DODGE CHARGER SRT8 - BLACK BESTIA
DODGE CHARGER SRT8 - BLACK BESTIA
jako , że moja ósemaczka trochę nerwów i portfela nadszarpnęła ;-)
a fachowej pomocy w Klubie otrzymałem naprawdę dużo , to i o Klubie nie zapomnę ..
...ale i wiem , że do A8 już nigdy nie wrócę ...
przedstawię moją nową miłość :d
"ŁADOWARKA" 6,1 HEMI 2008r w najmocniejszej wersji SRT8
550 niutków w całym zakresie obrotów i fabrycznie 431koni
ostatnio zmierzone prawie 421 , "rozpędzony" do 291 km/h
obecnie auto jest już w trakcie lekkich modyfikacji ,
kompletny układ wydechowy MG sport bazą pod niego jest amerykański hardcorowy ZOOMERS ,
dolot SP Stack Performance oraz
Tuner DiabloPredator ,
500koni jest prawie gwarantowane [:D]
..a na wiosnę oczywiście nowe buty 22 cale
kilka słabych fotek "komórkowych"
ostatnio troszkę zabawy z czasem na "setkę" myślę że po modach zejdziemy do granicy 4,2s , obecny czas poniżej
zważywszy na to że ten potwór waży 2 tony jest minimalnie dłuższy od A8 , to jest to naprawdę niesamowity hardcore , każda szybsza przejażdżka tym "czymś" to mega strzał adrenalinki i niesamowity muzyka dla ucha kultowej amerykańskiej V-óśemki a po "wydechach" będzie już cała SYMFONIA !!
;-)
a fachowej pomocy w Klubie otrzymałem naprawdę dużo , to i o Klubie nie zapomnę ..
...ale i wiem , że do A8 już nigdy nie wrócę ...
przedstawię moją nową miłość :d
"ŁADOWARKA" 6,1 HEMI 2008r w najmocniejszej wersji SRT8
550 niutków w całym zakresie obrotów i fabrycznie 431koni
ostatnio zmierzone prawie 421 , "rozpędzony" do 291 km/h
obecnie auto jest już w trakcie lekkich modyfikacji ,
kompletny układ wydechowy MG sport bazą pod niego jest amerykański hardcorowy ZOOMERS ,
dolot SP Stack Performance oraz
Tuner DiabloPredator ,
500koni jest prawie gwarantowane [:D]
..a na wiosnę oczywiście nowe buty 22 cale
kilka słabych fotek "komórkowych"
ostatnio troszkę zabawy z czasem na "setkę" myślę że po modach zejdziemy do granicy 4,2s , obecny czas poniżej
zważywszy na to że ten potwór waży 2 tony jest minimalnie dłuższy od A8 , to jest to naprawdę niesamowity hardcore , każda szybsza przejażdżka tym "czymś" to mega strzał adrenalinki i niesamowity muzyka dla ucha kultowej amerykańskiej V-óśemki a po "wydechach" będzie już cała SYMFONIA !!
;-)
Nie ma co ukrywac że wspołczesna amerykańska motoryzacja zaczyna bić na głowe całą resztę świata bo jakos trzymają się starych zasad okutych w nowe całkiem ladne nadwozia,co daje wynik taki że poza nieco tandetnymi wnętrzami te auta sa o wiele lepsze technicznie od np europejskich.
Ja również zmierzam ku amerykańcowi ale w nieco innej postaci-RAM 1500 Tyle że u mnie moje D2 pozostaje
Ja również zmierzam ku amerykańcowi ale w nieco innej postaci-RAM 1500 Tyle że u mnie moje D2 pozostaje
jacek pisze:Gratki z auta , choć do Audi A8 D3 jeszcze dużo mu brakuje szczególnie w właściwościach trakcyjnych i wykonaniu wnętrza pojazdu .
