam się nad nimi i jestem ciekaw, czy nie będą się "gryzły" z całokształtem auta.
Zastanawiam się nad nimi i jestem ciekaw, czy nie będą się "gryzły" z całokształtem auta.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
VT ale da Ci pogląd http://images82.fotosik.pl/274/47eb76427c8beac1.jpg
Pasują bez problemu, ale ZTCP trzeba założyć pierścienie centrujące i inne śruby.
Pasują bez problemu, ale ZTCP trzeba założyć pierścienie centrujące i inne śruby.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Otwór centralny ma większą średnicę. Dodatkowo ta felga ma bardzo małą fazkę wewnątrz i nie każdy pierścień podejdzie. A śruby muszą przyjść takie http://www.parkczesci.pl/produkt/SRUBA- ... -5-id21364
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Pierścienie nie są robione z gliny, więc bez przesady. Jak już się tak strasznie boisz tworzywa to se wytocz z duralu czy co tam znajdziesz w kociołku ze złomem. Powiedziałbym nawet, że o wiele ważniejsza niż stalowy pierścień i oryginalna śruba z D2 jest dedykowana śruba i pierścień z tworzywa.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Moje mają numer: 4E0601025Q, bodaj z 2009r. Co kupisz - jedno, patrz na stan i cenę, pierścienie centrujące kosztują grosze (sam na nich latam latem i zimą w zależności czy mam R18, czy R20).
Jak chcesz przy okazji zrobić dystanse, to zleć komuś ich wykonanie i przy okazji zrobi Ci je już na 66,6 (no ale to już większe koszta).
Jak chcesz przy okazji zrobić dystanse, to zleć komuś ich wykonanie i przy okazji zrobi Ci je już na 66,6 (no ale to już większe koszta).
Black Cars Matters
Szczerze mówiąc to chcę mieć stan fabryczny... Wszelkie dystanse, śruby pływające i inne cuda wianki mnie nie interesują, chociażby z faktu, że podrażają całą zabawę.
Aż tak mi nie zależy na wyglądzie felg, żebym pchał w nie dodatkowy $. Będą fajne ori felgi z D2 to wezmę, ale na razie przeglądając ofertę felg to właśnie te rzuciły mi się w oczy.
Jednym zdaniem podsumowując - chcę mieć rozwiązanie P&P.
Aż tak mi nie zależy na wyglądzie felg, żebym pchał w nie dodatkowy $. Będą fajne ori felgi z D2 to wezmę, ale na razie przeglądając ofertę felg to właśnie te rzuciły mi się w oczy.
Jednym zdaniem podsumowując - chcę mieć rozwiązanie P&P.