Dobra rada - uważaj na skrzynie biegów jeżeli masz automat nie przeginaj z tuningiem.
co do wnętrza to oczywiście nie ma co ukrywac , że to przepaść ..choc same fotele w SRT8 o niebo wygodniejsze niż moje kubły w ósemce ,
ale co do trakcji to się nie zgodzę !! to auto nie jest z lat 80-90 gdzie te auta jeździły tylko do przodu ;-) w zakrętach naprawdę trzyma się mocno i pewnie drogi a na prostej wciąga wszyto co jest w zasięgu leciałem nim w rajchu 280km/h i auto naprawdę świetnie i pewnie się prowadzi ,
powiem więcej w tym aucie prędkość powiedzmy taką 160-200 km/h odczuwa się jeszcze jak by mniej niż w komfortowym A8 tzn jadąc 2 paki wydaje się że to znacznie znacznie wolniej , może przez to że rozstaw osi jest jeszcze większy niż w ósemce , ...aha no i heble BREMBO też dają radę przód 360mm i tył 350mm ...choc na amerykańskich forach to właśnie hamulce są najsłabszym ogniwem tej bestii ,
co do samego tuningu , to 500PS dla tej skrzyni to pestka , fabryczna skrzynia spokojnie może ciągnąc nawet kompresor z tym motorem który daje 700PS ...ale to może kiedyś w przyszłości ;-)
PS
to jest właśnie fajne w HEMI , że możliwości modyfikacji są wręcz nieograniczone , a byle jakiś fajny zestaw z turbinką można już kupic za 1500usd ,
a świetny dedykowany kompresor kosztuje 5000usd
pozdrawiam i palę gumę
;-)
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3149
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
auto jest już zagazowane PRINS-em , gaz dla tego motoru to bardzo ..DOBRE PALIWO :lol:
tak poważnie HEMI to stara toporna konstrukcja , dwa zawory na cylinder i dwie świece oraz praktycznie zero elektroniki , czysta moc z pojemności a gaz nie robi mu żle ,
co do spalania to z tego co narazie oblukałem
upalanie gumy ..a idzie spalić gumsko nawet na jeden raz :mrgreen: ...pewno ze 40 litrówe jak nic ,
taka zwykłą jazda miejska codzienna , ale dość ostra 50litrów gazu 190km
trasa autoban prędkość średnia 200km/h 50litrów / 210km
trasa taka wolniejsza 50litrów / 240km
pzdr
[ Dodano: 2013-10-05, 19:11 ]
na drodze robi to naprawdę mały "szał" ..aż nieraz głupio się zachować , ale zawsze można wcisnąć buta i ogień :arrow:
....gdzie tylko nie staniesz to ludziska chodzą oglądają pytają ..a co to ?? a ile to poli ?? :lol: i
no i oczywiście odpalają komóry i jazda z fotkami na fejsa :mrgreen:
;-)
tak poważnie HEMI to stara toporna konstrukcja , dwa zawory na cylinder i dwie świece oraz praktycznie zero elektroniki , czysta moc z pojemności a gaz nie robi mu żle ,
co do spalania to z tego co narazie oblukałem
upalanie gumy ..a idzie spalić gumsko nawet na jeden raz :mrgreen: ...pewno ze 40 litrówe jak nic ,
taka zwykłą jazda miejska codzienna , ale dość ostra 50litrów gazu 190km
trasa autoban prędkość średnia 200km/h 50litrów / 210km
trasa taka wolniejsza 50litrów / 240km
pzdr
[ Dodano: 2013-10-05, 19:11 ]
oj tak tu masz rację .. to auto trzeba zobaczyć na żywo !!Apophis pisze:te amerykance naprawde robią wrażenie na drodze i zawsze podziwiam drapieżna linie musclecarów
na drodze robi to naprawdę mały "szał" ..aż nieraz głupio się zachować , ale zawsze można wcisnąć buta i ogień :arrow:
....gdzie tylko nie staniesz to ludziska chodzą oglądają pytają ..a co to ?? a ile to poli ?? :lol: i
no i oczywiście odpalają komóry i jazda z fotkami na fejsa :mrgreen:
;-)
Jak dla mnie CUUUUUDOOO! Przez duże "C" :-D
Kupowałeś kolego w kraju czy sprowadzałeś? Pytam bo powoli zbieram fundusze na coś nowego i nie ukrywam, że taka maszyna jest również w kręgu moich zainteresowań.
Co do wnętrza to faktycznie jest ono "surowe"... ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby te wszystkie plastiki obszyć skórą. W internecie można znaleźć mnóstwo wariacji na ten temat. I to jest właśnie wspaniałe w amerykańskich muscle car'ach - pełna dowolność modyfikacji i customizacji auta.
Na mnie wielkie wrażenie swego czasu zrobił ten mod:
Kupowałeś kolego w kraju czy sprowadzałeś? Pytam bo powoli zbieram fundusze na coś nowego i nie ukrywam, że taka maszyna jest również w kręgu moich zainteresowań.
Co do wnętrza to faktycznie jest ono "surowe"... ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby te wszystkie plastiki obszyć skórą. W internecie można znaleźć mnóstwo wariacji na ten temat. I to jest właśnie wspaniałe w amerykańskich muscle car'ach - pełna dowolność modyfikacji i customizacji auta.
Na mnie wielkie wrażenie swego czasu zrobił ten mod:
Kontakt: nick + @wp.pl
kupiłem w Niemczech u nas w kraju były tylko dwa SRT8 na rynku , oba oglądałem ..Jak dla mnie CUUUUUDOOO! Przez duże "C" :-D
Kupowałeś kolego w kraju czy sprowadzałeś? Pytam bo powoli zbieram fundusze na coś nowego i nie ukrywam, że taka maszyna jest również w kręgu moich zainteresowań.
Co do wnętrza to faktycznie jest ono "surowe"... ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby te wszystkie plastiki obszyć skórą. W internecie można znaleźć mnóstwo wariacji na ten temat. I to jest właśnie wspaniałe w amerykańskich muscle car'ach - pełna dowolność modyfikacji i customizacji auta.
Na mnie wielkie wrażenie swego czasu zrobił ten mod:
w warszawie ..czerwony , ten co był w programie zakup kontrolowany na TVN ona stoi już rok i chyba się nigdy nie sprzeda ;-) , cała prawa strona po dzwonku ;-) swego czasu w Radomiu taki popielaty w macie ..total SZROT !!
jest obecnie jeszcze jeden czarny niby SRT niby bo tak naprawdę to składak robiony na wersji 2.7 litra ,
oglądam także camaro ...ale odpadło w przedbiegach ze względu linii zewnętrznej ale głównie z powodu nadwozia coupe i zero miejsca z tyłu , a takie auto jedno już mam czyli audiczka TT quattro na zimę jak znalazł ;-)
[ Dodano: 2013-10-05, 21:28 ]
Ara$ pisze:fajna bryka, zawsze mi sie podobała ale tymkono pisze: jest minimalnie dłuższy od A8to się zdziwiłem. Wydawało mi się zawsze że dużo mniejsze od samochodów klasy A8 czy 7erkono pisze: rozstaw osi jest jeszcze większy niż w ósemce
stając Charger-em obok sedana A8 D3 , dodge wygląda na znacznie większy niż A8 , zdecydowanie bardziej "napompowany" muskularny , wszystkie kanty i przetłoczenia nadają mu naprawdę potężnego wyglądu "suche" liczby też wskazują na dodge choć to już minimalna różnica
Audi A8 D3 Sedan
Długość 5062 mm
Szerokość 1894 mm
Wysokość 1444 mm
Rozstaw osi 2944 mm
Dodge Charger
Długość 5082 mm
Szerokość 1891 mm
Wysokość 1469 mm
Rozstaw osi 3048 mm
;-)
lepiej bym tego nie ujął, tez mam takie odczucia patrząc na to auto, ale jak wspomniałem w totalu myślałem że to auto klasy A6 gabarytowokono pisze:zdecydowanie bardziej "napompowany" muskularny , wszystkie kanty i przetłoczenia nadają mu naprawdę potężnego wyglądu
[ Dodano: 2013-10-05, 22:05 ]
zapodaj jakieś zdjęcia z wnętrza